[Script] Általános megoldások

Indította Kerge, 2010 december 10, 04:08:34 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Kerge

Hali! Gondoltam Nyitok egy ilyen témát is. Elsősorban azokat szeretném megcélozni, akik nem C++ -ot szeretnének tanulni, csak pl. lenne elég logikájuk, hogy kiegészítsenek egy scriptet, de nem tudják, hogyan is lehet pl. egy ajtót kinyitni.
Például, én is most azt szeretném megtanulni, hogy Deathbringer Saurfang hivatalos scriptjében hogyan csinálhatnám meg, hogy amikor meghal, kinyissa a maga mögött levő ajtót. Ebben kérném illetve kérnénk a segítségeteket.

1. kérdés:
Hogyan lehet ajtót kinyitni, npc halálakor?
2. kérdés
Professor Putricide, mountol mindet... Ez oké, de hogyan szálljunk le? (Timer -> Unmount??)



XMas WoW DEV

$0undX

Ezek bonyolultabb dolgok, a scriptekbe kell nyúlni.
Maga az inta scriptje "hivatalosan" cache-eli a go létrehozásakor a guid-ot , és azt kell lekérni a scriptben majd pointert készíteni rá és meghívni a megfelelő függvényét, gondolom OpenDoor, vagy ilyesmi, a player unmontolására meg van unmount függvény.

Kerge

Ohh, sry... :S hát ezt nem tudtam :( Én azt hittem, hogy ezek csak olyan dolgok, hogy pl.
Ajtó nem záródik be = +1-2 sor a scriptbe :S
És C++ script mellett szabad használni EventAI-t? Szóval kiegészíteni a C++ -t EventAI-val?
Ha nem akkor $oundX nem lenne kedved ezt a dolgot kijavítani a TC scriptjeiben?
1. Putricide nem unmountol.
2. Saurfang nem nyitja ki az ajtót.



XMas WoW DEV

tunnr

saurfang nem nyit ajtót erre van egyszerűbb megoldás is mint h soundot megkérdezet :)
annyi az egész megnézed egy másik boss scriptjében h h nyitja ki az ajtó és meg is vagy :)

ident

Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

$0undX

@kerge: Nem. A c++ és az eventai üti egymást, vagy egyik vagy másik. És ugye egyértelmű melyik a jobb ;)
Sajnos sok a dolgom szóval most nem tudom megírni neked.

Kerge

THX all!
@$oundX  - semmi baj :D megpróbálkozom :D Bár most launcheren dolgozom, de majd közvetítem a fejleményeket.



XMas WoW DEV

Shyro

Idézetet írta: Kerge Dátum 2010 december 10, 08:42:19 DÉLUTÁN
THX all!
@$oundX  - semmi baj :D megpróbálkozom :D Bár most launcheren dolgozom, de majd közvetítem a fejleményeket.

Launchert miben írod? Csak érdeklődök, mert mostanában engem is érdekel a Launcher téma.


Kerge

Pontosan :D Ott van az is amit én alakítgatok, de ez nem az a téma :)

Nah majd írok, ha sikerült kijavítanom az ilyen dolgokat az ICC scriptekben, amik megakadályozzák a továbbjutást ;)



XMas WoW DEV

Kerge

Hy all! Elkészítettem az első creature scriptemet, a trinity egyik example-járól lestem, csak az a baj, hogy nem csinál semmit. http://pastebin.com/Y6NdRGL4



XMas WoW DEV

ident

Idézetet írta: Kerge Dátum 2010 december 12, 10:30:48 DÉLUTÁN
Hy all! Elkészítettem az első creature scriptemet, a trinity egyik example-járól lestem, csak az a baj, hogy nem csinál semmit. http://pastebin.com/Y6NdRGL4

Itt beállítottad?

http://www.trinitycore.info/index.php?title=Creature_template_tc2#ScriptName
Fhatys, a sors által kirótt, elkerülhetetlen feladat szava.
http://eu.battle.net/wow/en/character/arathor/Ident/advanced

$0undX


Kerge

xD tudtam, hogy ez lesz az első kérdés :D:D Elfelejtettem ideírni, hogy IGEN :O



XMas WoW DEV

Shyro

Idézetet írta: Kerge Dátum 2010 december 12, 02:23:05 DÉLUTÁN
Pontosan :D Ott van az is amit én alakítgatok, de ez nem az a téma :)

Nah majd írok, ha sikerült kijavítanom az ilyen dolgokat az ICC scriptekben, amik megakadályozzák a továbbjutást ;)

Okés, csak azt hittem hogy Te magad írod a cuccost. Bocsi az offért, azért köszi! :)

Powered by EzPortal