Channel probléma

Indította N_^, 2010 április 19, 01:33:30 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

N_^

Sziasztok,

a problémám, hogy valamelyik sok eszű játékos jelszót állít be a world channelre. Sajnos nem tudom, hogy lehet ez ellen védekezni, de abba biztos vagyok, hogy van valamiféle megoldás.

A segítséget előre is köszönöm.

Szilárd

A játék alapból beállított eleme, csak guildeknek, barátoknak, pvp groupoknak... miért ne lehetne? Miért baj, hogy ezt használják?
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

N_^

Miért baj? Hát mert mondjuk nálunk és gondolom másoknál is a közös channel a world, de vannak olyan eszementek akikhez ha hozzákerül a channel owner jelszót raknak rá. Nem csinálhatok minden nap új közös channelt. Nem lehet megoldani, hogy player kezébe nem kerülhessen a channel owner?

Speeros

Ezt nem erre találták ki... eredetin alapból nincs ally horda kapcsolat. Csevegésre, esetleg még a lfg channel
Html/Css/JavaScript/Php/C++/Mangos framework
CNC esztergályos, marós

N_^

Értem. Csak mert nekem egy olyan channel kéne amit mindenki lát bárhol, bármikor (nem csak adott területen) + bárki tud használni, de ez így katasztrófa, hogy vannak olyan emberek akik az ownerhez jutva jelszót pakolnak a channelre.

ident

Trinity-ben be tudod lőni hogy adott channelra mondjuk csak gm legyen mod joggal:

http://trinitycore.info/index.php/Channels_tc2

Igaz hiányos, de kis próbálgatással és logikával hamar összejön :)
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

N_^

Na egy ilyesfajta válaszra vártam. Köszönöm Ident.  ;)

Girosz

Idézetet írta: Diver Dátum 2010 április 19, 02:52:41 DÉLUTÁN
Ezt nem erre találták ki... eredetin alapból nincs ally horda kapcsolat. Csevegésre, esetleg még a lfg channel

Hiába közös channel a world, ha confban nincs engedélyezve az ally/horda közös beszéd, akkor nem tudnak egymással beszélni. Legalábbis én így tapasztaltam.

Odie

Nem mai a téma, de most uj témát nem fogok neki nyitni :) TC-ben hol kell engedélyezni azt, hogy az allysok és a hordások ugyanazt az LFG-t használják?

Meg másik, ami kicsit off, de szintén nem szeretnék neki topicot nyitni, találkoztatok-e már olyannal, hogy a Who list-en csak az allysok látszódnak (Allys karival vagyok fenn), és csak horde-sok látszódnak, ha hordás karival vagyok fennt. Nem tudom, hogy meg lehet-e oldani, hogy minden online playert lásson a player ne csak a fajának megfelelőt.

Ha esetleg meg tudnátok válaszolni mind a kettőt nagyon hálás lennék, de fontosabb lenne az első LFG-s válasz.. :)
Előre is köszönöm :)

Skyne

Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 április 19, 03:48:58 DÉLUTÁN

... ha confban nincs engedélyezve az ally/horda közös beszéd, akkor nem tudnak egymással beszélni...

pontosan.
Idézetet írta: Odie Dátum 2010 június 16, 08:53:53 DÉLELŐTT
Nem mai a téma, de most uj témát nem fogok neki nyitni :) TC-ben hol kell engedélyezni azt, hogy az allysok és a hordások ugyanazt az LFG-t használják?

Meg másik, ami kicsit off, de szintén nem szeretnék neki topicot nyitni, találkoztatok-e már olyannal, hogy a Who list-en csak az allysok látszódnak (Allys karival vagyok fenn), és csak horde-sok látszódnak, ha hordás karival vagyok fennt. Nem tudom, hogy meg lehet-e oldani, hogy minden online playert lásson a player ne csak a fajának megfelelőt.

Ha esetleg meg tudnátok válaszolni mind a kettőt nagyon hálás lennék, de fontosabb lenne az első LFG-s válasz.. :)
Előre is köszönöm :)

ugyan ott kell ahol a közös nyelvet, olvasd a commenteket a confba

Odie

#10
Értem, köszönöm.

Szerk.: igazból nem találtam, ezért kérdeztem :)

És a láthatóságra ötlet?

Skyne

ottvan azis
AllowTwoSide.Accounts = 0  //alli és horda lehet-e egy accon
AllowTwoSide.Interaction.Chat = 0  //alli és horda beszélhet-e egymással
AllowTwoSide.Interaction.Channel = 0  //alli és horda használhat-e közös channel-t
AllowTwoSide.Interaction.Group = 0      //közös group
AllowTwoSide.Interaction.Guild = 0        //közös guild
AllowTwoSide.Interaction.Auction = 0    //közös AH
AllowTwoSide.Interaction.Mail = 0         //közös mail
AllowTwoSide.WhoList = 0                    //közös Who list
AllowTwoSide.AddFriend = 0                //lehetnek-e egymás barátai


NevemSenki

Én is kerestem már sokszor, de nem volt olyan fontos, de azért érdekelt.
Köszi Skyne  :)

Odie

Köszönöm szépen, így már meglesz :D Köszönöm még egyszer :)

nastus

viszatérve arra, hogy lekódolódik a world chat, valóban lekódolódik, de nem a playerek által. Ez egy trinity core bug, az előző emumban nekem is volt ijen, de a szerver restart megoldja, ugyanakkor az is okozza a problémát. De énnekem ez nagyon nemtetszett és tudom hogy nekedse. Pachelés után mikor 3.3.5 re pacheltünk ez a probléma megoldódott. Szóval ajánlom hogy szerezz be 1 frisseb emut ahoz a pachez amin vagy vagypedig pachelhetsz fölfele is.

Powered by EzPortal