Hogy tudom megcsin

Indította paladin, 2011 május 08, 04:06:27 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

paladin

Sziasztok, keresg

Bluerák


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

paladin


Raisen

Vmap :) Ahova kicsomagoltad dbc t map ot ott kell lennie vmap nak is ha mindet lefutattad csak átmásolod az emud mappájába.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

paladin


Kerge

xD nem is tudtam h erre jó a vmap... :D:D Köszi Blue



XMas WoW DEV

Raisen

Ctrl+c ctrl+v

Mit is csinál a VMAP?

Vmappal kapcsolatban pár beállítás található meg:


vmap.enableLOS = 1
vmap.enableHeight = 1
vmap.ignoreMapIds = "0,1,530,571"
vmap.ignoreSpellIds = "7720"
vmap.petLOS = 1
vmap.enableIndoorCheck = 1

Hogy ezek mit jelentenek?
LOS (Line of Sight) - arra szolgál, hogyha nem vagy azonos szélességben vagy magasságban a célponttal, akkor nem támadhatod, vagy ha akármilyen akadály van köztetek.

Szóval az első funkció ezt engedélyezi.

A második a magasság ellenőrzésére szolgál.

A harmadik kizárja azokat a térképeket, ahol nincs szükség a LOS-ra.

A negyedik letiltja azokat a varázslatokat, amik be vannak oda írva. ID (azonosító)

petLOS -> Ez a peted vagyis kiskedvenced, "démonod"-ra vonatkozik. Felügyeli, hogy a megidézett szörnyed, állatod ne kerüljön a textúra alá + ő se tudjon támadni falon keresztül vagy a LOS-nál leírtak alapján.

Az utolsó arra szolgál (ami egy faszság), hogy ellenőrzi mikor vagy épületen belül. Ha épületen belül vagy, akkor ledob a hátasról, mountról és letiltja azokat a spelleket, amiket kint (OUTDOOR) használhatsz.

Ez mind szép és jó, ha minden működne...

Nos, az indoorcheck és a LOS + az ignoremap működik is rendesen. (Na meg a spelles is)

A gond  a petLOS-sal van. És azon tűnődtem, hogy hogyan működhetne ez a világban mászkáló NPC-kre, MOB-okra is.

Mivel ez nincs leírva a config fájlban sehol. A core(mag) nem szabályozza ezeket.

Mi lenne, ha ez is belekerülne a core-ba? Talán jobban működne minden?

Az elméletem az npc.LOS-ra a következő:

- Ha a vmapban szerepel, hogy előtte egy építmény van vagy egy fal vagy akármi, amin elvileg nem lehet átmenni, akkor keressen egy alternatív utat, ahol nincs akadály a karaktered és közte.

- Amikor rádszalad egy mob, akkor kilép az úgymond AImozgásból. (Artifical Intelligence) - Mesterséges Inteligencia által generált mozgás. Na ez ne történjen meg! Maga a támadás is egy olyan mozgás által legyen, ami benne van a mozgáskódjában.

- Textúra ellenőrzés. A vmap tartsa számon, hogy mi az a terület, amin mozoghat a karakter. Ne legyen olyan lehetséges pozíció, ami a textúra alatt van. Minden esetben a textúrára kerüljenek.

- petLOS : a petre is vonatkozzon a textúra ellenőrzés.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Powered by EzPortal