Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

$0undX

creature_template -> scriptname, npcflag
scriptloader.cpp -> Custom scripts


coker

Scriptloaderbe:
void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
    void AddSC_npc_pet_vendor();
#endif
    AddSC_npc_pet_vendor();
}

npc scriptname-hez meg : npc_pet_vendor
és még mindig nem jó, npc flagot is megcsináltam.:S

$0undX

a voidos sor a tetejére kell , amit idéztél oda csak a void nélküli.

Kerge

és a void nélkülit, a jelenlegi voidos helyére rakd... (értelem szerűen, az endif után ne álljon semmi ;) )



XMas WoW DEV

Yeti

Idézetet írta: $0undX Dátum 2011 január 12, 08:13:51 DÉLUTÁN
ha leírsz 1 creature pointert és mögé 1 -> jelet akkor kilistázza a függvényeket, így jobban látod mi kell neked, de ma jó kedvem van, nesze neked :)
SummonCreature
SummonGameObject
Hello! Hat en probalkoztam de nem jott ossze. Leirnad egy kicsit pontosabban, hogy hogy is megy ez a pointeres dolog?
Koszi! :)

coker

Megcsináltam úgy, ahogy mondtátok de még mindig csak üdvözöl :S
void AddCustomScripts()
{   void  AddSC_npc_pet_vendor();
#ifdef SCRIPTS
   AddSC_npc_pet_vendor();
#endif

$0undX

Re:
#171
m

coker

Felraktam a voidos részét ahová mondtad, de még mindig nem jó :S

$0undX

ha bent van a scriptloaderben JÓL, bent van a creature_template->scriptname és npcflag jól, valamint a scripten belül van OnGossipHello hook, akkor működnie KELL.

Kerge

töltsd fel pastebin-re a scriptloadert, és akkor megnézzük ;)



XMas WoW DEV

caesarwow

A legegyszerűbb egyébként az lenne, ha valaki leírná, hogyan kell beforgatni a scripteket, és megúsznátok egy rakat felesleges kérdést.

coker


$0undX

első ránézésre jónak tűnik a scriptloader. a scriptet lődd fel akkor pastebinre.

Action

Le van írva, hogy hogyan kell scriptet beforgatni csak keresni kéne tudni. :)
A WORD elszáll, az írás megmarad.


Powered by EzPortal