1.12.1! Vissza WoW-olni...

Indította guru, 2009 május 14, 05:35:52 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

kiskakri

én tbc és wotlk között kezdtem el gamelni , szal ahogy elkezdtem 2.4.3-on azután lett meg 3.x.x tört is , azon is voltam egy ideig  , most nyáron kezdtem el rendesen vanillázni és valahogy leragadtam nála. Egyáltalán nem hiányzik egyik expanzió sem , tetszik h nincs eltúlozva  , ja meg aki csak 1.12.1-re öszpontosit (javitásokra gondolok) előbb v utóbb blizzlike-ot kap(szerintem).

NevemSenki

Én alapból elitéletem a Funn szervereket.
Elveszik a játék igazi élményét, semmi értelme.
Főleg 1.12.1-en értelmetlen lenne Funn szervert csinálni.

( Már találkoztam olyan degenerált eszetlen iskolába nem járó Funn szerveres 12 éves kisgyerekkel, aki még életében nem volt csak Funn szerveren! Lv5-ig nem tudta felhúzni a karakterét, és veszekedett a GM-el hogy márpedig őt tegye fel Lv80-ra. Ez a nagyon durva, és egyben a Funn szerver átka. )

De ez csak az én véleményem.

Üdv.: Senki

kiskakri

#92
ÜDv Senki! én is összeraktam TrinityZero v1721 , de MangosZero-t is , valahogy az utóbbi nekem jobbnak bizonyult , nem tudom te h vagy vele

ui.: a dll file-al én is úgy jártam Trinitynél  :D

NevemSenki

Nekem TrinityZero van. És szerintem marad is.
Csak hát van egy gondom.

Hogyan lehetne azt kiszűrni, hogy mely NPC/Quest/Item létezett a játékban 1.12.1-es patch-en?
Wowheadon próbáltam szűrést végezni, de nem jártam sikerrel.
Tegnap javasolták IRC-en hogy Thotbot, mindjárt meg is nézem.

A Teljes CreaturModelInfo DBC-t már átkopíroztam az adatbázisba.
De sajna nem tudom hogy a mobok milyen Frakcióba és milyen Lv-el vannak.
És a pontos helyüket sem.

Az biztos hogy sok szemét van A TrinityZero-hoz tartozó World DB-ben, szépen lassan ki lehet gyomlálni.

Ha valakinek van bármi ötlete hogy miként tudhatnám meg azon Itemek/NPC-k/Questek listáját amik léteztek 1.12.1-es szerveren, az ne titkolja el legyen szíves.

Tinityzero-ban nem működik a " .gm fly on " parancs, azt írja hogy bekapcsoltam vagyis a parancs jó, de repülni mégsem enged.

De viszont egy érdekes észrevétel. Különböző NPC-k folyamatos mozgásban vannak a játékban ( NPC FactionID 35 ) Gossip Menüvel vannak ellátva. Mikor beszélek velük majd bezárom az ablakot, azonnal ( várakozás nélkül ) el kezdenek sétálni az adott útvonalon tovább.

Ez miként van megoldva? Valaki tudna írni róla pár szót?



Üdv.: Senki

Girosz

A sétálós npckre van egy ötletem. Gondom az érdekel, hogy az emu wotlk-s verziójában miért áll meg az npc duma után és miért nem megy tovább. Hmm asszem írtam már erről valahol ;):
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 16, 08:56:56 DÉLUTÁN
...
A másik, hogy ha egy sétáló npc-t megállítasz, akkor az 3 percig egy helyben marad, és csak utána indul tovább, ez meg nem tetszett nekem. És rendkívül makacs is vagyok.
...

Ezt az értéket lehet módosítani amúgy a coreban, de már meg nem mondom hol... Régen volt egy bug a coreban, ugye mindenki ismeri, amikor megállítod az npc-t, dumálnál vele de hirtelen elteleprtálódik néhány jardal arréb és folytatja az útját. Valószínűleg ezt javították ki így, bár valóban nem a legszebb megoldás.

Na pá.

NevemSenki

Nem tudom ezzel az Emuval jól működik, tetszik nagyon.

Csak egy baj van vele, hogy a Fishing pont ugyan úgy nem működik a Városokban, még régebben a sima Trinity-nél.

Teljesen más az Exractor szerkezete, nem nagyon tudom megcsinálni.
Valamit ki kéne erre is találni.

Másik, ha jól látom a dolgokat az extractorok eltünedeztek TC-ből.
Nem néztem át mindegyik TC Rev-et de lehet hogy valahol ott van a sok között egy, még forgatásra váró Extractor. Megpróbálnám átnézni a Scripteket, kicsit átalakítani hogy itt is működjön és jól csomagoljon.
( Jól csomagoljon = Működjön mindenhol a Fishing, a Láva pedig sebezzen )

Majdcsak kialakul a dolog egy idő után.

Üdv.: Senki

kiskakri

#96
eggyik jobb mint a másik  :D : TrinintyZero-nál 60% mob-ot ha leölöd egyből eltünik és nem lehet loot-olni , ez főleg instance-ban kiábránditó , MangosZeronál meg Bg-k halottak . (megoldás :e 2ből csinálni 1et XD )

Viccnek indult a gondolat (2ből 1et)  , de ha megnézzük , wotlk-hoz is trinity mangosbol meritett.

Skyne

Idézetet írta: kiskakri Dátum 2010 szeptember 17, 09:14:02 DÉLELŐTT
eggyik jobb mint a másik  :D : TrinintyZero-nál 60% mob-ot ha leölöd egyből eltünik és nem lehet loot-olni , ez főleg instance-ban kiábránditó , MangosZeronál meg Bg-k halottak . (megoldás :e 2ből csinálni 1et XD )

Viccnek indult a gondolat (2ből 1et)  , de ha megnézzük , wotlk-hoz is trinity mangosbol meritett.

A trinity eleve mangosból származik :Đ, igazából meglehet csinálni a kettő egyesítését, de nagyobb lenne a káosz mint a nemműködő dolgokat manuálisan megírni, nem egyszerű feladata, de aki szereti a kihívásokat... :P

kiskakri

éppen ezt nem értem hogy most MangosZero belefogott "rendessen" a fejlesztésekbe akkor Trinity-nél miért nem ...?
kb lenne miből meriteni.

Skyne

a TrinityZero project teljesen független a "nagy" tc2-től, kb fél évvel ezelőtt a "hivatalos" tc developer team megszüntette a supportot és a további fejlesztést mind a tz-re mind a tc-re csak és kizárólag a tc2-vel foglalkoznak, tz marad TZ néven és ha jóltudom Maddogz és csapata foltozgatja elég lassú ütemben. tc-ből lett az OregonCore, (és mosmtár a NeoCore is :P), ezek elég szépen fejlődnek (nc-ről gondoskodom :P), mangos oldalon, ha jóltudom mangos 0.12 a 2.4.3as emu, master ugye a wotlk, és 400 a ctc emujuk, ezek vannak aktív fejlesztés alatt a "hivatalos" mangos repo-n, mz-ről nemtudok, vaószínűleg az is egy különálló project

kiskakri

#100
én ezt tesztelem de .... bg-k a battlemasterektől el sem indulnak ,  szedjétek le és nézzétek meg http://udw.altervista.org/zeroproject/

EDIT: részben probléma megoldva "npcflag"-ot át kellett irni 2049-ről 2048-ra  minden Battlemasternek, azért csak részben mert amikor bementünk páran letesztelni  , olyan crash-t kapott hogy még restarter-el sem indult újra a mangosd.exe ,  :D .Csak amikor felmentem szervergépre és kikapcsoltam hogy újraindulhasson.

NevemSenki

Hát nem tudom, a BG-ket nem nagyon tudom kipróbálni, mert csak én vagyok egyedül. ( na majd 2 Account-al :D )

És kéne írni egy működő ad.exe-t 1.12.1-re, de valami bazi nehéz megérteni hogy mit miből és miért csomagol.


Off.:
Mellesleg találtam egy olyan érdekes programot hogy MPQ to SQL Converter. Css Scriptet kellett volna helyesen kitölteni, de nem ment. És ezáltal nem bírtam működésre bírni.
Szerintetek ez egy működő dolog lehet?
Mert ha másra nem is jó, de legalább a Creature_Modellinfio-t ki tudnám szedni vele fullosan.


Üdv.: Senki

Skyne

Senki: bg teszteléshez .debug bg ( ha azokban az emukban van ilyen) ez engedi az 1 fős bgzést, és igen itt még vannak ilyen crashek fagyások (a nagyokban is :D) aki egy jó vanilla szervert akar bizony bele kell mászni rendesen a cuccba, de ez a szépsége az egésznek :P

NevemSenki

Igazából, ahogy végig gondolom, nem is azért kell nekem a szerver hogy jókat Questezzek/Instázzak, hanem hogy belemásszak az egészbe, tanuljak, próbálkozzak.

Az elején is így kezdtem, egy buggos Quest volt Budapestwow-on, és így keveredtem ide. Mert a GM azt mondta hogy javíthatatlan. :D

Üdv.: Senki

kiskakri

#104
a TrinityZero-bol kihagyták a .debug bg command-ot épp az este akartam egyedül kipróbálni , ezért ma felrakom szervergépre , MangosZero mellé h többen kipróbálhatjuk .

ui : Valami végett off a Trininty , pedig  otthon megy úgy is  h mangos_realmd / realmlist /realm id 2 , port adva másik  world-nek  meg realm-nak configban is h ne kelljen új accountokat csinálni....

Powered by EzPortal