Achievement system for BC

Indította Gameka, 2018 november 06, 09:23:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Gameka

Sziasztok!

Mivel nem találtam erről a dologról semmit így ezúton fordulnék - ismét - hozzátok kérdéssel. Persze azzal a reménnyel, hogy van még aki esetleg aktív fórumon.

Az alap elgondolás az lenne, hogy egy BC-s szerveren ugyan úgy elérhetőek legyenek az achievement-ek a reward-kal és item-kel együtt mint WOTLK-ba. Ha - egyáltalán - logikusan gondolkodok - még ez sem biztos egyáltalán - (nem tudom hogyan/merre/hány méterre/miként működik), de két ötlet volna a megvalósításra:

1) fogom a 3.3.5a TC core-t, és letiltom (valahogyan, habár halvány lila dunsztom sincsen, hogy ez kivitelezhető e vagy sem, habár anno Tauri-wowon megoldották valahogyan) a WOTLK content-et, level 70 felett mindent, zónákat, item-ket, quest-ket, etc...  illetve Northrend-et és az oda induló járatokat hajó, zeppelin, repülő, autó, bicikli, metró, busz, hév, troli, etc... és a klienst módosítgatni, hogy azért annyira ne szúrjon szemet a player-nek (pl.: lecserélni a login screen-t), hogy átcseszés van a dologban - amolyan "milyen volt a világ WOTLK előtt és BC után" az adott időpontban kicsit átvezető jelleggel (ezzel csak az a problémám, hogy nem plusz eventet vagy instákat szeretnék létrehozni, ergo nem a Lore-t akarom csesztetni, hanem csak egy sima BC content-et szeretnék kapni, pár custom cuccal amik WOTLK-ba már elérhetőek voltak.

2) mivel szeretnék mindenképpen TC/MaNGOS (de inkább trinitycore) vonalon maradni, esetleg fogok egy getMangos/cMangos core-t aminek WOLTK es BC támogatása IS van, és a BC core-ba valahogy átollózni az achievement rendszert, egy custom mpq-val megtámogatva kliens oldalról (amit kétlek, hogy működne, mert gondolom van ami kliens oldalról vezérli/figyeli a dolgokat)

Várom az esetleges ötleteket, hogy s miként lehetne ezt jól, viszonylag egyszerűen, gyorsan, eredményesen, olcsón, etc... kivitelezni.

Köszönöm előre is a segítséget-ket!

Mikor ezeket a sorokat írom, munkahelyen tartózkodom, ezért elnézést kérek az esetleges helyesírási hibákért, vagy hogy egy összeszedett épkézláb mondatot sem sikerült leírnom, amint hazaérek javítom! Illetve ha hazaérek egyből bele is ásom magamat a témába, hogy mi hogyan hány méterre is van egyáltalán kliens oldalon, mert melóból csak a github az egyetlen segítségem.

Post update: sikerült hazaérnem és kicsit átformálni magyar nyelvre a dolgot.




Update1:

Tauris megoldás:
Content-ek tiltása (worldserver.conf):



Expansion = 2

CharacterCreating.Disabled.ClassMask = 0

DeathKnightsPerRealm = 1

MaxPlayerLevel = 80

+ törölték a DB-ből a transport-ot, amelyik Northrend felé közlekedik, ergo nem volt mi közlekedjen


hunti

Frostmourne-n is hasonlóan csináltam annó mint ahogy a végén írtad, de azt hiszem elég volt a max level-t és az expansiont átállítani, és nem kellett a transportot sem törölni, hiszen még ha fel is ugrik rá, nem fogja elvinni, mert az a terület számára nem elérhető, ugyanez DK-val, nem fog tudni készíteni.

Gameka

Es ezert nem dobalnanak meg a playerek szerinted?
Csak mert anno meg nem volt ennyire kiforrott a WOTLK content, ezert inkabb kibirtak, hogy ne full bug szerveren jatszanak, hanem tudtak, hogy szepen lassan jon majd az ujabb es ujabb content, folyamataban. En ettol tartok, hogy oszinte legyek..  :( Csak fujjogas lenne, mert akkor kiert nem sima BC szerver van.
Felvettem a kapcsolatot NevemSenkivel, szerencsere jo kapcsolatban vagyunk, neki is hasonlo volt a tanacsa, ha mar PVP szerverben gondolkodok, egyszerubb lenne a tiltas, esetleg a DK-t benn hagyni, annak custom item. De ha ragaszkodom nagyon a BC-hez, akkor esetleg meg azt lehetne megtenni, hogy a rewardokat kiszedni WOTLK-bol, es DBC-be atmokulni. Ezzel csak az az egyetlen bajom, hogy az Achievement System-nek bucsut lehet inteni, mert a BC nem tamogatta meg azt.
Viszont ejjel mikor keresgeltem, talaltam egy olyan dolgot, hogy (igaz nem achievement, de lehet alapnak nem lenne rossz) ArenaSpectator script-et csinaltak ugy, hogy egy Addon kezelese is bele van importalva. Esetleg mennyire lenne jarhato ut, ha ez az Achievement System is egy amolyan Addon lenne, amit szerver oldalrol lehetne figyelni?

AximCore

Addonos rész járhatónak tűnik, szerver:

  • figyeli az eseményeket amit jutalmazni akarsz
  • perzisztálja hogy teljesítette vagy hol tart a progress
  • kell egy plusz kiszolgáló ami kiszolgálja majd az addont (lekérhetővé teszi egy karakterre a perzisztált progresst)

Addon meg szépen ezt a végpontol mindig lekéri amit le kell, itt a kérdés az, hogy a wow kliens mit enged egy-egy addonnak lekérni illetve háttérben művelni. Mivel szükséges a karakter neve, illetve hogy tudjon az adott kiszolgálóval kommunikálni.
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

Gameka

Idézetet írta: AximCore Dátum 2018 november 07, 07:57:00 DÉLUTÁN
Addonos rész járhatónak tűnik, szerver:

  • figyeli az eseményeket amit jutalmazni akarsz
  • perzisztálja hogy teljesítette vagy hol tart a progress
  • kell egy plusz kiszolgáló ami kiszolgálja majd az addont (lekérhetővé teszi egy karakterre a perzisztált progresst)

Addon meg szépen ezt a végpontol mindig lekéri amit le kell, itt a kérdés az, hogy a wow kliens mit enged egy-egy addonnak lekérni illetve háttérben művelni. Mivel szükséges a karakter neve, illetve hogy tudjon az adott kiszolgálóval kommunikálni.

Milyen kiszolgalora gondolsz? Arra megoldasba ahogy en emlitettem, vagy egy teljesen kulonallo program gondolsz ami figyeli?

Gameka

Korant sem hittem volna, hogy ez ekkora szivas lesz...  :-\ Mennyivel egyszerubb letiltani a WOTLK contenteket, mint egy komplett Addon-t irni... :-X 

hunti

Viszont a hátránya ennek az, hogy a talentek is wotlk-osak lesznek, a max talent pont pedig lvl70 szerinti, tehát 10-el kevesebb mint amennyire a talent fa tervezve volt. Spellek is változtak tbc és wotlk között.

Powered by EzPortal