[Tutorial] ICC Scourge Transporter Script, részletes leírással, kezdők számára

Indította Action, 2010 július 21, 12:58:45 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Action

Készítettem egy Scourge Transporter scriptet.
Ez az object ICC-ben található, ez szolgál a portálásokhoz a különböző szintek között.

Figyelem !
Eredetileg csak az adott boss megölése után lehet továbbjutni ha minden igaz.
Ez az én scriptembe nincs beleírva, tehát egyszerre lehet menni mindenhova, még akkor is ha nem is voltatok még az instába.
Ezt vegyétek figyelembe, természetesen ki lehet egészíteni.

Kezdjük is el.
Nyissuk meg a Microsoft Visual C++ 2008 Express Edition programot.

File -> Open -> Project/Solution
Nyissuk meg a TrinityCore&Script VC90.ncb fájlt.

Ha ez sikerült akkor bal oldalt megjelentek a mappák illetve fájlok tehát maguk a scriptek.
Ide kell nekünk most egy újat beszúrni.

Game/scripts/custom mappát kell nekünk kikeresni ugyanis, ide kell nekünk elhelyeznünk az általunk készített scripteket.
Természetesen lehet máshová is, de jelen esetben mi ezt a mappát használjuk.

Jobb klikk a custom mappára, majd válaszd az Add -> New Item lehetőséget.
A felugró ablakban legyen kijelölve a jobb oldali kis "oszlopban/részben" található C++ File(.cpp) !
Add meg a nevét a scriptnek, ami a következő: s_transporter !
És végül kattints az Add gombra.

Ha minden igaz, márpedig minden igaz, neked most megjelent egy teljesen üres lap.

Ide másold most be légyszíves a következőt:
http://pastebin.com/raw.php?i=xKdHrrky

Figyelmesen jelöld ki, mert ha akár csak egy "/" jel is kimarad, már borult az egész.
Nem szeretnék most belemenni a felépítésébe, ha akarod olvass utána, ez 100%, hogy működik, kipróbáltam, teszteltem.

Ha ezzel megvagy akkor mentsd el, ctrl+s kombinációval !

Kész a script, de még közel sem teljesen.

Bal oldalt a mi kis mappáink közül ugyan úgy a Game-be van egy System nevű mappa, azon belül is a ScriptLoader.cpp !
Ezt válasszuk ki, nyissuk meg.

Ha mindent jól csináltál most megjelent egy elég szép hosszú script.
Na ne ijedjünk meg, amilyen bonyolultnak tűnik, olyan egyszerű is.

Ha picit átnézed, már pedig nézd át, akkor felfigyelhetsz arra, hogy a felépítése két részre osztódik.
Az első a teteje, az első fele, ami a void kezdődésű sorokat tartalmazza.
A második fele, az alja pedig az AddSC-vel kezdődő sorok.

Picit menjünk akkor tovább, ezeket is külön fel lehet osztani.
Nézzük az első felét, a tetejét, a voidosokat.

//custom
//examples
//world

Stb, stb...
Nem ismerős?
Nézz csak bal oldalra...
IGEN ! Ugyan az.
A // el kezdődő zöld sorok jelölik a mappákat.

Ebbe a fájlba, ebbe a scriptbe (ScriptLoader.cpp) kell beírnunk az összes scriptet, ergo ebből következik, hogy az általunk létrehozottat is (s_transporter.cpp).

A következő módon tehetjük meg:

Mivel a mi scriptünk a custom mappába található (oda hoztuk létre) így a //custom alá kell írnunk a dolgokat.
Az első felébe, a voidosokhoz, a //custom alá a következőt:

void AddSC_s_transporter();

A második felébe, az aljába, az AddSC-sekhez pedig a //custom alá a következőt:

AddSC_s_transporter();

Ennyi, ezzel meg is vagyunk.
CTRL+S lenyomásával mentsük el ezt is.

Már majdnem kész vagyunk.
Le kell futtatnunk a scriptünk.

Nyomjunk egy "F7"-et, és elindul a beforgatás.
Fontos, hogy fent a jól ismert kis fülünk, Release-re legyen állítva és NE Debugra.

Ha mindent jól csináltál akkor hibátlanul lefut a script.
Ezt kell kapnod:

Idéz
Build log was saved at "file://d:\Trinitycore Sources - 333a-8360\win\VC90\trinitycore__Win32_Release\BuildLog.htm"
TrinityCore - 0 error(s), 0 warning(s)

Már csak pár apró simítás van hátra.
Nyissuk meg a következő mappát:

C:\IDE A SAJÁT REPOD GYÖKÉRKÖNYVTÁRÁT ÍRD\bin\Win32_Release\

Nálam így néz ki:
D:\Trinitycore Sources - 333a-8360\bin\Win32_Release\

Az itt található fájlok közül a következőket másold át a szervered könyvtárába:

ACE.dll
libeay32.dll
libmySQL.dll
ssleay32.dll
TrinityCore.exe
TrinityRealm.exe

Ez a legbiztosabb.

Ha ezzel is megvagyunk akkor kész a script, bent is van a szerverünkben, már tényleg csak 1 dolog van hátra.

Az adatbázisba a scriptünk hozzá kell rendelnünk az objectekhez.
Megnyitjuk a world adatbázist és azon belül is a gameobject_template táblát.

Itt kikeressük az összes Scourge Transporter nevű objectet.
Pl. CTRL+F, és beírjuk a nevét.

Azoknál amelyeknek a nevük Scourge Transporter, az utolsó oszlop körül található a Script Name nevű oszlophoz menjünk.

Ami abba van töröljük ki és írjuk át erre: s_transporter

Mindegyiknek !

ICC-ben nem csak 1 transporter van, több is van, így mindhez be kell állítanunk.

Mentsük el, indítsuk újra a szervert és élvezhetjük a portálásokat az instába.

Megjegyezném, hogy a "The Frozen Throne" még nincs kész sok adatbázisba, legalábbis a legújabb TDB-be még nincs bent.
Be kell szereznetek a gameobjecteket.

Remélem tudtam segíteni, ha valami nem tiszta akkor írj és megpróbálok segíteni.

Üdvözlettel, Action !
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Skyline

valaki leirja ha megkernem hany transporter van mer en 4et talaltam de nem sokat kerestem megoszonnem

Bluerák


UPDATE `gameobject_template` SET `ScriptName`='s_transporter' WHERE `entry` BETWEEN 202242 AND 202245;

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Skyline

kosz BlueRák  nem voltam eddig otthon ;) amugy ezeket megtalaltam csak azt hittem van tobb is :))

compaq10

Sziasztok, nekem azlenne a gondom hogy amikor "F7" nyomok akkor nemtörténik semmi, ez miért lehet?

kagebunshin


Lehet, hogy nem F7-en van a forgatás. (pl.: nálam is F6)
Menüben kiválasztod, hogy Build->Build Solution és elvileg fordul.
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

compaq10

Jah rendben köszi, egyébként énis arragondoltam , de gondoltam inkább rákérdezek hogy biztos ami biztos..:)


Powered by EzPortal