Trinity Core Rev 8848+ Scriptek Leforgatása

Indította .TouCH, 2010 november 04, 08:16:48 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

.TouCH

#15
Már megoldódott a Sound által írt konvertáló programmal megoldottam:) Zárom a témát:)

edit: Ezt egyszerűen nem értem. Átkonvertáltam a scriptet az új rendszerre de amikor forgatnám soha nem tökéletes...

------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\genrev\revision.h.dir\Release\BuildLog.htm"
revision.h - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
npc_tele.cpp
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
.\npc_tele.cpp(47) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
Creating library...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\scripts\scripts.dir\Release\BuildLog.htm"
scripts - 0 error(s), 3 warning(s)
------ Build started: Project: game, Configuration: Release Win32 ------
Compiling...
ScriptLoader.cpp
Creating library...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\game\game.dir\Release\BuildLog.htm"
game - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------
Performing Pre-Link Event...
Linking...
  Creating library E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.lib and object E:\TrinityBuild\src\server\worldserver\Release\worldserver.exp
Embedding manifest...
Performing Post-Build Event...
Build log was saved at "file://e:\TrinityBuild\src\server\worldserver\worldserver.dir\Release\BuildLog.htm"
worldserver - 0 error(s), 0 warning(s)
------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 4 succeeded, 0 failed, 12 up-to-date, 1 skipped ==========


Kérek valakit segítsen!
Tanulj egész nap, játssz egész este!

$0undX

#16
ezek csak warningok, minden rendben.
ja

.TouCH

#17
Igen Sound de nincs benne a script :S Csináltam egy npc-t beleraktam beszélek vele és csak greetingsel :S
Tanulj egész nap, játssz egész este!

$0undX

scriptloader, leforagott fájlokat cserélni..., hagy ne részletezzem, keresés, google, tc-wiki, trinitycore.org , találd már fel magad ;)

bacsa

Üdv.
Engem egy működő képes Script Converter érdekelne!
Már asszem Ident adott 1-et nekem de az nem működött sajnos.
Úgy olvastam Sound neked van 1 működö tudnál adni 1 linket ahoz?

Skyne

egyetlen egy darab létezik összesen és az többé kevésbé működik, de tanulájtok már meg, ez egy program nem AI a bonyolultab (főleg hacky) scriptekkel nemtud mit kezdeni.
ráadásul annyira nem is bonyolult az átalakítás, aki picit is tud gondolkodni az lazán megcsinálja kézzel. (akinek meg ez se megy az...  ::) )

P.S.: ehh hülye net lemaradt a hszem vége, gondoljon mindneki a ... után amit csak akar.

Powered by EzPortal