Kérdések és válaszok

Indította Action, 2010 augusztus 07, 04:15:03 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Gnoll

#435
Köszönöm :)

Másik kérdésem az lenne, hogy az Adatbázis résznél egy kedves kolega publikált egy morph npc-t. (yocimc morph NPC-je) Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy hogyan lehet ehhez plusz morphokat hozzá írni.

Kerge

Van benne egy ilyen rész:
Idéz(@GOPTION, 1, 2, 'Blood Elf Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 2, 2, 'Blood Elf Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+1, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 3, 2, 'Tauren Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+2, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 4, 2, 'Tauren Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+3, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 5, 2, 'Gnome Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+4, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 6, 2, 'Gnome Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+5, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 7, 2, 'Human Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+6, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 8, 2, 'Human Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+7, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 9, 0, '', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+8, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 10, 0, '', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+9, 0, 0, NULL);

"Human Male" Alá:
Kód (sql) Kijelölés
(@GOPTION, <előző + 1>, 2, '<Név ami a gossipban megjelenik.>', 1, 1, @GOPTION, 0, <@GSCRIPT+ egyel több mint az előzőnél>, 0, 0, NULL),
Kizárásos alapon a köv. 2 nek is egyel nagyobb szám kerüljön a 2. illetve a @GSCRIPT+ mezőkbe.

Illetve hogy csináljon is valamit: (végén)
Idéz(@GSCRIPT, 0, 15, 37806, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+1, 0, 15, 37807, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+2, 0, 15, 37811, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+3, 0, 15, 37810, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+4, 0, 15, 37809, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+5, 0, 15, 37808, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+6, 0, 15, 37805, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+7, 0, 15, 35466, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+8, 0, 15, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+9, 0, 15, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0);
Ez: (@GSCRIPT+7, 0, 15, 35466, 3, 0, 0, 0, 0, 0), után:
Kód (sql) Kijelölés

(<az amit megadtál az előzőnél>7, 0, 15, <display id amivé morpholon>, 3, 0, 0, 0, 0, 0),


Kizárásos alapon itt is az utolsó 2 első mezője emelkedik ;)



XMas WoW DEV

Gnoll

Ismételten köszönöm a segítséget!

Thurbeek

Sziasztok.

Egy nagyon fontos kérdésem lenne hozzátok remélem tudtok nekem segíteni.
SkyFire emu-t használok 4.0.6os Cataclysm szerverhez, és a problémám kicsit gyengének látszik vagy így leírva tűnik annak de a játékban igazi hátrányokat okoz ez a playerek tájékozódása az új kinézetű városokban. Az gond az az hogy minden egyes őr Orgrimmarban, Undercityben, Stormwindban, Darnasusban és a régebbi városokban(kivéve Exodar, Silvermoon, Dalaran és Shatrath) megvan halva. Semmi command nem hat rájuk csak a (.npc changelevellevel xyz) ami allig 10-20 percig hat rájuk és újra fekszenek halottan.
Ez a probléma addig nemfordult elő amég nemvolt restart, restart után minden említett városban halottak voltak az Őrök(mindegyik amelyiktöl meglehet tudni hogy mi merre) általában azok az NPC-k(őrök) halottak amik régebbieg vagyis még Vanila korában kerültek be a játékba az új cataclysmes város őröknek semmi bajuk.
Aki tudna erre a problémára valami megoldást kérlek írjatok!


UI.: lehet hogy egy kicsit össze vissza írtam le, ezért bocsánatot kérek nemvolt időm nagyon összeszedni rendesen a gondolataim.
Előrre is köszönöm segítségetek.

Kerge




XMas WoW DEV

Thurbeek

Idézetet írta: Kerge Dátum 2011 május 26, 10:09:45 DÉLUTÁN
creature teplateban less meg kezdésnek néhány mezőt, hogy mi van bennük, és az mit tesz:  http://www.trinitycore.info/Creature_template_tc2

fontosabbak:
http://www.trinitycore.info/Creature_template_tc2#unit_flags
http://www.trinitycore.info/Creature_template_tc2#dynamicflags
http://www.trinitycore.info/Creature_template_tc2#type_flags
http://www.trinitycore.info/Creature_template_tc2#mechanic_immune_mask

utána ha itt nincs semmi veszélyes, nézd át az egyik őr guid -jával "fémjelzett" creature sort ;)
http://www.trinitycore.info/Creature_tc2




Megnéztem őket köszi, de semmi hibát nem találtam még a dynamicflag sem 4-es(ami ezt a tecc halált alkotja)
Elmondom mit álítottam a Creature_template-ban hátha tudsz rá valamit mondani hogy "elronthattam".
Csak annyit csináltam az egészben hogy a mobok szintjét "minlvl" "maxlvl" álítottam át lvl1-röl 81-83 ra, és a sebzésüket 0rol 2000-re semmi komolyabb dologba nem nyultam bele. és ezért nem értemaz egészet :O
(Emellet a Creature_classlevelstats-ban álítottam a 81+os mobok Hpján ennyi).
Köszönöm az előző segítségedet(nagyon sokat segített alapbol a tudásomhoz is hozzájárult)

Kerge

1.: Nézd meg ha lespawnolsz most egy őrt, az működik-e.
2.: creature_classlevelstats táblában figyelembe vetted a `class` mezőt?
(http://www.trinitycore.info/Creature_classlevelstats_tc2#class)

Illetve ha ezek közül, az az első nem jön be, a másodikkal nincs gond:
1.: Állítsd vissza, és sakkozd ki, hogy mivel lehet a hiba.
         |_.->Mindent állíts vissza úgy ahogy volt, és szigorúan egyesével álligasd őket, és így kiderül, hogy melyikkel van a probléma!



XMas WoW DEV

Thurbeek

Idézetet írta: Kerge Dátum 2011 május 26, 11:16:02 DÉLUTÁN
1.: Nézd meg ha lespawnolsz most egy őrt, az működik-e.
2.: creature_classlevelstats táblában figyelembe vetted a `class` mezőt?
(http://www.trinitycore.info/Creature_classlevelstats_tc2#class)

Illetve ha ezek közül, az az első nem jön be, a másodikkal nincs gond:
1.: Állítsd vissza, és sakkozd ki, hogy mivel lehet a hiba.
         |_.->Mindent állíts vissza úgy ahogy volt, és szigorúan egyesével álligasd őket, és így kiderül, hogy melyikkel van a probléma!

1.: Ha lespawnolok 1 őrt szintén halottam kreül le.
2.:creature_classlevelstats táblában nem nyúltam a "class" mezőbe egyszer sem, csak a "basehp0" "basehp1" "basehp2" és a "basearmor"-hoz ezektöl nemlehetett mert ha vissza teszem az "eredetire" ami benne volt akor a 81+ szintű moboknak 2000 körüli HP-juk van. És ha véletlen ezzel lenne gondom akkorpedig az új helyek ("mount hyjal, deepholm, uldum..stb") nem működnének tökéletesen mert ugye 80as szinten 2000 élet megsem kottyan.:(

Thurbeek

Idézetet írta: Thurbeek Dátum 2011 május 27, 02:43:00 DÉLUTÁN
Idézetet írta: Kerge Dátum 2011 május 26, 11:16:02 DÉLUTÁN
1.: Nézd meg ha lespawnolsz most egy őrt, az működik-e.
2.: creature_classlevelstats táblában figyelembe vetted a `class` mezőt?
(http://www.trinitycore.info/Creature_classlevelstats_tc2#class)

Illetve ha ezek közül, az az első nem jön be, a másodikkal nincs gond:
1.: Állítsd vissza, és sakkozd ki, hogy mivel lehet a hiba.
         |_.->Mindent állíts vissza úgy ahogy volt, és szigorúan egyesével álligasd őket, és így kiderül, hogy melyikkel van a probléma!

1.: Ha lespawnolok 1 őrt szintén halottam kreül le.
2.:creature_classlevelstats táblában nem nyúltam a "class" mezőbe egyszer sem, csak a "basehp0" "basehp1" "basehp2" és a "basearmor"-hoz ezektöl nemlehetett mert ha vissza teszem az "eredetire" ami benne volt akor a 81+ szintű moboknak 2000 körüli HP-juk van. És ha véletlen ezzel lenne gondom akkorpedig az új helyek ("mount hyjal, deepholm, uldum..stb") nem működnének tökéletesen mert ugye 80as szinten 2000 élet megsem kottyan.:(

SIkerült megoldanom a problémát, lehet hogy a baj a "basehp1" vagy a "basehp2" lehetett kitudja :)

UI: Kerge Köszönöm minden segítségedet!

Kerge

Nincs mit. Bár ha esetleg rájössz hogy mi lehett a baj, akkor azt elolvasnám szivesen, mert engem is érdekel. De ha nem akkor mind1.



XMas WoW DEV

Thurbeek

Rájöttem igen, a probléma a creature_classlevelstats táblában volt és valószínáleg a "basehp1" vagy a "basehp2" hatott ki minden CSAK régi város őrére az összefüggést igazábol nem értem, de megoldotta a problémát hogy vissza álítottam azokat az alapra.

Gnoll

Idézetet írta: Kerge Dátum 2011 május 26, 04:32:27 DÉLUTÁN
Van benne egy ilyen rész:
Idéz(@GOPTION, 1, 2, 'Blood Elf Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 2, 2, 'Blood Elf Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+1, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 3, 2, 'Tauren Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+2, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 4, 2, 'Tauren Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+3, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 5, 2, 'Gnome Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+4, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 6, 2, 'Gnome Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+5, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 7, 2, 'Human Female', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+6, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 8, 2, 'Human Male', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+7, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 9, 0, '', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+8, 0, 0, NULL),
(@GOPTION, 10, 0, '', 1, 1, @GOPTION, 0, @GSCRIPT+9, 0, 0, NULL);

Ezzel akadt egy kis problémám. Ahogyan írtad úgy meg is csináltam viszont a morph nem került bele. Láttam egyébként vannak  benne kihagyva helyek h oda  is lehessen tenni abba is raktam és ugyanúgy semmi. Nem tudom, hogy én rontom-e el, de lecsekkoltam az előzőket és egy az egyben egyeznek a  beállítások az előzőekével.

"Human Male" Alá:
Kód (sql) Kijelölés
(@GOPTION, <előző + 1>, 2, '<Név ami a gossipban megjelenik.>', 1, 1, @GOPTION, 0, <@GSCRIPT+ egyel több mint az előzőnél>, 0, 0, NULL),
Kizárásos alapon a köv. 2 nek is egyel nagyobb szám kerüljön a 2. illetve a @GSCRIPT+ mezőkbe.

Illetve hogy csináljon is valamit: (végén)
Idéz(@GSCRIPT, 0, 15, 37806, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+1, 0, 15, 37807, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+2, 0, 15, 37811, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+3, 0, 15, 37810, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+4, 0, 15, 37809, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+5, 0, 15, 37808, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+6, 0, 15, 37805, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+7, 0, 15, 35466, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+8, 0, 15, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0),
(@GSCRIPT+9, 0, 15, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0);
Ez: (@GSCRIPT+7, 0, 15, 35466, 3, 0, 0, 0, 0, 0), után:
Kód (sql) Kijelölés

(<az amit megadtál az előzőnél>7, 0, 15, <display id amivé morpholon>, 3, 0, 0, 0, 0, 0),


Kizárásos alapon itt is az utolsó 2 első mezője emelkedik ;)



Nem működik egyszerűen. Pedig lecsekkoltam többszöris. Megnéztem, hogy ugyanúgy van-e beállítva és igen, de nem rakja bele a morphot.

Kerge

Látatlanban nem tudok segíteni ;) passzold a kódot.



XMas WoW DEV

Cleaver93

Lenne egy kérdésem. A szerveremen van egy event zone, allinak és hordának is elérhető, de nem szeretném hogy pvp zóna legyen belőle, tehát NonPvPzónává szeretném tenni, gondoltam hogy az ott tartózkodók kapjanak egy  buffot addig amég ottvannak, pl: divine shield, ezt még meg is tudnám oldani, pl:  ott egy NPC akinek a questjét le lehet adni és amikor felveszem a questet megkapom amég le nem teszem, az az egy baj hogy a buff alapból nem tart valami sokáig, magához a spellhez meg nemigen akarok nyulkálni... Persze az is bennevan a pakliban hogy a playerek másra is használják a buffot, erre azt találtam volna ki hogy egy olyan buffot is kapjanak ami miatt nem tudnak támadni, sajna ezeket a questeket nem találtam meg ezért fordultam hozzátok :D Gondoltam a PVP guardra is de félek hogy túl sokat kéne betennem :S azzal meg ha nem muszály nem szeretném csúfítani

unitology

Tegyél keveset de one hit damage-al.
De pl van gm aura ami nem jár le és nodmg :-)

Powered by EzPortal