[C++] [Trinity] World chat script

Indította FantasyGFX, 2012 április 15, 03:30:11 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

FantasyGFX

Player: [Horde] or [Alliance]
Moderator/Trial GM: [Mod]
Gamemaster: [GM]
Administrator: [Admin]

Link: http://pastebin.com/wtbL49pJ


#include "ScriptPCH.h"
#include "Chat.h"

class cs_world_chat : public CommandScript
{
public:
cs_world_chat() : CommandScript("cs_world_chat"){}

ChatCommand * GetCommands() const
{
static ChatCommand WorldChatCommandTable[] =
{
{"chat", SEC_PLAYER, true, &HandleWorldChatCommand, "", NULL},
{NULL, 0, false, NULL, "", NULL}
};

return WorldChatCommandTable;
}

static bool HandleWorldChatCommand(ChatHandler * handler, const char * args)
{
if (!args)
return false;

std::string msg = "";
Player * player = handler->GetSession()->GetPlayer();

switch(player->GetSession()->GetSecurity())
{
// Player
case SEC_PLAYER:
if (player->GetTeam() == ALLIANCE)
{
msg += "|cff0000ff[Alliance] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
}

if (player->GetTeam() == HORDE)
{
msg += "|cffff0000[Horde] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
}
break;
// Moderator/trial
case SEC_MODERATOR:
msg += "|cffff8a00[Mod] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
break;
// GM
case SEC_GAMEMASTER:
msg += "|cff00ffff[GM] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
break;
// Admin
case SEC_ADMINISTRATOR:
msg += "|cfffa9900[Admin] |cffffffff[";
msg += player->GetName();
msg += "] |cfffaeb00";
break;

}

msg += args;
sWorld->SendServerMessage(SERVER_MSG_STRING, msg.c_str(), 0);

return true;
}
};

void AddSC_cs_world_chat()
{
new cs_world_chat();
}

Shutdown

Beraktam a scriptet és utána mit kell csinálni? cfg be is kerestem de nem találtam magától indulna esetleg?

Bluerák

Elvileg magátol kéne indulni, de személy szerint kétlem, hogy ez így működne.
Eleve 335a-n nekem a get security nemminden esetben jött be, továbbá ha működik is baromira megterheli a szervergépet bizonyos player szám felett.
Tesztelve lett a kód? :)
Egyébként köszönjük.

MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

FantasyGFX

Én csak közzé tettem én arról nem tehetek, hogy valakinek nem sikerül nem értek hozzá közzé tettem, de vagy 1 millió külföldi szervernek így van..

Sunny

Idézetet írta: Shutdown Dátum 2012 június 28, 03:39:02 DÉLUTÁN
Beraktam a scriptet és utána mit kell csinálni? cfg be is kerestem de nem találtam magától indulna esetleg?

.vip # játékon belüli parancsok

Sunny

Bocsi javítom magam :D

World channelben olyan előtagot kapsz amit beállítasz :) [ally] [horda] stb.

vikideking

Hello mindenki nem tudom mit kell beírni hogy kiírja és van benne egy hiba amit javitanék van egy olyan sor return false ezt írjátok át erre return true kérlek a parancsot adjátok meg

EroniX

Idézetet írta: FantasyGFX Dátum 2012 április 15, 03:30:11 DÉLUTÁN
"chat",   SEC_PLAYER,      true,      &HandleWorldChatCommand,   "", NULL
Szerintem teljesen egyértelmű, a command: ".chat message".

Idézetet írta: vikideking Dátum 2013 február 13, 04:53:04 DÉLUTÁN
és van benne egy hiba amit javitanék van egy olyan sor return false ezt írjátok át erre return true
Gondolom erre a sorra gondoltál:
Idézetet írta: FantasyGFX Dátum 2012 április 15, 03:30:11 DÉLUTÁN
if (!args)
   return false;
Nagyon helyes, hogy falseal tér vissza ha nincsenek paraméterek..
Azuregos Delta Force

vikideking

Igen de beforgattuk és úgy se müködött a .chat command

EroniX

Azuregos Delta Force

vikideking


vikideking

Mert beraktam scripLoaderbe és fent is beírtam meg lent is és forgatásnál ezt írta ki Hiba a forgatásnál:

../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddCustomScripts():
ScriptLoader.cpp:(.text+0x62): undefined reference to `AddSC_World_chat()
../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddScripts():
ScriptLoader.cpp:(.text+0xd4a): undefined reference to `AddSC_World_chat()
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [src/server/worldserver/worldserver] Error 1
make[1]: *** [src/server/worldserver/CMakeFiles/worldserver.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2

vikideking

hello srácok nekem sikerült megcsinálni igazából a lényeg ha raktok bele +rangot akkor a Share nevü mappába lévő Common.h fáljba kell beírni +ugye Scriptloaderbe és Cmakelistbe é menni fog nekünk müködik

Alince

Hát nekem kidobott egy ilyet Hiba:
[ 12%] Building CXX object
src/server/game/CMakeFiles/game.dir/Scripting/ScriptLoader.cpp.o
/servers/servers/vng049/source/src/server/game/Scripting/ScriptLoader.cpp: In
function 'void AddCustomScripts()':
/servers/servers/vng049/source/src/server/game/Scripting/ScriptLoader.cpp:1283:
error: 'AddSC_cs_world_chat' was not declared in this scope
compilation terminated due to -Wfatal-errors.
make[2]: *** [src/server/game/CMakeFiles/game.dir/Scripting/ScriptLoader.cpp.o] Error
1
make[1]: *** [src/server/game/CMakeFiles/game.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2

vikideking

Akinek kell segítsg a behejezésében szóljon!

Powered by EzPortal