Általános kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 július 26, 11:03:56 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

$0undX

Re:
#75
Huha micsoda szop

Kerge

De akkor minek kell kötöszködnöd? Ezt nem értem.... A korod ellenére mindenkibe belekötsz...
Már az első hozzászólásod is kötöszködés volt.... A Google huhhh mintha azt nem tudnám, hogy mi... nem az volt az első kérdésem, hogy hogyan kell használni a googlet, és nem is az, hogy hogyan tudnám leforgatni, hanem hogy valaki nem tudná-e leforgatni nekem... Nem tom hogy mért válaszolsz olyan kérdésekre, amikre "Nem tudod a választ, vagy nem érted a kérdést..." És akármit is mondasz ez sajnos így van amiket leírtam most.
Válaszolj inkább Ident-nek, de az ő kérdésére ne ugyan azt válaszold, mint sokaknak.



XMas WoW DEV

$0undX

Re:
#77
mind1 , hagyjuk, mondom leszarom, nem az

ident

Thx, de a lényeg pont az lenne hogy kihasználjam a 64 bit előnyeit, jelenleg is 32 bites az op.rendszerem, szóval értelmetlen lenne akkor a 64 bit ha 64 bites op. alatt 32 bitre forgatok :D Viszont TC fórumon is felmerült a 64 bites dolog, ott olyan választ vettem ki, hogy mindenképp kell a külön 64 bites függőségeket is telepíteni 64 bites op. rendszerre is.
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Skyne

amiből bene van a 32bites abból benne van  a 64bites is tehát h egy szimpla hello world progit veszünk alapul amihez ugye mindene megvan alaból azt fogja forgatni 64 biten is gond nélkül, a problémák az egyéb függőségeknél kezdődnek amiket tc (is) használ (openmp lib, openssllib, mysqllib stb.) ezekközül van amit VS verzió függően kell/nem kell külön telepíteni (openmp pl.) meg van amit mindeképp (ssl, mysql)


P.S.: ha valamit félre értettem és/vagy hülyeséget írtam szóljatok, hullavagyok

gm342

Hy all

Olyan kérdésem lenne, hogy lehetséges e 3.3.2-es Boss scripteket beleforgatni a 3.3.5a-s revbe?

Ha igen hogyan?:)

nekem ezt a hibát írja ha csak felűl írom a scriptfájlt(a scriptet már átkonvertáltam):

\src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(26) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'ScriptedPch.h': No such file or directory
5>boss_loken.cpp
Előre is köszönöm a választ

Shyro

Re:
#81

gm342

#82
Kicseréltem amit javasoltál a megfelelőre, de most pedig ilyen problem van :S

src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(296) : error C2590: 'mob_saronite_vaporsAI' : only a constructor can have a base/member initializer list
src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(304) : error C2143: syntax error : missing ';' before '*'
src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(304) : error C4430: missing type specifier - int assumed. Note: C++ does not support default-int
src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(304) : error C4430: missing type specifier - int assumed. Note: C++ does not support default-int
src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(286) : error C2039: '{ctor}' : is not a member of 'CreatureScript'
src\server\game\Scripting\ScriptMgr.h(397) : see declaration of 'CreatureScript'
src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(286) : error C2039: '{dtor}' : is not a member of 'CreatureScript'
src\server\game\Scripting\ScriptMgr.h(397) : see declaration of 'CreatureScript'
src\server\scripts\Northrend\Ulduar\ulduar\boss_general_vezax.cpp(290) : error C2061: syntax error : identifier 'mob_saronite_vaporsAI'(rövidítve):

rossz lenne a script, vagy csak valami fáljba be kéne vezetni a dolgokat ?:S
Előre is köszönöm a válaszokat

Kerge




XMas WoW DEV

gm342

#84
Pedig már reménykedtem hogy találtam valami jó Ulduar , és eye of eternity scriptet, de sajna mind1iknél ez a hiba, vagy hasonló :S

Azért THX :D

Találtam 1 másik scriptet, ugyan ez a helyzet nem valamit én rontok el ?:)

http://code.google.com/p/mythcore/source/browse/src/server/scripts/Northrend/Nexus/EyeOfEternity/instance_eye_of_eternity.cpp?spec=svn4ee527bca7f59081db50d303c8874b89da3dc326&r=4ee527bca7f59081db50d303c8874b89da3dc326(és (ez elvileg már 3.3.5)
Előre is THX a válaszokat

bacsa

üdv!

Van 1 script mondjuk berakom a blablabla.ccp fájlba leforgatom.
És hogyan tudom ezt a scriptet hozzárendelni az npchez??
Vagyis a script honnan tudja h meik npcnél működjön ezt hol kell beállítani ??

ui: Lehet h hülye kérdés de nekem nem tiszta  ::)

Kerge

Ha nem tiszta, azért vagyunk mi hogy kitisztítsuk.

Na, a scripteknek a végén látsz, egy pár hasonló sort:
Idéz

void AddSC_npc_buff()
{
    new npc_buff();
}

Adatbázisban kell bütykölni, a creature_template-ban megkeresed azt az NPC-t amelyiknek szántad a scriptet, és a ScriptName mezőbe beírod az előző pár sorból azt amelyik a legtöbbször fordul elő ;)

Ezesetben: npc_buff



XMas WoW DEV

bacsa

#87
Idézetet írta: gyberci94 Dátum 2010 november 14, 03:44:00 DÉLUTÁN
Ha nem tiszta, azért vagyunk mi hogy kitisztítsuk.

Na, a scripteknek a végén látsz, egy pár hasonló sort:
Idéz

void AddSC_npc_buff()
{
   new npc_buff();
}

Adatbázisban kell bütykölni, a creature_template-ban megkeresed azt az NPC-t amelyiknek szántad a scriptet, és a ScriptName mezőbe beírod az előző pár sorból azt amelyik a legtöbbször fordul elő ;)

Ezesetben: npc_buff


Még annyi h a végén van ilyen hogy:

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
   /* This is where custom scripts should be added. */

Ide Illesszem be az egész scriptet?? Mert 1ik topicban úgy írták h vmi 2 helyre kell beírni meg ha beírtam utána mivel forgatja le ?
#endif

ident

Re:
#88
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

bacsa

#89
Idézetet írta: ident Dátum 2010 november 14, 04:16:58 DÉLUTÁN
Idézetet írta: bacsa Dátum 2010 november 14, 04:05:52 DÉLUTÁN

Még annyi h a végén van ilyen hogy:

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
   /* This is where custom scripts should be added. */

Ide Illesszem be az egész scriptet?? Mert 1ik topicban úgy írták h vmi 2 helyre kell beírni meg ha beírtam utána mivel fordítja le ?
#endif
Kicsit összekevered a dolgokat, ha jól látom te a scriptloader-be akarod berakni a script forráskódját?
Oda csak a void-ok mennek, maradva az npc bufferes példánál pl.:

void AddSC_npc_buffer();

Akkor a többit hova kellene rakni ??
vagyük példának ezt a scriptet:
http://pastebin.com/kk1qctB9

a scriptloaderbe beillesztem a végére így ?

void AddCustomScripts()
{
#ifdef SCRIPTS
   /* This is where custom scripts should be added. */

void AddSC_npc_tele()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "npc_tele";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_npc_tele;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_npc_tele;
   newscript->RegisterSelf();
}

}
#endif
}

ui: ezután majd h kellene újból forgatni ?

Powered by EzPortal