Ulduar teleport probléma

Indította Normen76, 2009 október 28, 05:26:30 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Normen76

Ulduar ! (rákerestem a fórumon de nem láttam hasonló problémát)

Szevasztok !

Újabban egészen hülye problémákkal akadok össze. Elkezdtük szépen megfabrikálni, be spellezni Ulduart, normal és heroic módban külön. Elég sok munka, nagy része kész is van. Szinte megszólalásig eredeti minden (AI-ban). Gondoltam, no beengedem a playereket lassan.. Napokat, heteket kínlódtunk bíbelődtünk a dologgal.. de hiába :D.

A probléma ott van, hogy ha player akar bemenni Ulduar raidbe (The Siege) egy pillanatra bemegy az instába, utána kidobja azonnal a fajának megfelelő kezdőhelyre. Csináltam külön portált a célra, külön bemért koordinátákkal. Ugyanez.. GM módban bevisz Ulduarba, playert is beviszi de egy sec után eldobja haza :(

Nem tudok rájönni mi lehet a gond. Próbáltam több koordinátával is, mindegy hova helyezem a playereket, egyből hazautaznak mihelyst beteleportáltak az instába.


Kíváncsian várom a javaslataitokat :)

Matyi

Nekem van egy ötletem, de lehet, hogy ezt már próbáltátok.
Lehet, hogy az insta nem ismeri fel a raid-ot és kidobja a playereket.

Normen76

#2
Idézetet írta: Matyi Dátum 2009 október 28, 05:41:57 DÉLUTÁN
Nekem van egy ötletem, de lehet, hogy ezt már próbáltátok.
Lehet, hogy az insta nem ismeri fel a raid-ot és kidobja a playereket.

Hát :D Ötletnek ötlet, de nem megoldás :) Köszönöm a válaszod, de ezzel nem nagyon lettem előrébb :) Mivel nem nagyon tudom ezalapják kiküszöbölni a problémát :)

Olyasmi történik, amikor pl. valakinek nincs meg az LK a gépén csak simán a BC van felpatchelve és felszáll egy northrendre tartó hajóra. Akkor őt is hazadobja a rendszer a faji kezdőhelyre. VAgy ha az ACC-nál az exp nincs átállítva 2-re. Szal hasonló történik.

riDDler

azt tartom valószínünek hogy mangos(scriptdev2) nemáll még készen erre
tehát az alap instance nincs normálisan megirva
habár tudja a fene nemtudom h áll a mangos
egyébként passzolom a kérdést v max abban lehet a hiba, a db küszködik megint
az viszont kezd ciki lenni mert én a helyedben elkezdenék gondolkozni azon hogy van vmi a szeró géppel és hibásodnak megfelea fájlok erretudok csak gondolni már
vagy a db hal megfele
megjegyzem 1ik sem jóhír :-\
i (l) C++
i (l) *nix

Normen76

Idézetet írta: riDDler Dátum 2009 október 28, 08:04:17 DÉLUTÁN
azt tartom valószínünek hogy mangos(scriptdev2) nemáll még készen erre
tehát az alap instance nincs normálisan megirva
habár tudja a fene nemtudom h áll a mangos
egyébként passzolom a kérdést v max abban lehet a hiba, a db küszködik megint
az viszont kezd ciki lenni mert én a helyedben elkezdenék gondolkozni azon hogy van vmi a szeró géppel és hibásodnak megfelea fájlok erretudok csak gondolni már
vagy a db hal megfele
megjegyzem 1ik sem jóhír :-\

DB rendszeresen fulra updatelve, illetve teljesen cserélve van 2-3 hetente SVN-ből (minden saját munkám külön saját patchban van, amit update után tolok fe). Ha az alap instance nincs rendesen kész.. térkép stb.. akkor GM módban sem melózhatnék :) Illetve ha beviszem én a playereket, akkor nincs gond, mehet a raid. CSak portálni nem lehet valamié...

DC nulla szinte, 2-3-4 naponta egy. Alig hiszem hogy a halálán lenne bármi :) Az összes többi instával semmi probléma. NAxx is általunk lett normálisan bespellezve, rendberakva. Tökéletesen működik. Küldik terén a legtöbb helyen Northrenden vagy meg lehet csinálni a helyi Achit (pl SholazarB 75 küldi) vagy közel megvan pl. Boren tundrán van akinek 121 küldit sikerült megcsin, vagy Dragonblightben 114). Igaz túl vagyok már kb. 250-300-adik küldi javításon.

Ulduarban van csak gond jelenleg. De abban lehet igazad van, hogy SD2-gond. Bár ott van a jelenség, hogy GM minden portált amit +-ban készítettem jól tud hazsnállni, oda visz ahova kell stb. Sőt a playerek is, eredetit, amit +-ban készítettem stb.. a gond csak annyi, hogy amint betezi Ulduarba a playert, azonnal taxizik is tovább a kezdőhelyére :)

ident

Szerintem core szaga van, mert ulduart core-ból kéne spawnolja 10-25-főre, ezért is lehetséges, hogy gm módban nem vág ki. Valószínűleg hamarosan új dolog kerül be ulduarba mangos részről és épp ilyen félállapotban lehet a dolog most. Az SD2 és a mangos pedig ugye hivatalosan is bejelentették, hogy összeálltak, ezért is gondolok valami félkész állapotban levő dologra.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Normen76

Valami hasonlót szagolok én is.. elképsztően jóra sikerültek pedig a bossok :( Elég gáz így, hogy nem tudom megmutatni a playereknek, és ne mtudják kipróbállni. Bobby GM sokat dolgozott a kezdő 4 bosson, és még így is egy egész napom rájuk ment nekem is. Normal, Heroic erős külömbség van, és iszonyat látványos és érdekes lett végül :)

Ha tudom előre, nem pazarolom rá az időm :) Mert így fölösbe ment :D

riDDler

#7
tegyük hozzá mangos nem áll mostanában a helyzet magaslatán
mintahogy a tc-sem mostmár
mind2 romlik elfele
tc2be az 1ik uj dev csinált valamit a köv 4 revbe azt javitotta hát röhelyes sztem
egyébként ha sikerült belőni blizzesre a spelleket//scripteket// akkor nagy gratula hozzá ;)
kiv lennék rá ;)
ident:
ennyire azért nelegyél optimista sd2 is haldoklik  :-[
off(bocsi): valaki szólhatna maximius-nak a tc2nél h if xyz { ... } else xyz
egyenlő azzal ha kiveszi a {} már nemelőször látom  ;D és sztem mutatósabb {}-al hogy minek veszi ki... WTF! ;D
i (l) C++
i (l) *nix

ident

nem vagyok optimista mangos/sd2-vel kapcsolatban, soha nem is voltam csak mint tényt közöltem hogy hivatalosan is együtt lébecolnak :)

tc2 javítások meg azért vannak egymásután, mert baxnak leellenőrizni mielőtt kitennék repora...
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Normen76

#9
Egy probléma megoldásában kértem a segítségeteket, nem azt hogy megmutassátok kinek van több fülű, vagy lábú lova  ;)

Tx azért a segítő széndékot. Nagyon úgy néz ki, hogy maradt a várakozás. 1 hetet adok még a DB-seknek (nekem 252 verzió van, most 261-nél járnak.. hátha) , és a Mangónak is aztán váltok 3.2..((8567 van nekem, és már 8752-nél járnak))  meglátjuk, hátha rend lesz ezen a téren is.

riDDler

igazad van bocsi h eltértem a témától(asszem én kezdtem) bocsi  :) remélem megoldódik a problémád ;)
i (l) C++
i (l) *nix

Normen76

Na bakker... azértt.. Ilyenkor megyek a falnak :) Oylan alapvető hiba volt a DB-ben, amire eleve nem is gondol  az ember, azért nem arra tapogatózik. Az instance_template táblában volt a gond egyébként :), de oylan hülye hiba amit meg sem néz az ember annyira evidens hogy jól van kitöltve.

Mégpedig annyi, hogy Normálban nulla palyert engedett, heroicban szintén nullát az instába :D. Ha valaki hasonlóképp járna véletlenül, megírtam (exportáltam) gyorsba ide a javítást:

UPDATE `instance_template` SET `map` = 603,`parent` = 0,`levelMin` = 80,`levelMax` = 0,`maxPlayers` = 10,`maxPlayersHeroic` = 25,`reset_delay` = 0,`startLocX` = NULL,`startLocY` = NULL,`startLocZ` = NULL,`startLocO` = NULL,`script` = 'instance_ulduar' WHERE  `instance_template`.`map` = 603;

vagy akinek így jobban tetszik:

DELETE FROM `instance_template` WHERE `instance_template`.`map` = 603 LIMIT 1;
INSERT INTO `instance_template` VALUES(603, 0, 80, 0, 10, 25, 0, NULL, NULL, NULL, NULL, 'instance_ulduar');

ident

Na ez jó hír :)

(előbbihez: én meg sry hogy folytattam :))
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

riDDler

xd ez nagy bakker ez tényleg ilyen hiba h az ember már mindenre gondol de arra nem ;D
i (l) C++
i (l) *nix

boss74

#14
Következő a gondom nem csak Uldu hanem másik instában is járnak úgy a playereim,megvolt az insta a raiddal es tegyük fel mennének máshová isnstába a chatbe sárgával ezt az üzenetet kapják: ha be is megy akkor a többi társaikat nem látják!!!Erre van valami megoldás??Elöre is köszönöm a helpeket!!


Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Powered by EzPortal