Parancs lérehozása

Indította Action, 2010 július 19, 10:02:41 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Action

Chat.cpp :

a static ChatCommand accountCommandTable[] =  függvény(írás) után nyomjatok egy Entert,
az új sor lérehozásához,és írjátok bele ezt:

persze a commandneve-t le kell cserélni,amire akarod.

static ChatCommand characterCommandTable[] =

     ezen illesszétek be ezt,persze az alparancsot cseréld le,amire akarod,cserélj le minden írást:
{ "heal",  SEC_MODERATOR,  false, &ChatHandler::HandlecharacterhealCommand,           "", NULL },
};

Nos,az egyik felével készen vagyunk.

Chat.h:


keressétek meg ezt:


bool HandleAccountCreateCommand(const char* args);

és írjátok alá ezt:

bool HandlecharacterhealCommand(Player *player);

persze,az írásokat,vagyis amit én írtam oda,hogy pl commandneve,alparancs,azokat cseréljétek le.

én egy felhealós parancsot csinálok.

azután,menjünk a Level1.cpp fileba.

Írjátok bele ezt:


bool ChatHandler::HandlecharacterHealCommand(Player *player)
{
   player->SetHealth(player->GetMaxHealth());
   player->SetPower(POWER_MANA, player->GetMaxPower(POWER_MANA));
}

.
UI:Ha,3.3.2-es vagy 3.3.3-as core-t használsz,akkor ne hozd létre újra a static ChatCommand characterCommandTable[]-t

Ezek után elérhető a .character heal parancs.

A leírást készítette Lackó !
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Powered by EzPortal