[Complete] Buffer NPC, leírással.

Indította Action, 2010 július 21, 12:56:30 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Action

Mostanában beleástam magam a scriptelés világában.
Úgy néz ki pár alap dolog már megy.
Készítettem egy Buff NPC-t.


Kép:



A script maga:
http://pastebin.com/raw.php?i=TtwDg4uR

Telepítése a következő módon:
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4761.0

Eltérés:
A ScriptLoader.cpp fájlba a kötvetkező két sor kell:

void AddSC_npc_buff(); <- első felébe ugye
AddSC_npc_buff(); <- második felébe


ÉS

Az adatbázisba a world adatbázison belül nekünk itt most a creature_template táblára van szükségünk.
Itt pedig két fontos dolgot kell beállítani:

A kiválasztott npc-nk (szabadon választhatod bármelyiket):

npcflag: 1
ScriptName: npc_buff

A többi lépés ugyan az.

Sok sikert !
A WORD elszáll, az írás megmarad.

compaq10

#1
Hello
Arra lennék kíváncsi hogy a : void AddSC_npc_buff();
                                      AddSC_npc_buff();

ezt a kettőt a s_transporter alá kell írni? csakmert azalá raktam ésugy nemjó a leforgatás,így néz ki:
void:

Idéz//custom
void AddSC_s_transporter();
void AddSC_npc_buff();

a másikfele:
Idéz//custom
AddSC_s_transporter();
AddSC_npc_buff();

az biztos hogy nem így :d de akkor hogy?

Action

Első ránézésre pedig jól csináltad, feltéve ha nem módosítottál valamit a scriptbe..

Illetve változások történtek a TC-nél script területén én úgy tudom, de, hogy mi azt sajna nem vágom.
A WORD elszáll, az írás megmarad.

compaq10

Tualjdonképpen ugy csináltam, hogy ügye megcsináltam elősszőr a s_transporter-t a leírás alapján az működik is, aztán amikor megszeretném csinálni a npc_buff scriptet , akkor ugy csinálom  ahogy itt levan írva :
Idézhttp://infobarkacs.hu/index.php?topic=4758.0

szóval a ScriptLoader.cpp-n belül a //Custom alá ahol a fennt említetten volt ugyanugy beillesztettem a
Idézvoid AddSC_s_transporter();
és a
IdézAddSC_s_transporter();
alá az npc_buffosat. Ezután amikor leforgatnám nem jó.

Action

Milyen hibaüzenetet ír ki pontosan?

Másold be.
A WORD elszáll, az írás megmarad.

compaq10

#5
Custom->jobbklikk->add->new item->c++(file).cpp kiválasztottam aztán beírtam a  nevét : npc_buff majd leokéztam és belemásoltam ezt : http://pastebin.com/raw.php?i=xKdHrrky aztán elmentettem.
Utána megnyitottam a LoaderScript.cpp-t ezeket bemásoltam egyszerűen az s_transport alá mindkét helyre

Idézvoid AddSC_npc_buff(); <- első felébe ugye
AddSC_npc_buff(); <- második felébe

és akkor kapom ezt amikor forgatnám:


Idéz3>   Creating library .\trinitycore__Win32_Release\TrinityCore.lib and object .\trinitycore__Win32_Release\TrinityCore.exp
3>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_npc_buff(void)" (?AddSC_npc_buff@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddScripts(void)" (?AddScripts@@YAXXZ)
3>..\..\bin\Win32_Release\TrinityCore.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
3>Build log was saved at "file://x:\Szerver\Revision\win\VC90\trinitycore__Win32_Release\BuildLog.htm"
3>TrinityCore - 2 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 2 succeeded, 1 failed, 7 up-to-date, 0 skipped ==========

nah így érthetőbb mert amit a fentiekben írtam összevissza volt.sorry csak énse tudtam hogy fogalmazhatnámmegjól

$0undX

próbálj meg helyesen írni és nézd meg hogy rendesen benne van-e a project fájl a projectben, valamint létezik-e ott ahol a fejlesztői környezet hiszi hogy van.

$0undX

Akkor ezt megbeszéltük, semmi harag  :) . Kifejtem bővebben mi a probléma, az új scriptet hozzá kell adni a projectben a scriptekhez, tehát solution explorerben kikeresed azt a mappát amiben lenni kéne, jobb klikk add item->existing item... betallózod, és forgatod, probléma megoldva.  :)

compaq10

#8
Köszi a segítséget, működik:) pontosan az volt a baj ,amit leírtál
és még egyszer ne haragudj hogy durcáskodtam :D

Apoldar

Idézetet írta: Action Dátum 2010 július 21, 12:56:30 DÉLUTÁN
Mostanában beleástam magam a scriptelés világában.
Úgy néz ki pár alap dolog már megy.
Készítettem egy Buff NPC-t.


Kép:



A script maga:
http://pastebin.com/raw.php?i=TtwDg4uR

Telepítése a következő módon:
http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4761.0

Eltérés:
A ScriptLoader.cpp fájlba a kötvetkező két sor kell:

void AddSC_npc_buff(); <- első felébe ugye
AddSC_npc_buff(); <- második felébe


ÉS

Az adatbázisba a world adatbázison belül nekünk itt most a creature_template táblára van szükségünk.
Itt pedig két fontos dolgot kell beállítani:

A kiválasztott npc-nk (szabadon választhatod bármelyiket):

npcflag: 1
ScriptName: npc_buff

A többi lépés ugyan az.

Sok sikert !

ÉS ez 3.3.5a-n is működik?

Skyne


$0undX

van rá c# program, ami többé kevésbé (inkább többé) működik, keress utána (google...).

Kerge

hy 2 kérdésem lenne:
1. Bolvor ICC scriptje TC2 / MaNGOS??? patch?
2. Hol tudok megtanulni kifejezetten wow-ot scriptelni? Vannak ezt segítő oldalak / leírások? (csak wow (trinity))



XMas WoW DEV

$0undX

Ez olyan hozd össze magad műfaj, nincs nagyon segítség, leírás, magyarországon főleg ez a fórum ahol olyan emberek vannak akik segíteni tudnak neked tudtommal. Emukat scriptelni gyakorlattal lehet megtanulni, gyakorlod gyakorlod, próbálkozol és megy :D az első kérdésedre meg 1 kis kereséssel könnyen megtalálod a választ:
http://bitbucket.org/bolvor/icecrown-citadel/

Girosz

Egy csomó buffer, teleport, meg tököm tudja még milyen npc script van a fórumon, ezek viszonylag egyszerű szerkezetűek. Ezeket építsd be a coreba, és nézedesd, próbálj rájönni, mi mire lehet jó. Próbálj meg átírni benne dolgokat, és nézd meg, hogy mi változik. Ha programozni nem akarsz megtanulni, akkor csak így megy.

Powered by EzPortal