Gunship Battle

Indította Bluerák, 2010 július 21, 07:50:50 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Bluerák

Ide írja le mindenki, hogy mire jutott ezzel a témával kapcsolatban  :)
Offot hanyagoljuk pls  :D
Kezdem én akkor.
Mai nap keresgéltem...
Találtam érdekes dolgokat.
pl.
Idéz
672   Transport: A Airship (ICC Raid)
673   Transport: H Airship (ICC Raid)
712   Transport: A Airship (ICC Dungeon)
713   Transport: H Airship (ICC Dungeon)
A maps.dbc-ben van ez.Nem tudom mik lennének ezek a mapok de érdekes  :)

Továbbá van egy ilyen DB, hogy transports, ez elvileg előhívná a gobject utvonalát. Ezt lehet próbálgatni :D.
Mangosra már kijött egy patch ami az npc transportal foglalkozik.
Link

Pár dolog kivehető és esetleg TC-re és átvihető, de nem foglalkoztam ezzel  :D

Aki esetleg jut valami konkrét dologra ezzel a témával kapcsolatban, kérem, hogy írja le  :)

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

$0undX

esetleg át kéne ültetni a patchet trinitycore-ra de nem hiszem hogy nagyon nehéz lenne átírni szimplán a mostani patchet a lényeg az offset számolás és az opcode-ok, majd ha valamelyik nap rá fogok érni elkezdem csinálgatni de konkrét dolgot nem tudok még ígérni  :)

ident

Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

$0undX

#3
att

NevemSenki

#4
Szerintem ezekhez a hajókhoz nem kell semmi más mint ami van. Nézegettem tegnap azt hogy miként is közlekednek a hajók, melyik DBC-ben mi van tárolva. Néztem a Transport Scriptet TC-ben.
És szerintem, az itt a baj csak, hogy hiányos, nem pedig rossz.
Szerintem nem kell ilyen külön dolgokat bevezetni, ICC-nek minden része bene van a DBC-ben, csak lehet hogy a Transport Script rosszul olvassa ki, és azért nem működik. Sok féle Hajó útvonal van ICC-ben ( dbc szerint ). És még van egy kicsi Hajó is.

Szerintem nem tudja normálisan kezelni a Core, az itt baj csak. Érdemes lenne megnézni ezeket, hátha ti jobban átlátjátok.

http://pastebin.com/Cbed7iv9
http://pastebin.com/dJnRwAmu

http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiNodes.dbc
http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiPath.dbc
http://www.madx.dk/wowdev/wiki/index.php?title=TaxiPathNode.dbc

Valami nincs megadva, és azért nem megy, úgy meglehetne oldani, hogy bizonyos időközönként járjon, de ez nem úgy van. Vagy lehet hogy az menne, csak nem tudjuk mi indítaná, mert lehet csak az a gond, hogy nem indul. Mert kiolvasni kiolvassa  DBC-ből, szóval ha elindulna, jó útvonalon menne.

Üdv.: Senki

Edit: egy meglévő hajó dolgait kéne részletesen összeszedni, hogy igazából miként is megy, mert amíg ez sem teljesen világos ( nekem ) akkor hogy akarjuk mi megoldani ICC-t? ICC-ben bizonyos feltételek alapján váltanak útvonalat a hajók, ez az ami még sosem létezett egy Emuban sem.

$0undX

Szerintem az els?dleges feladat az npc a transporton

NevemSenki

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 július 22, 12:30:01 DÉLUTÁN

edit:amúgy az indítás nehézsége az hogy a transport akkor indul amikor beszélsz a hajó kapitányával és szerintem ilyen se volt még soha 1 emuban se hogy gossip indít transportot.

Pontosan, én most azzal próbálkozok hogy egy hasonló dolgot írok minta  wp, csak nem npc-t fog mozgatni hanem objectet. Lehet elvetemült ötlet, de megpróbálom.

Lackó

Szerintem télleg waypointal kéne megoldani,bár akkor hogy zuhanna le a hajó,aki vesztett?

ident

Mivan ha nem a hajók mozognak hanem körülöttük minden más? :)
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

NevemSenki

Hűűűű olyan jót nevettem hogy még a könnyem is kicsordult  :D :D
Biztosan az a baj egyébként, hogy elindítani nem tudjuk, mert a Transprt.cpp és a DBC-k alapján minden ott van.
Pontosan úgy kiolvassa mint a többi hajót/zeppelint.
Csak arra kéne alkotni valamit hogy elinduljon, minden egyes kordináta ott van DBC-ben, kicsit másként vannak írva a nevek, de jó helyen vannak.

Lackó

Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 12:46:49 DÉLELŐTT
Hűűűű olyan jót nevettem hogy még a könnyem is kicsordult  :D :D
Biztosan az a baj egyébként, hogy elindítani nem tudjuk, mert a Transprt.cpp és a DBC-k alapján minden ott van.
Pontosan úgy kiolvassa mint a többi hajót/zeppelint.
Csak arra kéne alkotni valamit hogy elinduljon, minden egyes kordináta ott van DBC-ben, kicsit másként vannak írva a nevek, de jó helyen vannak.
Figyeljetek,van egy ötletem!Úgy tudom,hogy RibonCore-ba teljesen bennevan ICC,és az a Trinity "másik" változata.Szóval,milenne ha kiszedném az egész ICC scriptest is,meg még a Transportokat is ICC-hez?
Bocsi,ha tévedek,de,én úgy tudom,hogy ICC bennevan RibonCore-ba.

Skyne

Idézetet írta: Lackó Dátum 2010 július 24, 09:08:34 DÉLELŐTT
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2010 július 24, 12:46:49 DÉLELŐTT
Hűűűű olyan jót nevettem hogy még a könnyem is kicsordult  :D :D
Biztosan az a baj egyébként, hogy elindítani nem tudjuk, mert a Transprt.cpp és a DBC-k alapján minden ott van.
Pontosan úgy kiolvassa mint a többi hajót/zeppelint.
Csak arra kéne alkotni valamit hogy elinduljon, minden egyes kordináta ott van DBC-ben, kicsit másként vannak írva a nevek, de jó helyen vannak.
Figyeljetek,van egy ötletem!Úgy tudom,hogy RibonCore-ba teljesen bennevan ICC,és az a Trinity "másik" változata.Szóval,milenne ha kiszedném az egész ICC scriptest is,meg még a Transportokat is ICC-hez?
Bocsi,ha tévedek,de,én úgy tudom,hogy ICC bennevan RibonCore-ba.

Csak egy kezdetleges script van benne (kb amit e neten bárhol megtalálsz) kétlem hogy ezután a Gunship működne...

NevemSenki

Az lehetséges lenne, hogy a Transport.cpp-t úgy átalakítani hogy az adatokat ugyan olyan módon, de viszont ne DBC-ből, hanem DB-ből olvassa ki?
Létrehoznák szintúgy a 3 Táblázatot mint ahogy DBC-ben is van.
Idéz
TaxiNodes
TaxiPath
TaxiPathNodes

Beleírnák az ami DBC-ben is van, de viszont a Battle-hez tartozó dolgokat újraírnánk.
Mert ha ezek a dolgok DB-ben lennének már, akkor könnyebb lenne azt is megoldani, hogy a Tarnsport-ot egyedileg indítanánk.
És ezzel együtt megoldott lenne az Objectek mozgatása is. Bármilyen object az  a lényeg hogy Type = 15 legyen az Object és kész.
Ezt valahogy át kéne variálni, hogy bizonyos táblákat nézzen DB-ben

http://pastebin.com/Cbed7iv9

Megoldható szerintetek?

Üdv.: Senki


Skyne

megoldani meglehet de nem látom értelmét, miért könyeb elindítani ha fájladatbázis helyett SQl adatbázisban van? :)

Lackó

Idézetet írta: Skyne Dátum 2010 július 24, 10:51:16 DÉLELŐTT
megoldani meglehet de nem látom értelmét, miért könyeb elindítani ha fájladatbázis helyett SQl adatbázisban van? :)
mert,ha egyedi hajót akarsz,így könyebb,nem kell turkálnod a DBC-ben.

Powered by EzPortal