The Ruby Sanctum script

Indította piti629hun, 2010 augusztus 04, 02:05:44 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

piti629hun

hali . Találtam egy scriptet ruby-hoz de nem tudom build-elni mert a kövi errorok vannak :

9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(108) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(109) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(113) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(114) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(115) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(116) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(117) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments

itt a link : http://bitbucket.org/mastermindmp/the-ruby-sanctum/

mi lehet a gond ? mert nem találok rá magyarázatot . ha valakinek jó akkor jelezzen .

Aucor

#1
Idézetet írta: piti629hun Dátum 2010 augusztus 04, 02:05:44 DÉLUTÁN
hali . Találtam egy scriptet ruby-hoz de nem tudom build-elni mert a kövi errorok vannak :

9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(108) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(109) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(113) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(114) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(115) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(116) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments
9>..\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum\scripts\Ruby Sanctum\boss_ragefire.cpp(117) : error C2660: 'Unit::GetPlayer' : function does not take 1 arguments

itt a link : http://bitbucket.org/mastermindmp/the-ruby-sanctum/

mi lehet a gond ? mert nem találok rá magyarázatot . ha valakinek jó akkor jelezzen .

\..\..\Scriptek\the-ruby-sanctum .... Scriptek? az mit keres ott? És ezt biztos hogy trinityre/mangosra írták?

piti629hun

az tök mind1 hogy honnan szedi a file-okat . magában a script-ben van valami hiba .
9137-es rev-et használok (TrinityCore 2)

$0undX

más rev-hez készült vagy akármi, lényeg hogy ebben a sorban:
pConflagrationTarget1 = Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());

és az ehez hasonlókban szerintem valami
innentől:
Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());
nem stimmel. Majd utána nézek.

Girosz

Wáááöööeéééááá!!!
Ez a sor rendkívül értelmes:
pConflagrationTarget1 = Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());
Ha szöveggé alakítanánk, akkor így nézne ki:
1. keresünk egy playert random módon
2. lekérjük a guidját
3. a guidja alapján megkeressük a playert

Inkább valami ilyesmi kéne:
pConflagrationTarget1 = (Player*)SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

Nem tom ki volt az az észkombájn aki ezt a scriptet írta, de...

$0undX

#5
megmondom ?szint

piti629hun

megvan oldva . leszedtem a legujjab cpp-k et az instához és mükszik csak egy bajom van vele :
a 2 szélső boss után megöljük hátsót és akkor lenne látható halion ...
na már most nekem végig ott van (ott kell lennie különben a hátsó boss után crash)
az lenne a kérdésem hogy hogyan állítom be hogy csak akkor legyen látható (phaseMask)
ha leöltem a hátsót ?

$0undX

script-script-script
annyit elmondhatok hogy a láthatóságat úgy tudod állítani hogy:
creaturepointer->setvisiblity(VISIBILITY_OFF);
vagy VISIBILITY_ON a végén.

piti629hun

thx . tökéletesen mükszik az insta  ;D


castor

Az elérhető legfrissebb scriptet gond nélkül le tudtam fordítani (Trinity 10400++). Megy is a dolog egészen addig míg Halion phase 3-ba váltana. Itt megjelenik egy portál, de rá kattintva nem történik semmi sem. A "Twilight realm" aurát kellene, hogy leszedje. Ha a karakteren ott van ez az aura akkor a 32-es phasemaskba kerül, és itt is jelenik meg az object. Az az érdekes, hogy maga az object 1-es phasemaskban gond nélkül működik, a spell is jó (.cast spell_id és leszedi az aurát és phasemask 1-be tesz). Eddig még nem jöttem rá, hogy miben lehet a hiba, talán ti tudtok nekem ez ügyben segíteni.

anuka

#11
Idézetet írta: Girosz Dátum 2010 augusztus 05, 12:20:46 DÉLELŐTT
Inkább valami ilyesmi kéne:
pConflagrationTarget1 = (Player*)SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0);

Nem tom ki volt az az észkombájn aki ezt a scriptet írta, de...

És ha a unit amit kapsz nem player, hanem pl egy pet, akkor máris invalid (nem NULL!) a pointered.
Ezért lett kitalálva a ToPlayer(), ami akkor ad vissza NULL-t ha az nem player (amit a GetTypeId()-vel ellenőríz), ellenkező esetben pedig végbe megy a castolás.

Ez a sor:
pConflagrationTarget1 = Unit::GetPlayer(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0)->GetGUID());

tökéletesen jó lenne, _ha_ az utsó paraméterben annak az object-nek a guid-ja szerepelne, aki a "keresést" végzi, tehát me->GetGUID() kéne és fordulna/működne (legalábbis ez a része) is.

Az már jó kérdés, hogy a 0) mi akar lenne, nem tudom honnan szülhették. ;D

Powered by EzPortal