Teleport npc!

Indította Locutus, 2012 január 22, 03:58:41 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Locutus

Sziasztok!
Teleport npc scriptnél hibát írt ki!
Script: http://pastebin.com/k3T3mvNG

Hiba:
teleport.cpp
..\..\..\..\mag1\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\teleport.cpp(76) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
..\..\..\..\mag1\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\teleport.cpp(76) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
..\..\..\..\mag1\TrinityCore\src\server\scripts\Custom\teleport.cpp(76) : warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'

Tippem:
76 sor így néz ki:  pPlayer->TeleportTo(0,  -13277.4, 127.372, 26.1418, 1);

Szerintem a 76-sornak így kéne kinéznie:   pPlayer->TeleportTo(0,  -13277.4f, 127.372f, 26.1418f, 1);

De aki tudja mi a gond azt nagyon szépen kérem írja le. És még mellé magyarázza el,hogy most ezután nekem ismételten előröl kell kezdenem mindent vagy mit kell csinálnom??Elég csak a cmake-el újraforgatni az egészet vagy még a trinitycore.sln fájt is előröl kell futtatnom??
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel Locu

AximCore

#1
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

Locutus

Sziasztok!
Leforgattam javítva a scriptet. Forgatás közben nem írt hibát. De mikor játékban az adott npc re kattintanék nem enged vele beszélni. Nem nem enged hanem szó szerint nem csinál semmit. Pedig a creature_template táblában be van írva a script... Így aki tudja hol van a hiba az írja meg nagyon szépen kérem.
Trinitynek a legfrissebb verzióját használom.
Üdv Locu

Dusi124

Szia! Az NPC-hez, amihez beraktad, annak a flag-jét átírtad 1-re?

Locutus

Szia!

Átírás után sem megy  :(

tunnr

ScriptName-hez hozzáadtad a npc_tele?

Locutus

Szia!

Igen... Nem vagyok kezdő  :P De most fingom sincs mi nem megy :(
Üdv Locu

EroniX

#7
Én arra tippelnék, hogy rossz nevet vagy argomentum listát adtál a Hello fügvényednek.

Valahogy így nézzen ki:
bool OnGossipHello(Player* player, Creature* creature)
{
    // Végrehajtás
}

Ezenkívül az is elképzelhető, hogy nem küldöd el a playernek a menüpontokat:
player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
Azuregos Delta Force

Powered by EzPortal