Szerző Téma: Orc kinézet cseréje Goblinra trinityn[Kérésre]  (Megtekintve 3442 alkalommal)

Nem elérhető Pemi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 41
Orc kinézet cseréje Goblinra trinityn[Kérésre]
« Dátum: 2010 December 30, 08:49:41 pm »
Minden karakternél inicializálva van az adatbázisban a race "változó".(TDB: char db: characers)
Nos, ott határozzuk meg, hogy milyen fajú is a karakterünk. Na most, milyen fajú lehet?
1-HUMAN,2-ORC,3-DWARF stbstb...a lényeg 9 = GOBLIN
(Ez definiálva van a trinity core-ban[/src/server/game/Miscellaneous/SharedDefines.h],(vagyis inkább a ChrRaces.dbc-ben de mind1) bárki megnézheti őket, van még 1-2 jó faj mint pl, skeleton,vrykul,ice troll stb...)
De nekünk már megvan ami kell ORC-ból GOBLIN-ba, tehát 2->9!
Megkeressük a mi kis karakter (elő)készítő függvényünket ami a
/src/server/game/Server/Protocol/Handlers/CharacterHandler.cpp fájlban van! Open it!

Keressünk rá a HandleCharacterCreateOpcode függvényre.
Látható, hogy kap néhány adatot át, amiből az egyik a race_ és később ezt adja tovább az object managernek  ami majd elkészíti a karaktert. No, de mielőtt átadnánk, mi kicsit megmódosítjuk.
pNewChar->Create(sObjectMgr->GenerateLowGuid....stb...ez a függvény ami kapja majd, tehát ez elé kell tennünk egy elágazást, amikor a race_ == 2 akkor legyen inkább 9.

if(race_ == 2) race_ = 9;

Figyelem!Ez csak ötlet, nem került tesztelésre!Csak saját felelőségre!
Pemi

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27