Kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 augusztus 07, 04:15:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Devis

Üdv
az lenne a kérdésem vagyis problémám, hogy db be akarok imprportálni egy egész nagy fájlt, de mivel túl nagy ezért ketté válaszottam, így elkérülvén az idő túllépéseket. Annyi a bajom csak h folyton syntax errort ír ki, a kérdésem pedig az lenne, hogy hogyan lehet beküldeni az egészet anélkül h mysql-t kéne frissíteni?

Sql fájl:
http://pastebin.com/mmZAvf2W
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

tunnr

a szintaktikai error azért van mert az utolsó sorban "," van amikor ";" kéne lenni-e :)

Tudvari


Anise

szeirntem nem kell a pont a végére

Tudvari

#244
megcsin

Apoldar

Hogyan kell lezárni 1 instát? Hogy ne lehessen bemenn? Azon kívül hogy objectet rakok elé xD

LuXXoR

Esetleg az instance_template ban töröld ki. (De szerintem inkább várd meg míg valaki más válaszol mert nem igazán vagyok benne biztos)

castor


Apoldar

Igen ezt már láttam én is de nem működik. Ugyanúgy betudok menni.

Tudvari

#249

LuXXoR

Idézetet írta: -WRASP- Dátum 2010 december 20, 07:30:06 DÉLUTÁN
üdv,az lenen a kövi kérdésem hogy berakta megy objectet és orc huntimmal ki tudom nyitni de dk val nem.
Nem tudom mi a hiba gondolom valamelyik data az amelyik azt tartalmazza hogy ne tudja mindenki kinyitni.
Már tudom hogy melyik data az amelyik a lootot tartalmazza.Megmondanátok hogy a többi mire való és akkor a fölösöket majd kitörlöm.
http://www.trinitycore.info/index.php?title=Gameobject_template_tc2

Devis

üdv
kérdésem az lenne hogy a db ben a creature loot templateben szeretném az összes group id-t és chance ratet átírni (az összeset!!). Kérdésem az lenne h hogy lehetne ezt a legegyszerűbben?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.

kagebunshin

Idéz
üdv
kérdésem az lenne hogy a db ben a creature loot templateben szeretném az összes group id-t és chance ratet átírni (az összeset!!). Kérdésem az lenne h hogy lehetne ezt a legegyszerűbben?
UPDATE creature_loot_template SET groupid = X, ChanceOrQuestChance = Y

Természetesen X, Y helyére a kívánt érték.

IdézHogyan kell lezárni 1 instát? Hogy ne lehessen bemenn? Azon kívül hogy objectet rakok elé xD
Régebbi verziókban az access_requirement táblába ha a STATUS mezőt 0-ra írod az elvileg lezárja az instát.

Újabb rev-eken nem tudom mi a bevett eljárás.
Kissé fapados de próbáld meg az access_requirement táblába a level_min értékét mondjuk 100-ra írni vagy az areatrigger_teleport táblából törölni a megfelelő sort.
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

castor

#253
Tökéletesen működik a disables, gm-ként természetesen be tudsz menni.

Egy példa:
INSERT INTO `disables` (`sourceType`, `entry`, `flags`, `params_0`, `params_1`, `comment`) VALUES
(2, 724, 15, '', '', 'The Ruby Sanctum');


-WRASP-

A quest_end_scripts-ben a datalong mező a map id. A tiedben 0-van, ide kellene az adott helyen .gps-ben meghatározott map id-t írnod.

nastus

#254
IdézHogyan kell lezárni 1 instát? Hogy ne lehessen bemenn? Azon kívül hogy objectet rakok elé xD

Az instát úgy tudod lezárni, hogy a db-d ben a world adatbázisban van egy olyan tábla, hogy access_requirement. Ott kikeresed az instát, és átírod olyan lvl-re amien levelen már nemtudnak bemenni a playerek. (Pl: 81,100,255)

Powered by EzPortal