Spirit Healer

Indította Elysyum, 2010 április 24, 09:58:49 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

$0undX

na Girosz én jutottam 1-2 dologra , megosztom hátha téged előrébb visz , továbbá kis véleményt is mondhattok róla :D
itt 1 sql eloszor is:
http://pastebin.com/WWc4AEqX

aztán a src/game/map.cpp-ben
void Map::Update(const uint32 &t_diff)
-en belül van ez a rész:
Idéz/// update players at tick
   for(m_mapRefIter = m_mapRefManager.begin(); m_mapRefIter != m_mapRefManager.end(); ++m_mapRefIter)
   {
       Player* plr = m_mapRefIter->getSource();
       if(plr && plr->IsInWorld())
           plr->Update(t_diff);
   }

na ezt módosíthatjuk erre:
Idéz/// update players at tick
   for(m_mapRefIter = m_mapRefManager.begin(); m_mapRefIter != m_mapRefManager.end(); ++m_mapRefIter)
   {
       Player* plr = m_mapRefIter->getSource();
      //Todo: needs some zone check if someone want it
      if (!plr->isAlive())
         plr->SummonCreature(92345, plr->GetPositionX, plr->GetPositionY, plr->GetPositionZ, 0, type, 40000);
       if(plr && plr->IsInWorld())
           plr->Update(t_diff);
   }
, és hozzá mingyárt készítek 1 sd2-es szépséget is , am nem tudom hogy ez a map update-es cucc jó-e így de ha nem akkor majd Girosz kijavít  ;D


$0undX

nah az sql-ben a scriptname-et módosítsátok
Idézeleszto
-re és tessék beilleszteni ezt a cuccot sd2-be: http://pastebin.com/7JZrCUFE
Scriptloader.cpp-ben adjátok hozzá ezt a 2 sort:
extern void AddSC_eleszto();
és
AddSC_eleszto();

egyiket fentre másikat lentre

Fontos: én ezt most megcsináltam de nem teszteltem és nem tudom hogy a módszer jó-e már késő van és fáradt vagyok , majd holnap tesztelek és írok

$0undX

#18
a killplayer az hal

Girosz

Ez a kód öli meg a playert. Mutatom:
Player::Update-n belül ez a rész
    if (m_deathState == JUST_DIED)
        KillPlayer();


Szóval minden egyes player updatenél leellenőrzi, hogy meg kell-e halnod, és ha igen akkor megy a killplayer().

$0undX

aha  :D , akkor a killplayer-en belül megmutatnád hogy kell pointert csinálni player-re?

Girosz


$0undX

helyesen:
Idézif (!isAlive())
      SummonCreature(92345, GetPositionX(), GetPositionY(), GetPositionZ(), 0, TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN, 40000);
mert nem fordult a plr miatt , így jó.

Elysyum

Köszönöm a válaszokat de am ami kódot belinkeltél http://pastebin.com/7JZrCUFE ez már kész is és be kell forgatni?

$0undX

#24
a magon is v

Elysyum

#25
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 április 25, 10:50:31 DÉLUTÁN
a magon is változtatni kell azon még dolgozunk Girosz-al , de majdnem kész , am rossz az sql is fentről , a nagy Élesztő HALOTT XDDDD

xD Sok sikert hozzá :D

edit:Bárcsak én is tudnék c++ kódot írni xD(nem tudtok egy jó könyvet?:D amiből meg tanulhatok? Csak mert Strousrtup könyve nem egy kezdőhöz van tervezve :D)

$0undX

én tudod hogy tanulom a c++ -t? sehogy. nem olvastam könyvet, soha nem írtam benne semmit mielőtt mangossal foglalkoztam , egyedül úgy írom a kódjaimat hogy nézek más kódokat és megpróbálok rájönni az összefüggésekre hogy 1 boss mit csinál a kód melyik része mit csinál , és ha tudsz angolul nem nehéz rájönni.

Elysyum

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 április 25, 11:05:08 DÉLUTÁN
én tudod hogy tanulom a c++ -t? sehogy. nem olvastam könyvet, soha nem írtam benne semmit mielőtt mangossal foglalkoztam , egyedül úgy írom a kódjaimat hogy nézek más kódokat és megpróbálok rájönni az összefüggésekre hogy 1 boss mit csinál a kód melyik része mit csinál , és ha tudsz angolul nem nehéz rájönni.

Nem túl sok kódot látok az a baj... de majd nézelődök mert google a barátom XD

Skyne

ott (egy) komplett core van abban bőven :P, még scriptek is =), de amúgy azért kell hozzá valamien programozási alapismeret hogy megértse az ember, de kétségkívül a legjobb tanulási módszer ha megérted hogy mi van oda írva, és megtudod fogalmazni hogy mit szeretnél elérni, majd ezt a kettőt egyesíted =)

Elysyum

Tudok írni egy primitív számológépet és ilyen ... elfelejtettem hogy hívják nah casekkal pár dolgot ^^ Össz-vissz amit eddig tudok cpp ből :D

Powered by EzPortal