Modell, Object és terület szerkesztés.

Indította NevemSenki, 2011 március 17, 12:28:50 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

Sziasztok.

Még BC idején nagyon rá volt állva mindenki az új területek készítésére. Ha jól tudom Noggit-al dolgoztak, ami tökéletesen is működött. Tökéletesen legenerálta az *.adt fájlokat. Az már egy másik kérdés, hogy ezt be szeretném majd tenni 3.3.5a-ba, valahogy megoldom. [ 2.4.3-ban megszerkesztem, és 3.3.5a-ba beteszem. ] A kérdésem a következő lenne. Ugye a World-ben minden Area-nak van egy ID-je amit DBC tárol. Mi van abban az esetben, ha én nem egy meglévő területet szeretnék módosítani, hanem egy teljesen új részt létrehozni. Tegyük fel egy Instance ( nem az lesz csak tegyük fel hogy az ).
Szerintetek miként adok neki Area ID-t?
( De itt van egy bökkenő is. Ha mondjuk egy sziget, akkor annak lehet több ID-je is attól függően hogy hol tartózkodok. )

A textúrán találhatóak beépített Objectek is. Noggit-al lehet másolni őket, mozgatni ez -az. Csak itt is van egy bökkenő, mi van abban a esetben ha én Undercity-t szerkesztem, és az object amit le akarok tenni Thunder Bluff-ban van? Erre kéne nekem egy adt fájl szerkesztő progi, ami úgy teszi szerkeszthetővé a fájlokat, mintha szövegszerkesztővel nyitottam volna meg. Találtam sokat amire azt mondták hogy az az, de nem a volt.... >:(.
Ha valakinek sikerül megtalálnia ezt a programot, akkor az oda vezető linket szívesen elfogadnám. vagy akár valami használható értekezést ezen témában, mert én csak a szemetet találom már napok óta.

Még egy érdekesség. Ha én egy új karaktert szeretnék betenni a játékba, látszani fog a charactercreate táblán megszerkesztem az *.anim és *.skin fájlokat is, benne lesz a DBC-ben is új ID-vel az új faj, szerver oldalon miként kezelem le?
Merre keresgéljek és mit nézzek át?

Off: Ez a cata elég jól össze van rakva, sok ötletet lehet belőle meríteni.

A válaszokat előre is köszönöm, nem találtam ilyen témát ezért nyitottam egyet, jó lenne erről elbeszélgetni olyan emberekkel akik már csináltak hasonlót, vagy annó foglalkoztak hasonló dolgokkal.

Üdvözlettel és köszönettel: NevemSenki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Digi

Üdv.
Kliens módosításban nem vagyok járatos, de egy kicsit talán tudok segíteni.
World DB -> PlayerCreateInfo táblában tároljuk az adatokat a lehetséges race/class variációkról , ide szúrd be a faj id-jét, vagy amit szeretnél. Ettől elvileg már felismeri mint race/class kombinációt a szerver. Talán ennyitől fel is fogja mit szeretnél, de nem vagyok benne biztos. Próbáld ki és írj vissza.

Digi

NevemSenki

Noss igen, de itt előállt egy újabb probléma. Character create .xml és .lua fájlok nem szeretik ha belenyúlkálnak.
Akár hogyan szeretnék egy új race / class -t beletnni, nem tudom választhatóvá tenni. Hiába írom át az .xml fájlt egy új race-nek helyet kreálva, még azt sem engedi kivitelezni hogy Aliance & Horda oldalon még 2 db választható Race legyen. Bármit változtatok 2 eshetőség létezik. Az egyik hogy sérült fájl, a másik pedig hogy semmi sem történik.

CharacterCreate.xml
CharacterCreate.lua

Hogyan lehetne ezt megoldani?
Valami ötlet?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

IdézErre kéne nekem egy adt fájl szerkesztő progi, ami úgy teszi szerkeszthetővé a fájlokat, mintha szövegszerkesztővel nyitottam volna meg. Találtam sokat amire azt mondták hogy az az, de nem a volt....  >:(.

A program neve ADTinfo.  ;)

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Powered by EzPortal