Kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 augusztus 07, 04:15:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

ktomi

#405
Ha megkérhetlek akkor az egészed leínád légyszi? Kösszönöm.  ((Esetleg SQL-ben megtudnád írni, ha nagyon szépen megkérhetlek?))

Bluerák

SQL-ben ezt nem lehet...

Adj hozzá egy új .cpp fájlt a projekthez és írd bele:

#define Questid 10000// Ezt definiáld mielőtt fordítod

class npc_test : public CreatureScript
{
public:
    npc_test() : CreatureScript("npc_test") { }

bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_Creature)

{

player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Low vagy?", GOSSIP_SENDER_MAIN, 500);
return true;
}

bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action )
{
switch(action)
{
case 500:
player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Igen", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Nem", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1100);
break;

case 1000: // Ha Igen-re kattint a quest complete:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->CompleteQuest(Questid);
break;

case 1100: // Ha Nem-re kattint quest incomplete:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->FailQuest(Questid);
break;
}
return true;


}
};
void AddSC_npc_test()
{
new npc_test();
}


Idéz
#define Questid 10000
A 10000-et írd át a te quest id-dre, scriptloaderbe be,

UPDATE `creature_template` SET `ScriptName`='npc_test' WHERE `entry`=xxxx;


.npc add xxxx
és kész is.

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

ktomi

nagyon szépen köszönöm. Még annyit letudnál írni légyszi, hogy lehet questben azt, hogy csak simán beszélni kelljen az NPC-vel?

Bluerák

Írj be egy olyan objektívet amit nem lehet teljesíteni, és ez a script majd teljesíti ha az igen-re kattint, kész.
Amúgy hogy csak simán beszélni kelljen az már triggeres megoldás, hagyd a francba szvsz.

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

ktomi

oké, köszönöm a segítségedet.

chopin42

NOs megpróbáltam keresni a fórumon v gúgliban de nem ment...szóval szeretnék kérni egy linket valami használható 2.4.3ms trinitydbről, mert nem igazán akar működni.
http://infobarkacs.hu/index.php/topic,5363.0.html
http://infobarkacs.hu/index.php/topic,4728.0.html
Mindkét verziót próbáltam , első linkben lévőnél mindent pontosan úgy csináltam ahogy le van írva...az egy dolog h a characters db már a 2. updatenél is errorozik, de a fő gond h mikor elindítom a szervert leáll ezzel a hibaüzivel:
"Error in instance template table, probably sgl file format was updated (there should be 10 fields in sql)"
Nem tudodk ezzel mit kezdeni, gúgli nem dob rá semmit.
Tudom a 2.4.3mas core nem mai gyerek, de szeretnék kicsit nosztalgiázni pár haverral.
Előre is köszi

Bluerák


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

chopin42


Lackó

Rakd fel a sima TDB 0.0.2-t és updateld az alap leforgatott emuban vannak ilyen word update packok, azokat rakd be és a tdb-hez járó update packokat is rakd be, és akkor nem lesz ilyen gondod.Ezt tapasztaltam!

UPDATE: A world db-be rakd be természetesen.

chopin42

Idézetet írta: Lackó Dátum 2011 április 19, 07:01:02 DÉLUTÁN
Rakd fel a sima TDB 0.0.2-t és updateld az alap leforgatott emuban vannak ilyen word update packok, azokat rakd be és a tdb-hez járó update packokat is rakd be, és akkor nem lesz ilyen gondod.Ezt tapasztaltam!

UPDATE: A world db-be rakd be természetesen.

nos miután mindezt megcsináltam utána se lett jó(az updatek felét el se fogadta, errorhegyek)...de azóta megoldottam, leszedtem egy mangos repackot...

TwilightsHammer

Hali!
Van egy object : 142715 (ez egy rohadt nagy kőtábla) amire ha rákattintunk láthatunk valami szöveget.Azt szeretném ha én irhatnék oda néhány dolgot a szerver tudnivalóival kapcsolatban, hogyan lehet ezt megvalósítani?

Methos

Üdv!

Most csak úgy röptében néztem meg, ha jól gondolom neked meg kell adni az object típusához megfelelő data mezőbe a text id jét amit meg kell hogy nyisson:

http://www.trinitycore.org/w/Gameobject_template_tc2

http://www.trinitycore.org/w/Page_text_tc2#entry

Remélem jó és sikerül.

TwilightsHammer

data0: open (LockId from Lock.dbc)
data1: questList (unknown ID)
data2: pageMaterial (PageTextMaterial.dbc)
data3: gossipID (unknown ID)                                - csináltam egy gossip menüt
data4: customAnim (unknown value from 1 to 4)
data5: noDamageImmune (Boolean flag)
data6: openTextID (Unknown Text ID)                    -és csináltam egy szöveget is a page_text táblában
data7: losOK (Boolean flag)
data8: allowMounted (Boolean flag)
data9: large? (Boolean flag)

mindent beállitottam ugy ahogy a másiknak volt kivéve a scriptet nem ment, cska annyit irt ki hogy greetings.Amikor beraktam azt a scriptet(ScriptName - go_table_theka) ami a másik objectnél volt bedobta ugyan azt a szöveget.. amit az eredeti object ír ki . Mit tegyek hogy menjen végre? x)

TwilightsHammer


boss74

Le is írhattad volna a megoldást,hogy esetleg más is megtanulja amire te rájöttél! ;)


Adj egy -respectet,mert megérdemlem!!! :)

Powered by EzPortal