(: Wow Cliens, Web, Flash, minden kis trükk ami kellhet. :)

Indította NevemSenki, 2010 augusztus 16, 12:31:26 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

#30
Újra itt.  :D
Kicsit be Off-olok ha nem baj.
Elkalandoztam a látogató számlálótól, helyette kikötöttem a .htaccess fájloknál.
Nagyon jó dolgokat lehet vele csinálni, nagyon hasznosak!

Mondok is egy két dolgot, amiket én is kiviteleztem, és működőképesnek bizonyultak.

1, Weboldalunk címe elé a " WWW " előtag kiíratása.

Na ez úgy nézne ki hogy először is nyitunk egy jegyzettömböt, amibe a következő példa alapján beírunk 1-2 laza sort.

IdézOptions +FollowSymLinks
RewriteEngine On
RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mintadomain.com [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.mintadomain.com/$1 [L,R=301]

mintadomain.com
--> A te weboldalad címe.

Ha ez kész akkor elmentjük, majd átírjuk .htaccess névre. Vigyázzatok ne legyen ott a " .txt " a végén.
Nem biztos hogy engedi a Operációs Rendszer az átnevezést, lehet kérni fogja hogy " Írjon be egy fájlnevet! "
Én ezt úgy küszöböltem ki, hogy csak simán beírtam hogy htaccess, nem írtam elé a " . "-ot.
Feltöltöttem FTP segítségével a tárhelyem gyökérkönyvtárába, majd átneveztem .htaccess-re.

Így lett a http://hobby-site.blogja.net -ből, http://www.hobby-site.blogja.net.  ;D


2, A " WWW " előtag levétele a weboldalunk címe elől.

IdézOptions +FollowSymLinks
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} .
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^mintadomain\.com
RewriteRule (.*) http://mintadomain.com/$1 [R=301,L]

mintadomain.com --> A te weboldalad címe.

Ugyan úgy kell kivitelezni csak maga a kód kicsit változik.


3, Oldal átirányítás.

Kód:
IdézRedirect 301 /regioldal.html http://www.mintadomain.com/ujoldal.html
mintadomain.com --> A te weboldalad címe.



4, Egész honlap átirányítása.

Kód:
IdézRedirect 301 / http://www.mintadomain.com/
mintadomain.com --> A te weboldalad címe.


Gondoltam megosztom veletek, ez is " Szebbé teszi a Weboldalad "  


Üdv.: Senki

$0undX

Aha, király!  :D
Jól néz ki az egész, bár designilag van mit csiszolni rajta, de csak ennyit mondok mert jobb designt nem tudnék csinálni, a teknikai megoldások szépek, sok hasznos pdf van rajta amúgy  ;D
Összefoglalva: Jó!

Gyuri.

Sziasztok, arról érdeklődnék, hogy valaki esetlegesen egy java, vagy ajaxos chatet össze tudna rakni nekem egy oldalba ?? vagy tud valami jó dizájnos és épkézláb chatet

Példa erre: (FB feeleng) amikor ir valaki a böngésződnél a lapfülnél az oldal neve elé rak
  • számot (x egy szám) hogy mennyien irtak azota hogy más oldalt nézel

    2 kapcsolodnia kellene egy db hez hogy kinyerje a profilképeket stb (bekellene építeni egy weboldalba)

    Ötleteket vagy esetleges jelentkezést várok. Kifizetem ha olyan hogy tényleg polírpasztára megtudja valaki csinálni, vagy esetleg egyéni megyegyezés hogy más amit feltudok ajánlani elfogadható e számára.

    Előre is köszönöm


NevemSenki

Még egy elég hasznos dolog a .htaccess fájlokhoz.

Jelszavas Védelem.

Alkalmas bizonyos oldalak jelszóval való levédéséhez.
Összesen két fájlt kell létrehoznunk, az egyik a már jól ismert .htaccess, a másik pedig a .htpasswd.

.htaccess fájl tartalma:
Idéz
AuthName "Védett tartalom"
AuthType Basic
AuthUserFile ..../.htpasswd
require valid-user

Védett tartalom --> Ide jön a Jelszó kérő ablak szövege.
..../.htpasswd --> A .htpasswd fájl elérési útja.

.htpasswd tartalma:

Ez a fájl tárolja a Felh. Nevet és a hozzá tartozó jelszót.
A Felhasználó név az csak simán bele van írva, de a jelszó kódolt állapotban található.
Ennek a fájlnak a tartalmát egy Generátorral elkészíthetjük.
Semmi mást nem kell tartalmaznia a fájlnak csak a kigenerált kódot.

.htpasswd file generator

Csak beírod a Felh. Nevet és a jelszót, és máris megkapod az eredményt.

Példul az én .htpasswd fájlom tartalma: NevemSenki:TmjTSkqFFV/8A

Lehet majd valaki hasznát veszi.

Üdv.: Senki

NevemSenki

Állandóan ezekkel a hülye dll-ekell szívok.
Most Például Battlefield Bad Company szerverhez a msvcr100d.dll kellett.
Azelőtt a msvcr90.dll  >:(

Ha másnak is ilyen baja van akkor ezen segíthet.
"msvcr70,70d,80,80d,90,90d,100,100d"

Üdv.: Senki

Skyne

sztem ez itt off, de mivel a te topicod...

egy kis magyarázat hogy miért is kellenek ezek, és mihez mi kell: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/8kche8ah(v=VS.90).aspx a számok pedig az aktuális verzió 8-9-10...

NevemSenki

Köszi Skyne.

Itt nincs olyan hogy Off, ami valamennyire is érdekes azt be lehet ide írni. Nem látom annak értelmét hogy szorosan egy Témához ragaszkodjunk. Mert ha valaki netán belekérdez egy hasonló dologba akkor az Off, ha új Topic-ot nyit neki akkor azért beszólogatás van. Ide mindent bele lehet írni.

Ez maga az Off Topic. És itt lehet Off-olni.  ;D
Akinek pedig nem tetszik, egyszerűen nem olvassa el.

Üdv.: Senki

NevemSenki

#38
Újra itt és újra Off.  :D

Írtam a Címben is hogy Web, F....
Ha valaki ténylegesen szeretne foglalkozni a Webes dolgokkal akkor ajánlanák neki egy nagyon jó Programot aminek a neve Aptana Studio.
Ami a legjobb benne hogy ingyenes, megmondom az őszintét ennél jobb programot el sem tudok képzelni webfejlesztéshez.

Egy két szó a Programról:

Alapból ez egy PhP fejlesztőkörnyezet. Kiválóan alkalmas CSS, AJAX, HTML .. fejlesztéshez, de a pluginja segítségével egyéb területeken is hasznos lehet. Az Aptana fejlesztőkörnyezet alapból támogatja a távoli szerveren FTP protokollon történő fájl szerkesztést.

Pluginja egyéb területeken is hasznos lehet. Ezt megmutatnám képekben:



Akármilyen oldat is böngészünk, megtetszik egy elem, egy elrendezés de nem tudjuk hogy miként csinálták és nincs kedvünk keresgélni a kódban akkor ez a mi Pluginunk.  :D
Egérrel csak rá kell mutatnunk a kívánt helyre, és a program megkeresi nekünk a kiválasztott részt a forráskódban. A Head-ben integrált Scripteket is megnézhetjük.

Egy két kép a fejlesztőkörnyezetről:



Szerintem megéri kipróbálni, ha még nem is érti az ember hogy mit csinál csak össze vissza nyomkodod, akkor is előbb utóbb rájössz hogy mi micsoda.  :D

Üdv.: Senki

   

NevemSenki

#39
Mostanában kikapcsolódás végett elkezdtem foglalkozni a Cliens felépítésével.

Nem olvastam sehol utána hogy mi micsoda és miért van ott, ezekre magamtól jöttem rá.
Szóval ha valamit jobban tudtok vagy ki tudjátok egészíteni az ismertetőt akkor azt megköszönném.

Kicsit írnék az NPC-kről.  ;)

Először is Total Commander gondolom mindenki ismeri. Van hozzá egy beépülő amivel megnyithatóvá válnak az .mpq kiterjesztésű fájlok. Beépülők
Rengeteg mappa és almappa található a megnyitott fájlban, de nem kell megijedni könnyen el lehet igazodni köztük.

Most az Interface Texture DBC részével nem foglalkozunk, csak gorcső alá veszünk egy NPC-t.
Mégpedig a Chicken-t. ( A 3.3.5-ös Cliens kicsit bonyolultabb már mint elődei, ezért mi a 1.12.1-es US World of Warcraftot használok. )

Keressük meg magát a Pipit.  ;D

IdézWorld of Warcraft\Data\Patch.MPQ
Az mpq megnyitása után Creature\Chicken\

Itt találunk egy Chicken.M2 fájlt ez kelhet nekünk. ( Ilyen fájlokat mi is létrehozhatunk és az már tényleg egyedi NPC lesz.  ;) ) Másoljuk ki a fájlt egy tetszőleges helyre.
Ha szeretnénk a konkrét kinézetét szerkeszteni akkor szükségünk lesz egy Mdlvis névre hallgató Programra.
Ez a program képes kezelni a .M2 fájlkiterjesztést.
Ha megnyitjuk a fájlt akkor így fog kinézni:



De ez csak az NPC váza, erre jön kerülnek rá a BLP képek amiket itt találunk:

Idéztexture.MPQ\Creature\Chicken\*.blp
Jelen esetben a mappa 4 db képet tartalmaz:

ChickenSkin.blp
ChickenSkinBlack.blp
ChickenSkinBrown.blp
ChickenSkinRobot.blp

Csak hát a BLP fájlok nekünk nem a kedvencünk szerkesztés szempontjából, ezért konvertáljuk át egy általunk választott formátumra. Én a *.PNG formátumot választottam nem a TGA-t mert az inkább beépített Addonokra jó.

Adok hozzá egy Convertert ami nagyon alap szintű, de ehhez megfelel.
BLP<->PNG

Másoljuk ki a képeket és Convertáljuk PNG formátumra.




Mindenkinek ismerősek a képek. Ezeket a képeket gyönyörűen átszerkeszthetjük PhtoShop-al, vagy amivel szeretnénk. A kész képeket újra BLP formátumba Convertáljuk, és felülírjuk a létező fájlokat, akkor körülbelül egy ilyet kapunk:



Nem mentem bele a részletekbe, csak megmutattam hogy ilyet is lehet.
És még nagyon sok minden mást! ;)

Kis kedvcsináló a végére:


Üdv.: Senki

Roamer

Heló, sziasztok!
Ebből a topic-ból rengeteget tanultam eddig és sok hasznos dolgot találtam benne, de egy valamivel nem vagyok tisztában. Ti biztos, hogy tudtok benne segíteni. Még csak most tanulom a weblap készítést, mert eddig CMS-t használtam, de már beleuntam, hogy mindig korlátozva vagyok. Abban tudnátok esetleg segíteni, hogy ha css-t elkészítettem, akkor hogyan tudom a footert és a headert beleilleszteni?
Előre is köszönöm.
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

Action

Nos, a css-be megadod a header és a footer tulajdonságait, gondolok itt magasságra, szélességre, elhelyezkedésre, színre stb..

Tegyük fel a következőt, így néz ki a css:

#header {
width: 702px;
height: 180px;
margin-left:auto;
margin-right:auto;
background-image:url(../images/header.png);
}

#footer {
width: 700px;
height: 35px;
background-image:url(../images/footer.png);
margin-left:auto;
margin-right:auto;
}


Megnyitod az index.php vagy html fájlod, ami tartalmazni fogja e két elemet és beszúród a köv. módon:

<div id="header"> </div>

<div id="footer"></div>


Természetesen az elejére ez mindenképp kella head részébe, hogy betöltse a css-t:

<link href="css/main.css" rel="stylesheet" type="text/css" />


Tehát, CSS-be:

#VALAMI

PHP illetve HTML-be:

<div id="VALAMI"> </div>

Ne feledkezz meg róla, hogy a div-et mindig zárd le !
A WORD elszáll, az írás megmarad.

Roamer

Nagyon szépen köszönöm Action! :)
Közben keresgéltem google-ban, de ott nem értettem meg, hogy mit hogy merre, de így legalább értem is. :)
Köszönöm!:)
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

NevemSenki

Waypoint

"OG-s őrrel próbálkoztam"

1. Lespavoltam egy NPC-t a " . npc add ( ID ) " parancsal. ( Nállam így nézett ki " .npc add 3296")

2. A " .npc info " parancsal lekértem rolla az információkat.

3. A kiadott listában kikerestem a " GUID " részt.( Ami nállam " GUID: 135154" )

4. Elkezdtem kijelölni a pontokat hogy merre sétáljon.

    a, Odamentem az 1. ponthoz és beírtam a kivetkező parancsot " .wp add ( npc GUID-ja +0 )
        Ha Waypointot veszek fel akkor nem csak a sima GUID-ot írjuk oda, hanem utána írunk még egy "0"-t
        Nálam ez így nézett ki ( .wp add 1351540 )

    b, Ha eddig mindent jól csináltunk, akkor kiírja egy zöld szöveget angolul.
        Ez nálam így nézett ki ( PathID: 1351540: Waypoint 0 created )

    c, Annyi pontot veszünk fel amennyit akarunk, a szám növekedni fog a visszajelző szövegben.
       (.....Waypoint 1 created,........Waypoint 2 created,..... )

5. Ha minden pontot felvettünk, akkor visszamegyünk a lespawolt NPC-hez. Rá Target-elünk.
    És beírjuk a következő parancsot ( .npc addmove " GUID ID " )
    Ebbe a parancsba csak a sima GUID ID-t írjuk ( nem kell egy 0-t utána írni!!!! )

6. Kész is vagyunk, Server Restart, és már sétál is az NPC.

" 7. a, Mountot is tehetünk az NPC alá. Ehez a `cature_addon` táblázat lesz a segítségünkre.
Nagyon egyszerű, kikeressük annak az NPC-nek a `DisplyID-jét, amilyen mountot alá szeretnénk tenni.
  7. b, Megnyitjuk a `creature_addon` táblázatot, kikeressük GuidID alapján az NPC-nket, és a `Mount` oszlopba egysezrűen beírjuk az előzőleg leolvasott DisplayID-t. "

----------------------------------------------------------------------------------------------
Fishing ( OG, SW, Dalaran )

Az add.exe tudván tudott hogy nem jó, mindig van vele baj, ezt azt nem csomagol. Aztán jön a Neten való keresgélés. Mindenféle ad.exe-t találni, csak pont olyat nem ami jó is lenne...

Ezzel a C++ és Header fájlal megoldódik a Fishing a városokban.
Igazából csak be kell forgatni, és újracsomagolni a Mapp-okat.

wmojuicer.cpp  http://pastebin.com/c5M2XF5m

wmojuicer.h  http://pastebin.com/0g3xJVi6

Készen letölthető változat: http://data.hu/get/2637856/ad.rar.html

Már nagyon régóta kerestem a megoldást.
Tesztelve, Trinitycore build 8381 for client 333a-n, működik.
Lehet hogy ezt ti már tudtátok, csak nagyon alapvető volt nektek. Nekem nem volt az, és hátha tudtam segíteni valakinek.
( egy két kép csak így zárójelben, http://www.psharing.com/pic.php?id=368161, http://www.psharing.com/pic.php?id=368160, SW-ben is működik, csak én Tőzsgyökeres Hordás vagyok  :D )

Ha van rá igény, és persze ha nem zavarna senkit, a későbbiekben beleírnám a Topicba a Fishinghez kapcsolódó javítások módszerét ( TDB ).

Üdv.: Senki
----------------------------------------------------------------------------------------------
Fishig Loot javítás/módosítás.

Itt 3 Táblázatra, és egy DBC-ből kiolvasott adathalmazra lesz szükségünk.

1. Tábla: `fishingloot_template`
2. Tábla: `reference_loot_template`
3. Tábla: `gobject_loot_template`

Pecázni ugye víztükörről, vagy " Fish Scool "-ból szoktunk.
És ez a táblákban is így van.
Kezdjül először mondjuk OG-ben a Fishingel:

1.Először is odamegyünk a vízhez, majd beírjuk hogy " .gps " kiad egy hosszú kordinátahalmazt, de nekünk csak arra lesz szükségünk ahova ez van írva hogy " Area: 1637 "
( Ezeket a számokat, én DBC-ből csalogattam elő, amit majd ha megformázok szépen, Excel dokumentumként letölthatővé válik. )

Most jön a sok sok táblázat, de egyszerű, még én is megértettem!  :D

2. Megnyitjuk a "fishing_loot_template" táblát, és az " Entry"-nél kikeressük az előbb leolvasott számot ( 1637 )
A melette lévő oszlopban "item" látni fogunk egy számot ( 11002 ), a továbbiakban erre lesz majd szükségünk.

3. Most navigáljunk a "reference_loot_template" táblázathoz.
Ott az "entry" oszlopban keressük ki az előbb leolvasott sámot ( 11002 )
Nem megijedni, sok ilyent fogun találni! Minden sor ami ( 11002 )-vel kezdődik az mind egy itemet takar, ami OG-ben fogahtó.

4. A második oszlopban fogjuk látni a valódi Item ID-jét. ( Mondok rá egy példát 3385, ez egy " Lesser Mana Potion " ez is fogahtó a városban. De viszont a melette lévő oszlopban láthatjuk, hogy, elég kis %-ban. ( Csak 0,5% )
Tehát a " ChanceOrQuestChance " oszlop azt adja meg, hogy hány %-ban esen az Itemünk.

Én ez alapján csináltam, és nekem működik. Például a Dalaranban fogható CsatornyPatkány-t ezen módszerrel írtam bele az OG-s Fishloot-ba.  :Dhttp://www.psharing.com/pic.php?id=368604 )

........................................................................................

FishingSchool Loot javítás/módosítás:

A FishingSchool egy Gameobject a víztükrön, ( Tele van ugráló Halacskákkal  :D )
Vannak olyan Itemek, amik csak ezekben az Objectekben foghatóak.( Például: http://www.wowhead.com/item=27388 ez az Item csak a Highland Mixed Schools-ban fogható.)
A School-ok ID-jét nehezen lehet kideríteni, még Wowheadon sincsenek fent.

Összesen 2 táblára lesz itt is szükségünk:

1. Tábla: `gameobject_loot_template`
2. Tábla: `gameobject_template`

Akkor a felhozott Példát követve nézzük át a Táblákat.

1. Navigáljunk a `gameobject_loot_templat` táblázathoz, és keressük ki az Itemünk ID-jét ( 27388 ) ebben az `item` oszlop lesz a segítségünkre.
Ha megvagyunk látni fogunk mellette az `entry` oszlopban egy számot ( 19616 ), ezt jegyezzük meg, erre lesz szükségünk a későbbiekben.( A `ChanceOrQuestChance` oszlop ebben az esteben is azt adja megy, hogy az item hány %-ban legyek fogható)

2. Most navigáljunk a `gobject_template` táblázathoz, és keressük ki az előbb említett ID-t ( 19616 ) ebben a `data1` tábla lesza  segítségünkre.
Ha megtaláltuk akkor látni fogjuk a `name` oszlopban az object nevét ( Highland Mixed School, ahogy az elején említettem.) A Gameobject ID-jét pedig az `entry` oszlopból nézhetjük ki.

Mostmár tudjuk azt hogy az adott Itemünk melyik Object-ből Loot-olható, hogyan keressük meg az Objectet, Vagy esetleg az Object-ből Loot-olható Itemünket.

3. FishingSchool-t magunk is simán letehetünk, úgy mint egy Gameobjectet. Csak felrepülünk a víz fölé, közvetlenül fölé!, és beírjuk a ".gameobject add ( ID ) " parancsot. És már örvénylenek is a kis Halacskák a vízben  :D

----------------------------------------------------------------------------------------------
( DBC-ből kilopott Area táblázattal még lógok, és a FishigSchool ID-kel is, de csinálom. Már nemsokára kész. Egy rész már letölthető!)

Letöltés: MappID-k táblázatba szedve ( Area ) http://data.hu/get/2639795/AreaDBC.csv.html ( Még csak egy része van kész, minden benne van, csak formázást igényel! Mikor kész van teljes formázva, a link frissítve lesz!)

FishingSchool-ok, és a hozzá tartózó ID-k.

Outland: http://pastebin.com/xvMJn508

Northrend: http://pastebin.com/ysRbLPGk

---------------------------------------------------------------------------------------------
Régebbi Rev.-ekhez.

Régebbi Rev.-ekhez találtam egy HG Patch fájlt, elég ígéretesnek tűnik.
Nem tudom hogy menyire működhet, nem próbáltam ki még.

Letöltés: http://data.hu/get/2805981/wmo.patch
Segítséget a HP importhoz itt találtok: http://infobarkacs.hu/index.php?topic=4718.0


Üdv.: Senki

ident

A fővárosi (SW-OG) fishinggel ne bajlódj, az új map-vmap rendszer már tudja alapból :)
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Powered by EzPortal