Waypoint, Questek, Fishing Javítás ( OG, SW, Dalaran )

Indította NevemSenki, 2010 március 21, 05:53:20 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

Waypoint

"OG-s őrrel próbálkoztam"

1. Lespavoltam egy NPC-t a " . npc add ( ID ) " parancsal. ( Nállam így nézett ki " .npc add 3296")

2. A " .npc info " parancsal lekértem rolla az információkat.

3. A kiadott listában kikerestem a " GUID " részt.( Ami nállam " GUID: 135154" )

4. Elkezdtem kijelölni a pontokat hogy merre sétáljon.

   a, Odamentem az 1. ponthoz és beírtam a kivetkező parancsot " .wp add ( npc GUID-ja +0 )
       Ha Waypointot veszek fel akkor nem csak a sima GUID-ot írjuk oda, hanem utána írunk még egy "0"-t
       Nálam ez így nézett ki ( .wp add 1351540 )

   b, Ha eddig mindent jól csináltunk, akkor kiírja egy zöld szöveget angolul.
       Ez nálam így nézett ki ( PathID: 1351540: Waypoint 0 created )

   c, Annyi pontot veszünk fel amennyit akarunk, a szám növekedni fog a visszajelző szövegben.
      (.....Waypoint 1 created,........Waypoint 2 created,..... )

5. Ha minden pontot felvettünk, akkor visszamegyünk a lespawolt NPC-hez. Rá Target-elünk.
   És beírjuk a következő parancsot ( .npc addmove " GUID ID " )
   Ebbe a parancsba csak a sima GUID ID-t írjuk ( nem kell egy 0-t utána írni!!!! )

6. Kész is vagyunk, Server Restart, és már sétál is az NPC.

" 7. a, Mountot is tehetünk az NPC alá. Ehez a `cature_addon` táblázat lesz a segítségünkre.
Nagyon egyszerű, kikeressük annak az NPC-nek a `DisplyID-jét, amilyen mountot alá szeretnénk tenni.
 7. b, Megnyitjuk a `creature_addon` táblázatot, kikeressük GuidID alapján az NPC-nket, és a `Mount` oszlopba egysezrűen beírjuk az előzőleg leolvasott DisplayID-t. "

----------------------------------------------------------------------------------------------
Fishing ( OG, SW, Dalaran )

Az add.exe tudván tudott hogy nem jó, mindig van vele baj, ezt azt nem csomagol. Aztán jön a Neten való keresgélés. Mindenféle ad.exe-t találni, csak pont olyat nem ami jó is lenne...

Ezzel a C++ és Header fájlal megoldódik a Fishing a városokban.
Igazából csak be kell forgatni, és újracsomagolni a Mapp-okat.

wmojuicer.cpp  http://pastebin.com/c5M2XF5m

wmojuicer.h  http://pastebin.com/0g3xJVi6

Készen letölthető változat: http://data.hu/get/2637856/ad.rar.html

Már nagyon régóta kerestem a megoldást.
Tesztelve, Trinitycore build 8381 for client 333a-n, működik.
Lehet hogy ezt ti már tudtátok, csak nagyon alapvető volt nektek. Nekem nem volt az, és hátha tudtam segíteni valakinek.
( egy két kép csak így zárójelben, http://www.psharing.com/pic.php?id=368161, http://www.psharing.com/pic.php?id=368160, SW-ben is működik, csak én Tőzsgyökeres Hordás vagyok  :D )

Ha van rá igény, és persze ha nem zavarna senkit, a későbbiekben beleírnám a Topicba a Fishinghez kapcsolódó javítások módszerét ( TDB ).

Üdv.: Senki
----------------------------------------------------------------------------------------------
Fishig Loot javítás/módosítás.

Itt 3 Táblázatra, és egy DBC-ből kiolvasott adathalmazra lesz szükségünk.

1. Tábla: `fishingloot_template`
2. Tábla: `reference_loot_template`
3. Tábla: `gobject_loot_template`

Pecázni ugye víztükörről, vagy " Fish Scool "-ból szoktunk.
És ez a táblákban is így van.
Kezdjül először mondjuk OG-ben a Fishingel:

1.Először is odamegyünk a vízhez, majd beírjuk hogy " .gps " kiad egy hosszú kordinátahalmazt, de nekünk csak arra lesz szükségünk ahova ez van írva hogy " Area: 1637 "
( Ezeket a számokat, én DBC-ből csalogattam elő, amit majd ha megformázok szépen, Excel dokumentumként letölthatővé válik. )

Most jön a sok sok táblázat, de egyszerű, még én is megértettem!  :D

2. Megnyitjuk a "fishing_loot_template" táblát, és az " Entry"-nél kikeressük az előbb leolvasott számot ( 1637 )
A melette lévő oszlopban "item" látni fogunk egy számot ( 11002 ), a továbbiakban erre lesz majd szükségünk.

3. Most navigáljunk a "reference_loot_template" táblázathoz.
Ott az "entry" oszlopban keressük ki az előbb leolvasott sámot ( 11002 )
Nem megijedni, sok ilyent fogun találni! Minden sor ami ( 11002 )-vel kezdődik az mind egy itemet takar, ami OG-ben fogahtó.

4. A második oszlopban fogjuk látni a valódi Item ID-jét. ( Mondok rá egy példát 3385, ez egy " Lesser Mana Potion " ez is fogahtó a városban. De viszont a melette lévő oszlopban láthatjuk, hogy, elég kis %-ban. ( Csak 0,5% )
Tehát a " ChanceOrQuestChance " oszlop azt adja meg, hogy hány %-ban esen az Itemünk.

Én ez alapján csináltam, és nekem működik. Például a Dalaranban fogható CsatornyPatkány-t ezen módszerrel írtam bele az OG-s Fishloot-ba.  :D (  http://www.psharing.com/pic.php?id=368604 )

........................................................................................

FishingSchool Loot javítás/módosítás:

A FishingSchool egy Gameobject a víztükrön, ( Tele van ugráló Halacskákkal  :D )
Vannak olyan Itemek, amik csak ezekben az Objectekben foghatóak.( Például: http://www.wowhead.com/item=27388 ez az Item csak a Highland Mixed Schools-ban fogható.)
A School-ok ID-jét nehezen lehet kideríteni, még Wowheadon sincsenek fent.

Összesen 2 táblára lesz itt is szükségünk:

1. Tábla: `gameobject_loot_template`
2. Tábla: `gameobject_template`

Akkor a felhozott Példát követve nézzük át a Táblákat.

1. Navigáljunk a `gameobject_loot_templat` táblázathoz, és keressük ki az Itemünk ID-jét ( 27388 ) ebben az `item` oszlop lesz a segítségünkre.
Ha megvagyunk látni fogunk mellette az `entry` oszlopban egy számot ( 19616 ), ezt jegyezzük meg, erre lesz szükségünk a későbbiekben.( A `ChanceOrQuestChance` oszlop ebben az esteben is azt adja megy, hogy az item hány %-ban legyek fogható)

2. Most navigáljunk a `gobject_template` táblázathoz, és keressük ki az előbb említett ID-t ( 19616 ) ebben a `data1` tábla lesza  segítségünkre.
Ha megtaláltuk akkor látni fogjuk a `name` oszlopban az object nevét ( Highland Mixed School, ahogy az elején említettem.) A Gameobject ID-jét pedig az `entry` oszlopból nézhetjük ki.

Mostmár tudjuk azt hogy az adott Itemünk melyik Object-ből Loot-olható, hogyan keressük meg az Objectet, Vagy esetleg az Object-ből Loot-olható Itemünket.

3. FishingSchool-t magunk is simán letehetünk, úgy mint egy Gameobjectet. Csak felrepülünk a víz fölé, közvetlenül fölé!, és beírjuk a ".gameobject add ( ID ) " parancsot. És már örvénylenek is a kis Halacskák a vízben  :D

----------------------------------------------------------------------------------------------
( DBC-ből kilopott Area táblázattal még lógok, és a FishigSchool ID-kel is, de csinálom. Már nemsokára kész. Egy rész már letölthető!)

Letöltés: MappID-k táblázatba szedve ( Area ) http://data.hu/get/2639795/AreaDBC.csv.html ( Még csak egy része van kész, minden benne van, csak formázást igényel! Mikor kész van teljes formázva, a link frissítve lesz!)

FishingSchool-ok, és a hozzá tartózó ID-k.

Outland: http://pastebin.com/xvMJn508

Northrend: http://pastebin.com/ysRbLPGk

---------------------------------------------------------------------------------------------
Régebbi Rev.-ekhez.

Régebbi Rev.-ekhez találtam egy HG Patch fájlt, elég ígéretesnek tűnik.
Nem tudom hogy menyire működhet, nem próbáltam ki még.

Letöltés: http://data.hu/get/2805981/wmo.patch
Segítséget a HP importhoz itt találtok: http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4718.0


Üdv.: Senki

ident

TDB fórumon egy nagyon érthető és egyszerű leírás van, kis angollal is megérthető. Sokkal könnyebb mint azt sokan gondolnák :)

http://trinitydatabase.org/index.php?/topic/13666-creating-waypoints-malcroms-way/
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

#2
Ezt a WebHelyet nem ismertem, igaz keresgéltem én is Google-ben, de ilyen érthetően leírva még nem láttam.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet, nagyon rendes vagy.

Ezek után valószínűleg fog menni a dolog.

Miközben én is erre kerestem a megoldást, találtam egy számomra nagyon érdekes beállítást, és nagyon megtetszett.

A Creature_addon táblában, van egy olyan oszlop hogy " Mount ".

Oda beírtam egy ID-t ( csak így fejből egy számot ) " 1041 "
Server Restart.
És az OG őrök alá tettem, egy nagyon jól kinéző " Csirke " mountot.

( Hát tőlem ennyi telt, de gondoltam megosztom veletek, biztosan már tudjátok, és semmi újat nem mond nektek. De biztos van még hozzám hasonló Ember, aki most kezdte, és még nem tudja hogy ilyet is lehet. )

Ha valaki még tud valami hasonló, érdekes kis beállítást, ami nincs fent Fórumon más Topic-okban, és ilyen kis " Hülyeségek ", akkor leírhatná ide ha van ideje. Engem biztosan érdekelne.

Köszönöm még egyszer a segítséget.  :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sikerült  ;D

Leírom hogy hogyan csináltam, remélem nem zavar majd senkit, ha igen akkor elnézést.

"OG-s őrrel próbálkoztam"

1. Lespavoltam egy NPC-t a " . npc add ( ID ) " parancsal. ( Nállam így nézett ki " .npc add 3296")

2. A " .npc info " parancsal lekértem rolla az információkat.

3. A kiadott listában kikerestem a " GUID " részt.( Ami nállam " GUID: 135154" )

4. Elkezdtem kijelölni a pontokat hogy merre sétáljon.

    a, Odamentem az 1. ponthoz és beírtam a kivetkező parancsot " .wp add ( npc GUID-ja +0 )
        Ha Waypointot veszek fel akkor nem csak a sima GUID-ot írjuk oda, hanem utána írunk még egy "0"-t
        Nálam ez így nézett ki ( .wp add 1351540 )

    b, Ha eddig mindent jól csináltunk, akkor kiírja egy zöld szöveget angolul.
        Ez nálam így nézett ki ( PathID: 1351540: Waypoint 0 created )

    c, Annyi pontot veszünk fel amennyit akarunk, a szám növekedni fog a visszajelző szövegben.
       (.....Waypoint 1 created,........Waypoint 2 created,..... )

5. Ha minden pontot felvettünk, akkor visszamegyünk a lespawolt NPC-hez. Rá Target-elünk.
    És beírjuk a következő parancsot ( .npc addmove " GUID ID " )
    Ebbe a parancsba csak a sima GUID ID-t írjuk ( nem kell egy 0-t utána írni!!!! )

6. Kész is vagyunk, Server Restart, és már sétál is az NPC.

  ( Lehet hogy csak én vagyok olyan hülye hogy 1.-re nem értettem meg, de hátha lesz valaki, aki majd egyszer hasznát veszi. )
       

Action

Nem, hogy nem zavar, de mindenkinek így kellene, hogy miután rájön valamire leírja a megoldást.

Miért?
Ha egy másik felhasználó rákeres valamire, akkor ne csak a kérdését találja meg és alatta annyit, hogy
"megvan kösz"....

:)
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Girosz

Jaj végre egy értelmes user. Ritka az ilyesmi becsüljétek!

NevemSenki

Módosítottam a Téma címét, mert lenne itt egy elég érdekes dolog, ami számomra elég fontos lenne.

( Hozzáteszem, én egy Blizz szervert próbálok készíteni, hibáit javítani )

Vannak különféle Questek, külső Eventek, Out Raid-ek, amik elég bonyolultak.
PL.:quest=8736 

( Csak hogy a bonyulultsága is észrevehető legyen: http://www.youtube.com/watch?v=5Ht4Kyyokfk )

Ahhoz én túlságosan kezdő vagyok, hogy ezt a megfelelő módon javítani tudjam! :-[ De majd fejlődök  :)

Lenne-e arra lehetőség, hogy én Leteszem ezt az NPC-t ( npc=15491 ), és a Quest-nek megváltoztatnám a célját olyan mértékben, hogy ezt az NPC-t legyőzve a Quest Coomplite-vé válna.

Ha erre valaki tudna megoldást mondani, vagy esetleg még 1 táblázat is elég lenne, mert ehhez hasonló problémával még nem találkoztam a Fórumon.

(( Sajnos angolul nem nagyon tudok, mondhatni nagyon elenyésző mértékben értem meg a leírt Angol szöveget, ezért nehezebben keresek. De az 1. hozzászólásban is kaptam egy linket, és az alapján sikerült rájönnöm. Ha valaki tud egy hasonló oldalcímet, mint amilyen az 1. hozzászólásban volt, azt nagyon megköszönném, és ígérem ha sikerül kijavítanom a Questet, le fogom írni a javítás menetét. ))

Előre is köszönöm.


ident

quest_template

ReqCreatureOrGOId1   -- npc id-je amit le kell ölni
ReqCreatureOrGOCount1  -- a fenti npc-ből mennyit kelljen megölni

További infók:
http://trinitycore.info/index.php/Quest_template_tc2
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

#7
Bocsi, eddig nem sok időm volt ezzel a témával foglalkozni.
De most megpróbáltam javítania  Questet a tegnap napon.

Mikor kikerestem a táblát, azonnal megértettem a kétsoros leírásod.

Ezt a Questet alapból Raid-ben lehet csak megcsinálni ( mert ha csak partyban van a Player nem válik készé a Quest )
Átírtam a megfelelő NPC-re, tökéletesen is működik, csak egy gondol lenne vele és még nem találtam rá választ.

A Quest Complite-vé válik, de sajnos nem lehet leadni. Mikor visszamegyek az NPC-hez ahol le kéne adni a Questet, szürke kérdőjel fogad, és nem adhatom le. Pedig a QuestBook-omban késznek jelzi a Questet.
( Raid-et is Convertáltam, és úgy csináltam meg a Questet )

Valakinek lenne erre valami ötlete?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

UI.: Én ebből próbálok boldugolni, és minél több dolgot megérteni a működésből. http://trinitycore.info/index.php/Trinitydb_struct

Girosz

Nálam is előfordult már hasonló probléma, sajnos a megoldásra már nem emlékszem, de mintha nem is lett volna. Próbálj meg egy már meglévő küldiből kiindulni.

NevemSenki

Hát halottam egy ötletet egy ismerősömtől.

Azt mondta, hogy vannak olyan Questek amik leadásakor/felvételekor, egy bizonyos láthatatlan Spell-t kapok/kerül rám láthatatlan Buff formájában, vagy éppenséggel tűnik el rólam.

Na ezt jól belesűrítettem egy mondatba.  :-\

Hát nem tudom ez reális dolog lehetne, vagy nem.
Minden esetre próbálok olyan Questekt keresni, ami hasonlít az enyémhez, és működik is.
És ez az összehasonlítás beválhat.

Tovább próbálkozok, valami megoldásnak lennie kell.  ;)

N_^

Nagyon hálás vagyok ezért a kis segítségért és szerintem más is köszönjük.

Elysyum

Ez nekem játékban nem működik, adatbázisban úgy gondolom a waypoint data táblában oldhatnám meg a guid id t mindig növelve ugye? Vagy a waypoint script is kell hozzá?

Girosz

script nem kell ahhoz, hogy mozogjon. A waypoint id-je legyen mindig npcid*10. Tehát ha az npc-d id-je 65432, akkor a waypoint id mindig 654320. A point mezőbe meg ugye az aktuális pozíció száma megy emelkedő sorrendben. Annyi sor, ahány pont. Ja és ezzel tudod összekötni a waypointokat, az npc-vel. De ezt már leírtam egyszer, asszem pont neked...

Elysyum

Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 április 30, 08:01:53 DÉLUTÁN
script nem kell ahhoz, hogy mozogjon. A waypoint id-je legyen mindig npcid*10. Tehát ha az npc-d id-je 65432, akkor a waypoint id mindig 654320. A point mezőbe meg ugye az aktuális pozíció száma megy emelkedő sorrendben. Annyi sor, ahány pont. Ja és ezzel tudod összekötni a waypointokat, az npc-vel. De ezt már leírtam egyszer, asszem pont neked...

Igen bocsánat igazad van leírtad.. csak akkor megpróbáltam és nem ment és mostanra elfelejtettem azt a topicot és nem akartam újat nyitni gondoltam írom ide... még egyszer bocsánat, van egy jó oldala is ennek xd egy jó topicba került be amit leírtál :D

EDIT: megy köszi és már tudom hogy múltkor mit rontottam el :D

Apostol

Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 március 31, 10:01:13 DÉLUTÁN

A Quest Complite-vé válik, de sajnos nem lehet leadni. Mikor visszamegyek az NPC-hez ahol le kéne adni a Questet, szürke kérdőjel fogad, és nem adhatom le. Pedig a QuestBook-omban késznek jelzi a Questet.
( Raid-et is Convertáltam, és úgy csináltam meg a Questet )


Nálam az szokott lenni,hogy a quest_template/specialflag 2-es vagy 3mas.Általában 0-ra módosítva jó lesz.De van néhány quest,ami akkor se hajlandó jó lenni,azt én sem tudom miért.

Powered by EzPortal