InGame VIP System

Indította Action, 2010 július 21, 01:03:41 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Action

Befejeztem (hala az égnek ) az eddigi legnagyobb munkámat. A címből elég jól kiderül, hogy miről is van szó, de azért írok róla néhány sort. Ez voltaképpen egy npc, aminél különböző vip funkciókat lehet igénybevenni. Ezek jelenleg a következők:
- instance unbind
- karakter mentés
- item repair
- vendor funkció (olyan itemeket érdemes berakni, amiket goldért szeretnél árulni, de csak vipeknek)
- vip item funkció (weboldalon creditért megveszi, a játékban megkapja)
- karakter átnevezés
- karakter külsejének újraszabása (skin)
- karakter transfer

Az npc tulajdonságai rendkívül jól konfigurálhatók. Minden egyes funkciót külön ki-be lehet kapcsolni. A szövegeket, és válaszokat (a párbeszédablakban) szintén lehet módosítani a db-ben és a .cpp fájlban.

Van külön hordás és allis vipmaster. Ennek fő oka az, hogy a fővárosokban lehetőség van arra, hogy az npc mozogjon, egy előre meghatározott útvonalon. Néhányatoknak biztos fel fog tűnni, hogy ezt escortai-val oldottam meg, holott az nem egészen erre való. Erre azért volt szükség, mert csak így tudtam core módosítás nélkül megoldani, hogy menet közben lehessen változtatni az útvonalat. Ez kicsit blizzesebbé teszi az egészet, de persze, ha valakinek nem tetszik, akkor ezt a funkciót is ki lehet kapcsolni.

Nem tudom, hogy mekkora lesz rá az igény, de még mielőtt ész nélkül elkezdenétek használni, szeretnék kérni valamit. Habár teljesen készen van, és elvileg csak be kell másolni a megfelelő sorokat a megfelelő helyekre, tudom, hogy ez sokaknak komoly nehézségekbe ütközik. Ezért szeretnék megkérni mindenkit, hogy ha nem érzi úgy, hogy megérett arra, hogy egy ilyen módosítást végrehajtson, akkor ne kezdjen hozzá, és kímélje meg a fórumot és engem a kérdéseitől. Ezért szándékosan nem adok leírást ahhoz, hogy hogyan importáld az adatokat. Ha értesz hozzá, úgy is menni fog.

A kód hiba nélkül lefordul és az sql fájlokat is hibamentesen lehet importálni! Ha nálad mégsem ez történne, akkor valamit te szúrtál el. A kód biztosan érvényes az utolsó tesztelés dátumáig (2010. 04. 28.) kiadott Trinity 3.3.3-as revig. Az esetleges későbbi revekkel nem biztos, hogy kompatibilis lesz.

Szeretnék minden Trinity frameworkhöz értő, szemfüles embert megkérni, hogy az esetleges hibákat jelezze, vagy ha olyan részt talál, amit sokkal egyszerűbben meg lehetne oldani, akkor szintén szóljon. Kiemelném itt az sql lekérdezéseket, és az npc közelében lévő playerek lekérdezését, mert úgy érzem, hogy ezeket a részeket nem sikerült a leghatékonyabban megírni. Ha a kódban valami nem világos, akkor kérdezz, de csak akkor, ha megérted a rá adott választ. A kódban igyekeztem minden fontos részt kommentekkel ellátni, hogy egyszerűbb legyen az idegen szemnek megérteni.

Ez a hozzászólás folyamatosan frissülni fog a legújabb kiadással!
Ha nem 3.3.3-as coret használsz, akkor a vip_master.cpp fájlban cseréld le az összes me-t, m_creature-ra.

A forrás:
npc_vipmaster.cpp
npc_vipmaster.h
Config file import
SQL Import
README - ha nem olvasod el, nem fog működni soha az életben!!!

Kérlek Girosz, írj majd rám és csináld meg a topicot te, hisz folyamatosan frissíted.
Küldj PM-et és ezt akkor törlöm, köszi. :)
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Aucor

Köszönöm, ez nagyon hasznos.  ;)

Girosz

A script egyelőre nem működőképes az új struktúrájú script rendszerrel. Az, hogy lesz-e frissítés hozzá, és ha igen akkor mikor, azt még nem döntöttem el. Ha skyne eleget nyúz vele akkor talán. ;D Ha szeretnétek, hogy legyen frissítés, akkor azt itt jelezzétek, mert fölöslegesen nem melóznék vele.

Jankec


ident

Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 10, 06:51:40 DÉLUTÁN
A script egyelőre nem működőképes az új struktúrájú script rendszerrel. Az, hogy lesz-e frissítés hozzá, és ha igen akkor mikor, azt még nem döntöttem el. Ha skyne eleget nyúz vele akkor talán. ;D Ha szeretnétek, hogy legyen frissítés, akkor azt itt jelezzétek, mert fölöslegesen nem melóznék vele.

Jó ügyködést :)

http://code.google.com/p/trinitycore/source/detail?r=33b32b517659c8f240b907223b951dc27de559a1
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 10, 06:51:40 DÉLUTÁN
A script egyelőre nem működőképes az új struktúrájú script rendszerrel. Az, hogy lesz-e frissítés hozzá, és ha igen akkor mikor, azt még nem döntöttem el. Ha skyne eleget nyúz vele akkor talán. ;D Ha szeretnétek, hogy legyen frissítés, akkor azt itt jelezzétek, mert fölöslegesen nem melóznék vele.

Csak akkor ha lesz időd  ;)
Nekem hasznos volt, és lenne is.

Üdv.: Senki

Girosz

Ident az AI része az ok, de gőzöm sincs, hogy a waypoint managger mennyit változott azóta, és mivel eléggé frédi bénisen van megoldva amiatt, hogy ne kelljen a coret módosítani, nem tudom, hogy most mit fog kezdeni magával.


drestor

öhöm....., most lehett hülyességet mondok, de wp-t db-ben is meglehett adni nem? :P

galaris

én nagyon örülnék egy frissítésnek, persze ha belefér az idődbe. Eddig nagyon jól muzsikált a script :P

$0undX


Girosz

De igen, csakhogy az npc nem egy adott

$0undX

kis off kérdés: icc-vel hogy álltok?  :)
én is épp azon dolgozgattam, esetleg sikerült beröffenteni gunship battle-t ?  :)

Egérpirító

Sziasztok!

Történt egy hiba az emu fordításánál:

10>Linking...
10>   Creating library .\trinitycore__Win32_Release\TrinityCore.lib and object .\trinitycore__Win32_Release\TrinityCore.exp
10>game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_npc_vipmaster(void)" (?AddSC_npc_vipmaster@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddScripts(void)" (?AddScripts@@YAXXZ)
10>..\..\bin\Win32_Release\TrinityCore.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
10>Build log was saved at "file://e:\WoW emulátorok\Trinity\Source3\win\VC90\trinitycore__Win32_Release\BuildLog.htm"
10>TrinityCore - 2 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 9 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========


A leírtak szerint mindent jól csináltam és mivel 3.3.2-es core-t használok, a vip_master.cpp fájlban is lecseréltem az összes me-t, m_creature-ra. Valaki megtudja mondani, mi lehet a baj? Előre is köszi a segítséget.

$0undX

talán nem adtad hozzá a fájlt a vs projecthez?  ;)

Powered by EzPortal