Auto Broadcast,Teleport Npc,A palyerek nem látják az objectjeim Trinityre

Indította Elysyum, 2010 április 26, 06:52:38 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Elysyum

Auto Broadcast:
Auto Broadcast vagy is hogy lehet automatikus szöveget beállítani a szervernek, amit adott időközönként kiír.

Nagyon hasznos kis dolog az Auto Broadcast; reklámozhatsz eventeket, illetve sok egyéb információra felhívhatod a playerek figyelmét.

Vágjunk is bele:

Először is megnyitod a TrinityCore.conf filet valamilyen szövegszerkesztővel (notepad, stb.)

Meg keresed az Auto Broadcasthoz tartozó részthttp://pastebin.com/raw.php?i=zTGk567e.


A bekeretezett részben van a leírás a használatáról, vagy is hogy pontosan mit csinál.

Szerintem a leírás alapján értelem szerű, hogy 1 est tegyél az AutoBroadcast.On = 1 után.

Az AutoBroadcast.Center = 0 meghatározza hogy milyen formában írja ki a szöveget, én 0 ra állítom hogy announce ként írja ki.

Az AutoBroadcast.Timer = 600000 az idő megadására szolgál, hogy milyen időközönként írja ki a szöveget(miliszekundumokban méri úgyhogy pl.: 1000 re ne állítsd).

Ha ennek a beállításával meg vagyunk, mentsük el conf filet.

Ezzel még nem végeztünk mert az adatbázisban létre kell hogy hozzuk a kiírandó szöveget.

Ezt a world adatbázisban az autobroadcast táblán belül tehetjük meg.

Egyszerűen csak katt a beszúrásra (ha phpmyadmint használsz), megadunk egy idt, aminek mindegy mi az értéke és megadjuk a kiírandó szöveget is. Ezek után már csak egy server restart kell és élvezhetjük hogy nem nekünk kell ezt bepötyögni :).

Remélem hasznos volt a leírásom.




Teleport Npc:
El is kezdeném.

Én phpmyadmin t használok de a többi se térhet el ettől nagyon.

Először is megcsináljuk az npcnket akinél majd választani fogunk azok közül hogy hova teleportáljunk.

Nyissuk meg a creature_templatet:

Itt katt a beszúrásra:

Entry:40000(nálam, olyat válasszatok ami nincs használatban)

modelid1:21132 Ez ilyen szép kis nexusos külsőt ad majd az npcnknek, egyszerűbben ez lesz az npc dispaly id je(Stormspire). Mindegyik modelidhez ezt írjuk be illetve hagyhatjuk a többit 0 án is.

Name:Az npc neve

Subname:Az npc neve alatt megjelenő szöveg ide is írhatod mondjuk azt hogy teleport npc

minlevel:80
                   A szintjét határozod meg
maxlevel:80

faction_A:35
                     Így se alli se horda nem fogja tudni támadni.
faction_H:35

Npcflag:3

Speed: Igazábol mindegy

Scale:Ha az npc d méretét szeretnéd változtatni itt megteheted.

Rank:3

type:7

Health_mod:csak hogy legyen egy ksi hp ja pl.: 10000

Végrehajt és már meg is van az npcnk, persze az id jét jegyezzük meg :D.


quest_template: Itt fogjuk a questet megalkotni hogy mi legyen a szöveg és hogy mirel ehessen kattintani pl.:Teleport og be,Undercitybe.

Entry:A quest azonosítója olyan enty nek kell itt lenni ami még nem létezik az enyém 9476850

Method:2

Zoneorsort:3459

Minlevel:1(hanyas szinttől veheted fel)

Questlevel:80(A quest szintje hogy hányas szintig adhatod le)

Requiredraces:Kik használhatják-->690 Horda, 1101 Alliance

Specialflags:1

Title:Ami meg fog jelenni választás ként pl.: Teleport Orgrimmarba

Details:A quest szövege pl.: Szeretnél el teleportálni Orgrimmarba?

Objectives:A végrehajtandó feladat pl.: Beszélj újra a teleport masterrel

Offerrewardtext:Ez az amikor már le akarod adni a questet tehát ezt a szöveget akkor írja ki pl.:Biztos el akarsz teleportálni?

CompleteScript:Ez az alján van a fent megadott entry t kell itt megadni ez arra hivatkozik hogy mit hajtson végre a quest végén.

Ha még több opciót szeretnék berakni akkor ezeket amiket leírtam meg kell ismételni minden teleporthoz külön quest template kell.

És most a quest_end_script táblát meg keressük: Ezt fogja végrehajtani amikor a questet leadjuk

id:Az előzőleg elkészített quest (quest template entry) entry kell ide minden questnek uyge külön entryje van értelemszerűen itt mindegyiknek kell hogy legyen egy párja.

command:

datalong:

     Ide ezeknek a helyére a map id t kell írnunk Kalimdor 1, Eastern Kingdom 0, Outland 530,571 northrend

datalong2:

x,y,z,o

Ide kell bevinnünk a .gps parancsal megkapott információkat. Célszerű ha kicsit feljebb repülünk mivel beeshetnek a playerek a textura alá(magasság a z).

Ha megcsináltuk az összes questhez a quest_end_Script et is akkor most jön az hogy "berakjuk" az npc be ezeket az opciókat.

Ehhez szükségünk lesz erre a kettő táblára: creature_questrelation, creature_involvedrelation.

Az elvégzendő művelet egyikben sem különbözik az id helyére a teleport npc nk id je kerüljön a quest helyére pedig a megszerkesztett quest ünk id je értelemszerűen annyi sort kell beilleszteni ahány questünk van mindkettőbe. Az id helyére mindig ugyanannak az id nek kell kerülni tehát az npcnk idjének.

Ha megvagyunk mindezzel server resi és spawnolhatjuk a kész teleport npc t .





A playerek nem látják az objectjeim:
A gond azzal lehet hogy gm onban pakoltad le az objecteket.

Ha nem akarod az összeset törölni akkor adatbázisban a gameobject táblában rá keresel az adott object id jére. Kijelölöd azokat amiket szerkeszteni szeretnél és kattintasz a szerkesztésre.

Ha ez megvan akkor a spawnmaskot és a phasemaskot mindegyik objectednél átírod 1 esre.

Ha ezzel meg vagy mentés és server resi. Ha mindent jól csináltál látni fogják a playerek az objectjeid.




Auction House Bot-->AhBot:
Ez a kedves kis botocska majd pakolgatja és veszi ki az itemeket az aukciós házból.

Kezdeném is, először csinálunk egy accountot azon kettő karaktert egy allisat és egy hordásat a név teljesen mindegy belogolunk mind a kettővel aztán kilépünk.

A gm accról könnyedén lekérhetjük a botunk accjának az információit. Nekünk ezek kellenek:id és a guidid.

Ha ez meg van nyissuk meg a trinitycore.conf file t és azon belül keressük meg az ahbot részt.

###################################################################################################################
# AUCTION HOUSE BOT SETTINGS
#
#    AuctionHouseBot.DEBUG
#        Enable/Disable Debugging output
#    Default 0 (disabled)
#
#    AuctionHouseBot.DEBUG_FILTERS
#        Enable/Disable Debugging output from Filters
#    Default 0 (disabled)
#
#    AuctionHouseBot.EnableSeller
#        Enable/Disable the part of AHBot that puts items up for auction
#    Default 0 (disabled)
#
#    AuctionHouseBot.EnableBuyer
#        Enable/Disable the part of AHBot that buys items from players
#    Default 0 (disabled)
#
#    AuctionHouseBot.UseBuyPriceForSeller
#        Should the Seller use BuyPrice or SellPrice to determine Bid Prices
#    Default 0 (use SellPrice)
#
#    AuctionHouseBot.UseBuyPriceForBuyer
#        Should the Buyer use BuyPrice or SellPrice to determine Bid Prices
#    Default 0 (use SellPrice)
#
#    Auction House Bot character data
#        AuctionHouseBot.Account is the account number (in realmd->account table) of the player you want to run as the auction bot.
#        AuctionHouseBot.GUID is the GUID (in characters->characters table) of the player you want to run as the auction bot.
#    Default: 0 (Auction House Bot disabled)
#
#    AuctionHouseBot.ItemsPerCycle
#        Number of Items to Add/Remove from the AH during mass operations
#    Default 200
#
###################################################################################################################

AuctionHouseBot.DEBUG = 0
AuctionHouseBot.DEBUG_FILTERS = 0
AuctionHouseBot.EnableSeller = 1 -aktiváljuk hogy adjon el itemeket
AuctionHouseBot.EnableBuyer = 1 -aktiváljuk hogy vegyen itemeket
AuctionHouseBot.UseBuyPriceForSeller = 0
AuctionHouseBot.UseBuyPriceForBuyer = 0
AuctionHouseBot.Account = 49 -az account id je
AuctionHouseBot.GUID = 125 -az account guidid je kell ide
AuctionHouseBot.ItemsPerCycle = 200 -ez az alap érték



A bekeretezett rész egy leírás ott írja le hogy mi mire szolgál. Nekünk nem az kell hanem ami alatta van :D , oda írtam mi mire szolgál. A lekért információkat kell be helyettesíteni.

Ezek után gyerünk az adatbázisba.

Itt megkeressük a char adatbázison belül az auctionhousebot táblát. Katt a tartalomra.

Van 3 sorunk Alliance Horde és Neutral mindegyiknél a min itemet 1 re illetve a max itemet tetszőlegesre beállítjuk.

Mentés-->Végrehajt és kész is. Szerver restart és most már be is rakja a sok sok itemet.

További beállításai lentebb vannak a cfg fileban ez csak egy leírás a beüzemeléséről.





Szeretnék köszönetet mondani mindazoknak akik segítségével ezekre az információkra szert tehettem remélem másnak is hasznára válik




Nem szégyen kérdezni még ha néha úgy is érzed. Aki kérdez okosodik(persze ha van egy minimális intelligenciája)

Mielőtt kérdezel használd a kereső funkciót.


Devis

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.




Elysyum


Elysyum

#6
A k

Szilárd

Idézetet írta: Elysyum Dátum 2010 május 12, 05:38:16 DÉLUTÁN
Annyi lenen még hoyg hogy lehet megcsinálni hogy a questet csak egyszer lehessen leadni?
Hát ez azt oldja meg, hogy a questet 1szer lehessen megcsinálni össz-vissz.

UPDATE `quest_template` SET `SpecialFlags`=0 WHERE `entry`=XXXXX;
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Elysyum

#8
K


Szilárd

Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Girosz

Azért a játékot ismerni kéne, mielőtt elkezdesz szerverezni... :D


Skyne

Idézetet írta: Elysyum Dátum 2010 május 13, 08:16:13 DÉLUTÁN
... nem nyílik az a problém :)

nyílik az ha van elég player, az máskérdés hogy TDB alapbeállítással elég sok player kell, de lehet azt állítgatni  ;)

Elysyum

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 május 13, 08:19:47 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Elysyum Dátum 2010 május 13, 08:16:13 DÉLUTÁN
... nem nyílik az a problém :)

nyílik az ha van elég player, az máskérdés hogy TDB alapbeállítással elég sok player kell, de lehet azt állítgatni  ;)

Addig oké de meg volt az elegendő player :S

Powered by EzPortal