TC2 compile-olási probléma

Indította Nonameman, 2010 november 23, 10:43:57 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Nonameman

Sziasztok!

Eddig minden alkalommal mikor TrinityCore2-t compileoltam simán lefutott a VC++, error egy darab se, de egy pár napja frissítettem Tortoise HGval a Revisiont és azóta 2 errort ír minden compileolás után, pedig mindent ugyan úgy csinálok mint előtte.

A solution építés végén a következőket írja:

15>LINK : fatal error LNK1181: cannot open input file '..\game\Release\game.lib'
16>------ Build started: Project: ALL_BUILD, Configuration: Release Win32 ------
16>  Building Custom Rule C:/Users/Bence/Desktop/Trinity/CMakeLists.txt
16>  CMake does not need to re-run because C:\Users\Bence\Desktop\Build\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date.
17>------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------
17>Project not selected to build for this solution configuration
========== Build: 14 succeeded, 2 failed, 0 up-to-date, 1 skipped ==========

Aki tudja hogy lehetne megoldani ezt a problémát, kérem írjon!

$0undX


caesarwow

Legújabb corenál nekem is volt hasonló problémám. Én úgy oldottam meg, hogy az ALL_BUILD-ot futtattam nem a Trinity-t és hibátlanul forgatta a coret és még csak DCvel sem találkoztam még. Remélem segítettem :D

Nonameman

#3
@$0undx

Én csak ezzel az egyel találkoztam azthiszem, de még átnézem. :)

@Caesar WoW

Köszi a tippet, még megnézem hogy nekem is jó-e, ha nem, akkor kikeresem az errorokat, és írok. :D

$0undX

de hallod!
dehogyis ;D
ez a hiba:
cannot open input file '..\game\Release\game.lib'
azt jelenti nem tudja beépíteni a game.lib-et még hozzá azért mert az nem épült fel!
és ez jól látszik is:
"========== Build: 14 succeeded, 2 failed, 0 up-to-date, 1 skipped =========="

caesarwow

Igazad van. :D Nem néztem át annyira a hibát, elnézést.

Nonameman

De most sikerült végre, beépült, nemtudom mi volt a baj, de tegnap TC googlecode-on is panaszkodtak rá :)

Vanir

Tökéletesen ugyan ez volt a hibám nekem is, de ma nálam is ment a compile rendesen.

Nonameman

Még egy gyors kérdést szeretnék feltenni, nem akarok új topicot nyitni hozzá:

Ha az ALL_BUILD-et futtatom, és nem a TrinityCore-t, milyen szerver félépítési különbségek lesznek? Mik épülnek még be?

caesarwow

Én személy szerint nem tudok róla, hogy bármilyen különbség lenne  a felépítésében. Javítsatok, ha nem így van, de én nem vettem észre semmilyen különbséget.

$0undX


Powered by EzPortal