GameObjectek dbc.-böl

Indította Dworen, 2009 szeptember 19, 01:07:00 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Dworen

Hy all!!

Nekem sok problémám volt objecek berakásával,keresésével.Találtam egy angol leírást ami alapján megpróbáltam dbc.-böl kiszedni display id-ket.Bevált!Nagyon jó kis objecteket, házakat ... lehet kiszedni onnan.
Gondoltam leírom hátha tudok vele segíteni valakinek

Két program van ami könnyít a munkán:
-mywarcraft studio http://wowdev.org/wiki/index.php/Mywarcraftstudio
-model viewer (ez nem szükséges de mielőtt betennél valamit már látod hogy néz ki) http://www.wowmodelviewer.org/

1.lépés:

   -megnyitod a mywarcraft studiot
   -betöltöd a wow könyvtáradból a data/enus/patch-enUS.mpq -t (enGB-nél persze ez értelemszerűen más  fájl)
   -ha megnyitottad a fájlt megkeresed DBFilesClient mappát és megnyitod
   -a mappában megkeresed a GameObjectDisplayInfo.dbc-t és megnyitod

Ha ez a lépés kész akkor a feljövő ablakban már lehet is nézelődni az objectek között. :)
A modelviewer-ben meglehet nézni az objectek kinézetét mivel a dbc. ablakban a name oszlopban a teljes mpq.-n belüli elérés ottvan

2.lépés Berakás az adatbázisba:

    -Adatbázist megnyitod (Naicat,Sqlyong vagy ki mit használ)
    -A gameobject_template táblát megkeresed és megnyitod
    -Egy új sor beszúrást csinálsz

3.lépés PHP sor beillesztése:

    -Entry = Ide jön az object ID-je, lehetőleg jó nagy számot írj,hogy ne írj felül semmi meglévőt (én 2.4.3-ba 300200-rol kezdtem a saját object-ek bepakolását
    -Type = idejön a típusa,
                                    - Ha nagyobb ház,templom object-et raksz be akkor ide 14-et írj
                                    - Ha csak egy sima asztal,fa vagy bokor... akkor 5-öt
                                    - A végén leírom az összes type-ot
    -DisplayId = A létrehozni kívánt object DisplayId-je amit a fent leírtak szerint dbc.-böl kitudunk olvasni
    -Name = ide pedig beírhatjuk a nevét ez tetszőlegesen bármi lehet
    -A többi sort nem kell piszkálni maximum még egy sor van kicsit lejjebb a Size = ezzel az objectek méretét lehet változtatni

4.lépés:

    -egy restart aztán már pakolhatjuk is be az új objectünket :)

Megjegyzés:
Ezzel a módszerrel elég sok objectet ki lehet szedni a dbc. fájlból de még így se lehet mindent. Pedig van olyan olyan object ami .wmo (ez asszem a textúrához tartozik) és ki lehet szedni van displayid-je, van olyan amit pedig nem :-\

Object Type:

        GAMEOBJECT_TYPE_DOOR               = 0,
   GAMEOBJECT_TYPE_BUTTON               = 1,
   GAMEOBJECT_TYPE_QUESTGIVER            = 2,
   GAMEOBJECT_TYPE_CHEST               = 3,
   GAMEOBJECT_TYPE_BINDER               = 4,
   GAMEOBJECT_TYPE_GENERIC               = 5,
   GAMEOBJECT_TYPE_TRAP               = 6,
   GAMEOBJECT_TYPE_CHAIR               = 7,
   GAMEOBJECT_TYPE_SPELL_FOCUS            = 8,
   GAMEOBJECT_TYPE_TEXT               = 9,
   GAMEOBJECT_TYPE_GOOBER               = 10,
   GAMEOBJECT_TYPE_TRANSPORT            = 11,
   GAMEOBJECT_TYPE_AREADAMAGE            = 12,
   GAMEOBJECT_TYPE_CAMERA               = 13,
   GAMEOBJECT_TYPE_MAP_OBJECT            = 14,
   GAMEOBJECT_TYPE_MO_TRANSPORT         = 15,
   GAMEOBJECT_TYPE_DUEL_ARBITER                 = 16,
   GAMEOBJECT_TYPE_FISHINGNODE            = 17,
   GAMEOBJECT_TYPE_RITUAL               = 18,
   GAMEOBJECT_TYPE_MAILBOX               = 19,
   GAMEOBJECT_TYPE_AUCTIONHOUSE         = 20,
   GAMEOBJECT_TYPE_GUARDPOST            = 21,
   GAMEOBJECT_TYPE_SPELLCASTER            = 22,
   GAMEOBJECT_TYPE_MEETINGSTONE         = 23,
   GAMEOBJECT_TYPE_FLAGSTAND            = 24,
   GAMEOBJECT_TYPE_FISHINGHOLE            = 25,
   GAMEOBJECT_TYPE_FLAGDROP            = 26,
   GAMEOBJECT_TYPE_MINI_GAME            = 27,
   GAMEOBJECT_TYPE_LOTTERY_KIOSK         = 28,
   GAMEOBJECT_TYPE_CAPTURE_POINT         = 29,
   GAMEOBJECT_TYPE_AURA_GENERATOR         = 30,
   GAMEOBJECT_TYPE_DUNGEON_DIFFICULTY      = 31,
   GAMEOBJECT_TYPE_BARBER_CHAIR                 = 32,
   GAMEOBJECT_TYPE_DESTRUCTIBLE_BUILDING           = 33,
   GAMEOBJECT_TYPE_GUILD_BANK            = 34,
   GAMEOBJECT_TYPE_TRAPDOOR            = 35
                                   
   
   

Dislord

Nagyszerű tutorial igaz újat nem tanultam vele de sokaknak segítettél hogyan szedjék ki az objecteket dbc-ből. :)

Eclipse85

#2
K

Dworen

a display id je az a legelső oszlop !
model wieverbe pedig az elérési út alapján tudod megnézni.

Eclipse85


ornagy

Ha valaki elbíbelődik vele, akkor összegyűjthetné a jobb, működő objecteket, és feltöltheté :)

Sztem sokan örülnének neki.

winettou

Üdv! Nem tudom ez-e a legjobb hely de itt közel vagyok a témához:D Nekem az a gondom hogy néhány object wow errort okoz! Leteszem és kilép a játékból wow errorral és ezután azt a karimat amivel belementem az object hatókörébe nem tudom használni! Mi az oka ennek? Amúgy megérte kiemeltre tenni ezt a topicot! nagyon köszönöm a leírást! +10!

Dworen

Idézetet írta: winettou Dátum 2010 január 15, 08:21:04 DÉLUTÁN
Üdv! Nem tudom ez-e a legjobb hely de itt közel vagyok a témához:D Nekem az a gondom hogy néhány object wow errort okoz! Leteszem és kilép a játékból wow errorral és ezután azt a karimat amivel belementem az object hatókörébe nem tudom használni! Mi az oka ennek? Amúgy megérte kiemeltre tenni ezt a topicot! nagyon köszönöm a leírást! +10!

Nem tudom mi lehet a probléma. Én közel 300 "saját" objectet raktam így be(ogg-bol torony, templom, ház...)de nekem soha nem volt wowerror.

winettou

Hát épp ez az hogy az általam berakott object vagy hibátlan vagy nem látszik semmi de nem okoz errort... ezt a már meglévő objectek okozzák de nem tudom miért... Valaki valami ötlet?

Senti

#9
Hy) Egy kérdéssel kezdeném...
objecteket lehet valahogy mozgatni?
olyanra gondolok pl. hogy lerakok egy hajót amire fel lehet szállni és időközönként indulva elvisz adott területről egy másikra. Nem ugy mint a transportok, hanem kvázi sétahajó jelleggel...)))

Lehet hogy sokaknak nem mondok újat, de lehet hogy néhány embernek jól jön...
Néhány object display ID

7019 - Tank
7051 - Fahíd
7428 - Templom
7432 - Kisház
7434 - Fűrészház
7446 - Hajó /SW-böl induló/
7465 - Kisház
7474 - Tauren Grifftorony
7475 - SW híd
7546 - Lezuhant léghajó
7552 - KAlózhajó
7570 - Nagy kalózhajó
7595 - Torony
7598 - Megtépázott kalózhajó /úgy néz ki mint karibtenger kalózaiban a Fekete Gyöngy))) /
7614 - Viking hajó
7632 - Viking kishajó
7636 - Horgászós teknőc /jobb nevet nem találtam)) ha megnézed megtudod miért)) /
7668 - Allis kovácsmühely
7670 - Hordás ház
7671 - Ahn'Quiraj insta
7672 - Og Command center /vagy valami hasonló/
7674 - Ahn'Quiraj insta
7675 - Kőkapu - lépcső - körbe fal /valszeg valamelyik insta/
7676 - nyitott kovácsmühely
7677 - Romos mount karám
7708 - Stég
7709 - félig kész léghajó ballon
7806 - kunyhó füsstel
7807 - kunyhó
7808 - Épülő allis torony /kb. háromnegyedig kész/
7809 - Épülő allis torony /negyedig kész/
7837 - Allis nagyház
7847 - Allis kisház
7855 - Köbejárat lerombolt kapuval
7877 - Kőfal
7878 - Torony
7901 - Oszlopcsarnok
7906 - Bezárt aranykapu
7909 - WG fal
7914 - kőfal
7915 - Kőtorony /falhoz sarokelem/
7995 - Oszlopos hid
8010 - Kisház
8011 - Előtetős mountkarám
8012 - fűrészház
8013 - Istálló
8014 - Istálló
8015 - fűrészház
8016 - Előtetős mountkarám
8019 - SW kisház /zárt/
8020 - UC kisház /zárt/
8253 - Hatalmas hordás királyi hadiléghajó /érdemes megnézni!!!!!!!/
8254 - Hatalmas Allis királyi hadiléghajó /érdemes megnézni!!!!!!!/
8335 - Allis őrtorony
8459 - Emelvény korláttal
8523 - Hatalmas kőszobor
8975 - ház előtér lépcsővel
8976 - Engineering épület
8996 - Hordás bezárt kapu
8997 - Allis rácsos kapu /SW-ben van ilyen/
8998 - Hordás kőfal
9003 - Kőkapu
9008 - Piros katamarán
9059 - Landing Plato
9085 - SW kapu

ha tud valaki olyat ami itt nincs nyugodtan irhatja))

DevilGRD

ez érdeke.. nekem ezekből az idékből egyikse megy:D gondolom mangos emuhoz valók?

Tiby


Senti

Idézetet írta: DevilGRD Dátum 2010 március 18, 03:13:34 DÉLUTÁN
ez érdeke.. nekem ezekből az idékből egyikse megy:D gondolom mangos emuhoz valók?

Devil! először be kell tenned adatbázisba... ezek csak display ID-k...

Senti

Object mozgatásról senki nem tud semmit???

Girosz


Powered by EzPortal