Szerző Téma: Általános kérdések és válaszok  (Megtekintve 50051 alkalommal)

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #300 Dátum: 2013 Szeptember 01, 01:32:03 am »
Persze, Spell.... Ha jól érte akkor olyan kéne neked mint a Rugó eltűnő Spell-je... Leteszed az NPC-t, és ráadod a Spell-t. Ha Kombat-ba kerül leesik róla, ha kilép belőle újra rákerül.
Így láthatatlan marad... ( Igaz, így nem lekerülne, hanem mindig ott lenne. )

Jól értem?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető Alince

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 38
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #301 Dátum: 2013 Szeptember 01, 05:22:29 pm »
Igen gyakorlatilag le egyszerűsítve igen,de most gondolkoztam creature_addon ba hadok neki vanisht aurába vagy hasonló szerinted müködhetne?

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #302 Dátum: 2013 Szeptember 02, 12:50:09 am »
Nem tudom.
De ha abból indulunk ki hogy Aura, akkor az nem hinném hogy eltűnik róla mikor kombat-ba kerül...


Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető Shyro

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 85
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #303 Dátum: 2013 Szeptember 07, 11:39:13 pm »
SmartAI - val szerintem meglehet oldani. Elsore ugy tunik, hogy megvannak a megfelelo event_type es action_type - ok a dologhoz, de megkell neznem, hogy mi is az amit tudnak. Borzaszto a dokumentacio TrinityCore Wiki - n, erdemes inkabb a core - ban nezelodni:
SmartScriptMgr.h
SmartScript.h
(En is utanajarok a dolognak, mert erdekel a tema.)

UPDATE:
A keret megvan hozza, de nincs megirva. Megirhatod a sajat igenyeidnek megfeleloen, de az csak szamodra lesz jo (non-blizzlike - nak fogjak tartani), vagy ahogyan mar fentebb is emlitettek, irhatsz hozza scriptet.

UPDATE2:
creature_ai_scripts
(ez tunik a jo megoldasnak)

UPDATE3:
creature_ai_scripts eseteben is gyanusan keves a kod... Lekell tesztelni.

UPDATE4:
INSERT INTO `world`.`creature_ai_scripts` (`id`, `creature_id`, `event_type`, `event_flags`, `action1_type`, `action1_param1`, `action1_param3`, `comment`)
VALUES ('40000000', '4671', '10', '1', '11', '1784', '4', 'Hatefury Trickster - Cast Stealth');
Hatefury Trickster NPC - n teszteltem, loturo nem tortenik. Kod alapjan detto, megkell irni.

LAST UPDATE:
Elnezest! Megoldhato es nem is bonyolult:
LINK
Az NPC - t csak a GM - ek latjak, ha jatekos megy a kozelebe megjelenik es tamad (damage - t elfelejtettem allitani, sry), ha kilep az NPC a combat - bol ujra eltunik.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 08, 08:58:06 pm írta Shyro »
makeSystem :: Integral a => [a] -> [a]
makeSystem l = concat (zipWith (\ a b -> replicate (fromIntegral a) (fromIntegral b)) l [ product x | x <- inits l ])
makeSystem [ 60, 60, 24, 7, 52 ] = ?

Nem elérhető Azzeroth

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 56
  • Op. Rendszer: Windows 8.1 Enterprise & Ubuntu 14.04 LTS
Re:Általános kérdések és válaszok
« Válasz #304 Dátum: 2014 Február 08, 10:34:59 pm »
Üdv.

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a GM parancsoknak hol tudom a minimum szintet beállítani? 1,
2 mit ellenőrizzek ha adatbázisban be van állítva a GM szint 4-esre -1 es, aka összes realmon, de olyan mintha nem lennék gm? (Skyfire 5.4.2) vagy ebben még ezt sem fejezték be?

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29