TC2 script funkciók

Indította Nonameman, 2011 május 07, 09:18:34 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Nonameman

Sziasztok!

Már egy ideje keresgélem a Trinity C++ Script írásához használható funkciók listáját, de eredménytelenül.:(
Tudnátok mutatni nekem valami weboldalt ahol ezek a dolgok fel vannak sorolva? Kéne valami kiindulási alap, hogy sajátot hozhassak létre, hiába nézem más scriptjeit, vannak dolgok, amiket még mindig nem értek. :)


Nonameman

Raisen

Igazából saját scriptet akarsz írni meg kell tanulnod c++ programozást mert azt kell alkalmazni saját scriptek esetén is.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Bluerák

Teljesen hülyeség kiírni, a *.h fileokban megtalálható minden fgv, parancs stb.
Ha player funkciókat keresel player.h, ha creaturet creature.h persze minimális dolgot nem árt fejből vágni...

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

$0undX

Valamint 08as visual cpp alatt ha leírsz annyit h pointernév-> akkor kidobja az összes funkciót.
(nem mindig sikerül, próbáld többször)

Nonameman

#4
Rendben, köszönöm, azért volt csak fontos, mert nem mindig volt számomra egyértelmű, hogy mik egy adott funkció paraméterei, illetve hogy mit csinál. :)

EDIT:

@ $0undX: Nem hozza elő sehogy se, az alsó 'command window'-ba kell írni, ugye?

Kerge

Nem. Hanem ha elkezdesz egy scriptet írni, akkor PL:
pPlayer->.....
és máris lenyitja a listát ;)
ezt a szerkesztő ablakba kell írni ;) sok szerencsét. Nem olyan nehéz rájönni a C++ logikájára!



XMas WoW DEV

Nonameman

#6
H

Bluerák

Azért ne úgy vedd, hogy fogok egy üres .cpp fájlt beírom hogy pPlayer-> oszt minden ottvan, először megadjuk a pointereket és miután a rendszer felismerte, hogy Player * pPlayer tehát pPlayer létezik akkor beírod hogy pPlayer-> és kihozza, hangsúlyozom nem mindig van, hogy többször kell próbálkozni. :)

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

Nonameman

És azt, hogy a szintaktika rendben van-e, csak a script beforgatásánál tudom ellenőrizni?

$0undX

Nem, átnézed a kódot forgatás előtt..., de te gondolom úgy gondolod h ne kelljen forgatni és automatikusan felismerje a hibákat, nem ilyen nincs (vagyis 08as c# alatt van) de 08 as visual cpp alatt tudtommal nincs.
Itt 1 gyors (teszteletlen) példa kód amire ki kell dobja:
Player* jatekos;
jatekos->
persze ne csak bemásold valahová hanem akkor dobja ki ha te írod le a -> jeleket.

Nonameman

Értelek, köszönöm a segítséget! :)

Powered by EzPortal