Game Event object activate

Indította hbstaff, 2010 július 29, 11:16:32 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

hbstaff

Hali!
Annyi kérdésem lenne hogy a game event-be ha berakok mondjuk Dalaranos lámpákat hogy 20:00 kor letegye idáig tiszta nahde hogy activálja is az objectet hogy belegyen kapcsolva(.gobj acti GUID) azt hogylehet megoldani hogy a szerver csinálja és ne én kapcsolgasam fel? :D.

Nexus

start_time, end_time Ott tudod beállítani mikor kezdődjön, és mikor legyen vége. Vagy te arra gondolsz, hogy fel is kapcsolódjon a lámpa?

Nexus

#2
Ja igen most m

hbstaff

Hát akkor várom a jelentkezőket a megoldásra :D

$0undX

esetleg csinálhatnál 1 külön go-t ugyanazokkal az adatokkal mint a dalarani lámpa, azokat pakolnád le, és biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni  :D , hogy leraksz 1 láthatatlan npc-t dalaran-ba és updateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv  :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) aminek a segítségével végigmész a go-k listáján 1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá ) és csak simán felkapcsolod ( go->SetGoState(GO_STATE_READY); , esetleg ha ez nem menne akkor lesd ki pontosan mit csinál a .gobject activate a level_nemtomhány.cpp -ben benne van, vs 2008 esetén felül lenyitod a kis listát és kikeresed: HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn, ott lesz, biztos megtalálod. Sok sikert  ;)

Szilárd

Már ne is haragudj S0undX, de amit most leírtál szerintem azt te se gondoltad komolyan, nem fikázásként, de olvasd el légyszi vagy kétszer-háromszor az utóbbi hozzászólásodat.
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

NevemSenki

Szerintem ez kicsit bonyolult. Én nem sokat értettem belőle, de ahhoz hogy egy lámpa világítson, nem kellenek ilyen nagy dolgok.
De ez csak az én véleményem.

Üdv.: Senki

hbstaff

hát szerintem is ennél egyszerűbb is lehet még átolvasni is érdekes volt a hozzászólást ha valaki tud valami mást az szóljon pls

$0undX

#8
M

$0undX

#9
1 kis

NevemSenki

Ez engem nagyon kíváncsivá tett. Elég bonyolult ( nekem ), de biztosan működni fog.
Várom a folytatást.  :)

Üdv.: Senki

Szilárd

Egyáltalán nem a tudásodat szidtam, hanem, hogy igénytelenül írtad meg azt, amit írtál.. Én elhiszem, hogy 14 évesen nagyon nagy sikereket értél el programozás terén, és ehhez őszintén gratulálok is, csak a fogalmazással volt probléma.
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

hbstaff


Szilárd


void AddSC_lampafelkapcsolo()
{
      Script *newscript;

newscript = new Script;
newscript->Name="lampafelkapcsolo";
newscript->GetAI = &GetAI_lampafelkapcsolo;
newscript->RegisterSelf();
}


Ha m
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

riDDler

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 július 30, 11:29:25 DÉLUTÁN
esetleg csinálhatnál 1 külön go-t ugyanazokkal az adatokkal mint a dalarani lámpa, azokat pakolnád le, és biztos van ilyen függvény csak meg kell keresni  :D , hogy leraksz 1 láthatatlan npc-t dalaran-ba és updateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv  :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) aminek a segítségével végigmész a go-k listáján 1 for-ral és lekéred az állapotát. (Talán gameobject->getstate vagy valami hasonló függvény lehet rá ) és csak simán felkapcsolod ( go->SetGoState(GO_STATE_READY); , esetleg ha ez nem menne akkor lesd ki pontosan mit csinál a .gobject activate a level_nemtomhány.cpp -ben benne van, vs 2008 esetén felül lenyitod a kis listát és kikeresed: HandleGameobjectActivate vagy valami hasonló néven lehet benn, ott lesz, biztos megtalálod. Sok sikert  ;)

Szia
hát ha te ilyen módszerekkel akarod megcsinálni a wowemufos botot én a nevem nem adom hozzá mint ötlet gazda...
Idézupdateai-ban mondjuk 5 mp-nként ellenörizhetné hogy van-e ilyen entry-jü go a 200.0f -es sugarú körbe, erre van is fv  :D (valami get2ddistance vagy mi a neve :D ) a

nem sértés de ez kb borzalmasan szörnyű laggot fog okozni v. szét dczi a szervert
gyakran ellenőrzöd az objecteket?
úristen láttál te már 1 másoló konstruktort?
ha nem akkor itt az ideje
ha meg már láttál akkor kibaszott baromságokat beszélsz
ez olyan mennyiségű adatot végig pásztáz h az eszméletlen... akkora packeteket átad stb...

szerk ui.: azért respekt h 14 évesen ennyit is tudsz de van még mit tanulni
i (l) C++
i (l) *nix

Powered by EzPortal