Script beforgatása!

Indította Detrot, 2011 január 27, 06:03:01 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Detrot

Bocs az új topicért.

Szóval. Kezdő vagyok a témában.

http://pastebin.com/kk1qctB9 ezt a szkriptet szeretném beforgatni az emuba. 10450 -es revem van, trinitycore, 3.3.5.  Írjátok le légyszíves lépésről lépésre hogy hogyan tudom berakni a szerveremre!

Köszönöm!

LuXXoR


Detrot


Shartigan

Kezdő fejjel gondolkodva a következő:

1. Olvasd el szépen: http://infobarkacs.hu/index.php?topic=5210.0

2. Ha sikerül beforgatni, akkor örülj.

3. Ha hibát kapsz előbb keress rá a google.hu (egész jó kereső alkalmazás)

4. Térj vissza a fórumra, segítséget nyújtunk, ha ép ésszel fogalmazok és normálisan leírod milyen hiba és persze, ha nem élsz vissza ezzel a segítség nyújtással, tehát nem fogsz minden kis hibát linkelni, bemásolni és megoldást várni rá.

Üdv a fórumon. Javaslom a szabályzat elolvasását!


HTML::CSS, SQL, SHELL Programmer/Scripter, PHP Programmer, PERL Programmer
IRC Projects: Narancs(Perl) & Moldor(C#)

Archangel

#4
Szia,
Üdv a fórumon!

1.: Leellenőrzöd, hogy a scripted megfelel-e a beforgatni kívánt emuba.

2.: Ahova letöltötted a Trinitycore source-t ott megkeresed a X:\Trinity\src\server\game\Scripting\ScriptLoader.cpp fájlt, megnyitod notepaddal (elegánsabb megoldás notepad ++). Itt az alján kell beleírni a scripteket, ezt direkt nem mondom el hogy hogyan (ebből fogsz a legtöbbet tanulni, illetve http://www.trinitycore.org/w/How-to:CustomScript ).

3.:Bemásolod a scripteket a X:\Trinity\src\server\scripts\Custom mappába, és átírod a Cmakelists.txt fájlt(ha a scripted neve pl: buffer.cpp akkor ezt írd bele: Custom/buffer.cpp és )message sor fölé.

4.: Cmake-el generate project, utána megnyitod a projectet, melyet az előbb generáltál a kiválasztott programmal (Visual studio 9/10 stb).

5.: FEnt a lenyíló ablakor DEBUG helyett RELEASE-re állítod, és F5-öt nyomsz.

6.: Örülsz

Üdv  ;)

Skyne

Smore amit leírtál az megcsináltad már valaha életedben? :D

Archangel

Esetleg ha nem jól írtam, akkor elnézést. :(
Igen már megcsináltam.

Skyne

arra kíváncsi lennék :D pl. ha hozzáadod cmakehez és újragenerálod a project fájlokat, akkor abban már benne lesz az új fájl nem kell megint hozzáadni....

Archangel


Detrot


Powered by EzPortal