NPC Say Játékosra

Indította Action, 2010 július 19, 10:01:16 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Action

Ezzel a módosítással .npc say parancsot playerre is tudjátok használni.

Level1.cpp

ChatHandler::HandleNpcSayCommand függvényét cseréljétek le erre:

http://pastebin.com/S6yXCYQn

(természtesen tesztelve  )

UPDATE:

Elkészült ugyanez, külön commandal, ha ezt szeretnétek használni a HandleNpcSayCommand comamndot hagyjátok változatlanul.
Chat.cpp:
keressétek meg a következő sort:

static ChatCommand characterCommandTable[] =
ezen belülre utolsó előtti sor ként illesszétek be ezt:


{ "say",            SEC_MODERATOR,      false, &ChatHandler::HandleCharacterSayCommand,           "", NULL },

Chat.h:
keressétek meg ezt:

bool HandleCharacterTitlesCommand(const char* args);

és mögé szúrjátok be ezt:

bool HandleCharacterSayCommand(const char* args);

Level1.cpp:

bool ChatHandler::HandleNpcSayCommand(const char* args)
{
...
}

után:
http://pastebin.com/43m8Mpie

Ha ezekkel készvagytok, újraforgatás és moderátori szint felett elérhető a .character say parancs.

A leírást készítette Skyne !
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Powered by EzPortal