Saját egyedi event, terület helyek

Indította Lacabacsixxx, 2010 október 26, 10:05:26 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

$0undX

jaj dehogy veszekedünk, csak megemlítettem és megköszöntem a munkáját =)

Roamer

Mellékesen, ezzel a programmal lehet mobokat beletenni? Vagy ilyen noobságot ne kérdezzek? ^^"
Mert ha tegyük fel csinálok vele egy labirintust és szeretnék bele kincseket vagy mobokat tenni, akkor azt már a játékon belül kell elhelyeznem?
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

$0undX

Igen-igen, ilyen noobságot ne kérdezzél ;D , mobokat persze hogy ingame, ez a progi csak kis és nagy dobozok bepakolására képes (persze az adott gob entry-vel).

Roamer

#18
Rendben, köszi. :D
És tényleg bocsi a hülye kérdésért. xD

Esetleg még olyat kérdezhetek, hogy a szörnyeket hogy tudnám megoldani úgy, hogy ne mennyenek át a falon és ne támadják meg a játékost, csak ha szembe találkoznak vele?
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

ident

Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

Girosz

Ha nincs sok mob, akkor scriptel meg lehet oldani, de csak akkor, ha minden mobnak külön-külön készíted el, és pontosan kell tudni a helyét is, meg meg kell nézni, hogy hol vannak a falak hozzá képest.

Roamer

Köszönöm a gyors válaszokat!
Akkor ezek szerint meg lehet oldani, de macerás igaz? :/
Mármint, ahogy Girosz, a szavaidból vettem ki, nekem mint egy átlag kezdőnek nem igazán menne. :/
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

$0undX

Egy átlag profinak se menne mert mint ahogy ident ezt szépen elmondta nincs rá core támogatás amit meg Girosz mond az kb vagy működik vagy nem. Amit én sokkal jobb ötletnek tartánék az az hogy mondjuk tegyél le ilyen "meglepi" ládákat aminek a game object scriptje random(véletlen) csináljon valamit, mondjuk hogy az eredeti tervnél maradjunk lerak 1 szörnyet, vagy dob valami itemet, akámi, nagyon jól ki lehet találni, de persze ha nem tudsz object scriptet írni ez az ötlet is kuka :)

ident

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 10:52:57 DÉLUTÁN
Egy átlag profinak se menne mert mint ahogy ident ezt szépen elmondta nincs rá core támogatás amit meg Girosz mond az kb vagy működik vagy nem. Amit én sokkal jobb ötletnek tartánék az az hogy mondjuk tegyél le ilyen "meglepi" ládákat aminek a game object scriptje random(véletlen) csináljon valamit, mondjuk hogy az eredeti tervnél maradjunk lerak 1 szörnyet, vagy dob valami itemet, akámi, nagyon jól ki lehet találni, de persze ha nem tudsz object scriptet írni ez az ötlet is kuka :)

Basszuskulcs te most nekem egy olyan ötletet adtál hogy ki kell próbálnom az új SmartAI-t Trinityben :D De amíg nincs meg addig nem írok róla :P
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

$0undX

Okés, örülök hogy ötletet adtam XD
Ha lesz valami konkrétum oszd meg velünk ;)

Roamer

Idézetet írta: $0undX Dátum 2010 október 28, 10:52:57 DÉLUTÁN
(...) de persze ha nem tudsz object scriptet írni ez az ötlet is kuka :)
Az a gond, hogy ilyen részről is kezdő vagyok, de szeretnék belerázódni a dologba. Esetleg egy kis kezdő löketet tudnál adni? Mármint egy linket, vagy fórumból egy linket, ahol leírnák az alapokat, hogy köböre tudjam, hogy hogy kellene, feltéve ha nem nagy kérés. :$
Előre is köszönöm! :$
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

$0undX

Azért van a fórum hogy segítsünk tehát logikus hogy tudok kezdőlökést adni és remélhetőleg sikerül is ;)
szóval, ha leszedsz 1 alap tc-t akkor cmake-el ugye megcsinálod az sln fájlokat (vagy ha régi tc-d van akkor ez alapból megvan)) ( ha meg új akkor katt) , szóval az sln fájlok közül kikeresed a scripteket, azon belül examples (angol szó, jelentése: példák) és itt keress olyat hogy example_gameobject vagy valami hasonló, ha azóta kivették vagy nem találod akkor szólj és fellövök egyet majd, az alapján meg csak script kérdése, gondolom van 1 hook ami akkor hívódik meg ha használja player az objektumot, (ez akár gossip-el is történhet) , és akkor ha szükséges lezárod a gossipet és elvégzel 1 műveletet, mondjuk leraksz 1 mobot, a kivitelezés művelet kérdése :)

Skyne

sok okosságot lehet ebből építeni, pl, areatriggerekre mozgó labirintus falak, vagy előre mentett koordinátákon mászkáló mobok (és a falon átmenés is megoldható hardcodeolt útszél koordinátákkal), szintén aretriggerrelmegoldott portal (pl valami aura az úton amibe ha belemennek átkerülnek egy másik pontra),mindezt megfőszerezni azzal hogy a labirintus végén van egy boss aki fincsi itemet dob tehát raidben kell bejutni, de jönnek a gonosz mászkáló portok és elragadják az aranyos kis playereket :P aki nagyon unatkozik sok sok jódolgot megcsinálhat :P

$0undX

ahogy mondod, ám eléggé tudjátok itt rólam hogy szeretem a hacky megoldásokat de még nekem sincs ötletem arra hogyan lehet akár hack-el megoldani hogy a mob ne jöjjön át a falon :S

Skyne

#29
brutál egyszerűen, fogod, megszabsz neki koordinátkból egy területet amin nem mehet ki (téglalap, ha több téglallap kell az macerásabb), és mondjuk minden 5.-6. updateben megnézed hogy merrejár =) (collision detection-re van jobb módszer is de azt már core szinten kéne beépíteni, de ehhez kellenének a modellek adatai amire nincs ötletem ha ezt vki megmutatná...  ::) )

Vagy csak szimplán előre megadott waipontokon mozoghat, + ha megtámadják, akkor nem cuppan rá az enemyre ha ahhoz nem tud eljutni (szintén korrdináták alapján összerakott területekből) + magára húz egy shieldet hogy ne ölhessék meg kintről

Powered by EzPortal