Hasznos kérdések (:

Indította Mydrox, 2010 június 07, 09:37:33 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Mydrox

Nah szóval a problémám ott kezdödik, hogy amit én szeretnék arrol sajnos pontos leírást nem találtam!
Trinity Core-t használok a szerveremen!
1. wow-v.comon csinálok egy itemet én azt, hogy tudom berakni ab-be, hogy a játékba menjen!(ha van item creálásra phpmyadmin megoldás annak is örülnék (:)

2. Megcsináltam egy questes NPC-t mindent beálitottam rajta npcflag,display,entry stb... csináltam is questet hozzá be is raktam de valahogy akárhogy probáltam lerakom a questes NPC-t és abba nincs quest x)erröl egy pontos leírásnak nagyon örülnék!

3.Port kapukat szeretnék nyitni (NPC teleporter megoldás nem jó) .gps kordináták megvannak van .tele xxxx is!hogy tudok csinálni egy port kaput és, hogy állitsam, hogy oda vigyen ahova én szeretném!

Előre is köszönöm a segitségeteket!

Devis

1.: fontos itemnél wow-v.com-nál hogy  az olyan helyekre ahova nem írtál semmit akkor is legyen egy nulla. ha kész az item submit és le is töltötted, felmész phpmyadminba, world-be bemész és oda importálod a letöltött itemet (fontos h ne legyen még egy ugyanolyan id-jű item)

a  többiről írhatok neked leírást holnap ha nem előznek meg bár sztem megfognak :D
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

$0undX

de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

DoomKiller

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

Ez így van, úgyhogy szerintem mellőzd a Custom itemek ilyen módon történő készítését.

A kérdések meg amiket feltettél a fórumon is megtalálhatóak, nem beszélve a Googleról...

Jankec

Sziasztok.
Engem 1 olyan függvény érdekelne amivel a képernyő közepére tudom kiíratni amit akarok.
Pl egy Teleport NPC nél ha combat van akkor kiírja a palyer képernyő közepére.
Valaki tudja h melyik függvénnyel lehetne ezt megoldani ?

Prezi

#5
void DoRaidWhisper(int32 iTextId)
   {
       Map* pMap = me->GetMap();

       if (pMap)
       {
           Map::PlayerList const &PlayerList = pMap->GetPlayers();

           if (!PlayerList.isEmpty())
           {
               for (Map::PlayerList::const_iterator i = PlayerList.begin(); i != PlayerList.end(); ++i)
                   DoScriptText(iTextId, me, i->getSource());
           }
       }
   }

tessék

Ugye nem kell hozzá fűznöm, hogy a script_texts táblában szerepelni-e kell a szövegnek ;)

Mydrox

Nem szeretném mellözni az item készitést mivel a szerver 3.3.2 ! google illetve a fórumon pont ezekröl egy rendes leírást nem találtam pedig hidd el kerestem eleget Devis köszönöm a segitséget léccives a másik 2 kérdés-re is írnál megoldást?!

DoomKiller

Mydrox, ahhoz, hogy hozzárendelj egy NPC-hez Questeket, 2 táblába kell beleírnod.
creature_questrelation, creature_involvedrelation.

Az elsőbe azt, hogy kinél lehessen a questet felvenni, a másodikba pedig, hogy hol lehessen leadni.

Reference:
http://trinitycore.info/index.php/Creature_questrelation_tc2
http://trinitycore.info/index.php/Creature_involvedrelation_tc2

Action

Idézetet írta: Mydrox Dátum 2010 június 08, 12:11:46 DÉLUTÁN
Nem szeretném mellözni az item készitést mivel a szerver 3.3.2 ! google illetve a fórumon pont ezekröl egy rendes leírást nem találtam pedig hidd el kerestem eleget Devis köszönöm a segitséget léccives a másik 2 kérdés-re is írnál megoldást?!

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:

Felmész ide:
http://udbwiki.webhop.net/index.php/Item_template

Itemet az item_template táblába kell készíteni.
Minden oszlop egy információt tartalmaz az itemről.

Az oszlopok jelentését a linkben meg tudod nézni, ha valamit nem tudsz, szótárazz.
Készítesz egy új sort és értelemszerűen kitöltöd.

Még ma készítek egy bővebb leírást, sőt most. :)
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Skyne

#9
Idézetet írta: Action Dátum 2010 június 08, 12:56:43 DÉLUTÁN

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:


Lenne, csakhogy:
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

És nem 3.3.3a óta hanem 3.3.x óta =)

Action

A WORD elszáll, az írás megmarad.

Skyne

mellesleg kilehet ítani TC-ből a dbc ellenőrzést, de nem ér annyit az egész amennyi munkába belekerülne =/

boss74

#12
De csak azok az itemeknél van igy ami...mele vagy ranged skill-el van kötve a karakterhez!!A rucik mennek...

Ám egy kérdés....bg-n belehetne állítani a mount használhatóságát...gondolok itt Arathinál ahol nagy területet kell bejárni!!??

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 június 08, 01:09:38 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Action Dátum 2010 június 08, 12:56:43 DÉLUTÁN

Egy kis angol tudással pofon egyszerű az item készítés:


Lenne, csakhogy:
Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 június 08, 07:38:50 DÉLELŐTT
de trinitycore 3.3.3a óta kötelezően dbc-t használ erre nem?  :o
ha jól tudom azóta nem nagyon működnek a saját itemek.
Az egyetlen működő megoldás tudtammal hogy 1 már létező itemet átírsz.

És nem 3.3.3a óta hanem 3.3.x óta =)


Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Action

Milyen mountra gondolsz?
Lehet minden BG-n mountot használni.
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Girosz

Arathinál alapból is lehet mountot használni... ;D Amúgy instance_template/allowMount mezőben tudod állítani, hogy hol lehet, és hol nem. Ja és 529 Arathi map id-je.

Powered by EzPortal