Kliens oldali módosítások ( Leírások / Info / Tutorial )

Indította NevemSenki, 2012 június 15, 08:36:05 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

NevemSenki

Kicsit haladtam a dologgal. Minden fájlban kiegészítettem a loc9-el a lekéréseknél. Most elindul a Core, de most a Core betöltés közben a Locales Strings vagy hasonló betöltése közben, ismeretlen oszlopra hivatkozik. Az az érdekes, hogy ismeretlen oszlopként a menu_id-t jelöli meg. Ilyen oszlopot csak a gosip menunél találtam.
Igaz, a locale_gosip_menu_option táblát is ki kellett egészíteni a loc9 oszloppal, de itt már csak azt nem értem, hogy miért a menu_id-vel problémázik?

Holnap megpróbálom tüzetesebben átnézni.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Átnéztem kicsit jobban, igaz nem jutottam semmire.

Log
Loading Localization strings...
[1054] Unknown column 'menu_id' in 'field list'
Your database structure is not up to date. Please make sure you've executed all queries in the sql/updates folders.


Ilyen oszlop csak itt van.

Kód (mysql) Kijelölés
create table `locales_gossip_menu_option` (
`menu_id` smallint (9),
`id` smallint (9),
`option_text_loc1` text ,
`option_text_loc2` text ,
`option_text_loc3` text ,
`option_text_loc4` text ,
`option_text_loc5` text ,
`option_text_loc6` text ,
`option_text_loc7` text ,
`option_text_loc8` text ,
`option_text_loc9` text ,
`box_text_loc1` text ,
`box_text_loc2` text ,
`box_text_loc3` text ,
`box_text_loc4` text ,
`box_text_loc5` text ,
`box_text_loc6` text ,
`box_text_loc7` text ,
`box_text_loc8` text ,
`box_text_loc9` text
);


A konkrét baj az, hogy nem tudom hogy melyik táblában látja a hibát. Vagy hogy mégis hol kéne keresni.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Locutus

Updateltél??? Maga a forráskód/sql/update azokat is benyomtad??
Álljon fel az ország imádandó széki!
Nemzetek, országok, hódoljatok néki!
Uralkodjék köztünk ész, érdem, igazság,
Törvény s egyenlőség, s te, áldott szabadság!

NevemSenki

#108
Betettem, de ez a hiba azután keletkezett, miután hozzáadtam a huHU Local-t a Core-hoz. Ha visszaírok mindent az eredeti állapotába, vagyis kiveszem az általam betett Local-t, akkor a hiba megszűnik.

Elméletben ez tartozik a hibához, egy sorral kiegészítettem. Érdekes megoldás, de így megtudtam hogy tuti a locales_gossip_menu_option dologgal van a baj.


void ObjectMgr::LoadGossipMenuItemsLocales()
{
sLog->outInfo(LOG_FILTER_SERVER_LOADING, "Loading Localization locales_gossip_menu_option ...");
    uint32 oldMSTime = getMSTime();

    _gossipMenuItemsLocaleStore.clear();                              // need for reload case

    QueryResult result = WorldDatabase.Query("SELECT menu_id, id, "
        "option_text_loc1, box_text_loc1, option_text_loc2, box_text_loc2, "
        "option_text_loc3, box_text_loc3, option_text_loc4, box_text_loc4, "
        "option_text_loc5, box_text_loc5, option_text_loc6, box_text_loc6, "
        "option_text_loc7, box_text_loc7, option_text_loc8, box_text_loc8, "
"option_text_loc9, box_text_loc9"
        "FROM locales_gossip_menu_option");

    if (!result)
        return;

    do
    {
        Field* fields = result->Fetch();

        uint16 menuId   = fields[0].GetUInt16();
        uint16 id       = fields[1].GetUInt16();

        GossipMenuItemsLocale& data = _gossipMenuItemsLocaleStore[MAKE_PAIR32(menuId, id)];

        for (uint8 i = 1; i < TOTAL_LOCALES; ++i)
        {
            LocaleConstant locale = (LocaleConstant) i;
            AddLocaleString(fields[2 + 2 * (i - 1)].GetString(), locale, data.OptionText);
            AddLocaleString(fields[2 + 2 * (i - 1) + 1].GetString(), locale, data.BoxText);
        }
    } while (result->NextRow());

    sLog->outInfo(LOG_FILTER_SERVER_LOADING, ">> Loaded %lu gossip_menu_option locale strings in %u ms", (unsigned long)_gossipMenuItemsLocaleStore.size(), GetMSTimeDiffToNow(oldMSTime));
}



Üdv.: Senki

Frissítés..

Megoldottam. Elindul a Core. A hiba itt volt:
QueryResult result = WorldDatabase.PQuery("SELECT entry, content_default, content_loc1, content_loc2, content_loc3, content_loc4, content_loc5, content_loc6, content_loc7, content_loc8, content_loc9 FROM %s", table);


Igen ám, eddig minden ok. Most egy másik dolog jött elő. Mikor belépek, átenged a authszerver, akkor kicsapja a wordszerver-t. Itt leírja a hiba mibenlétét, de ezzel aztán végképp nem tudok mit kezdeni.

SzerverLog:


c:\tc_camke\src\server\shared\database\QueryResult.h:82 in PreparedResultSet::operator [] ASSERTION FAILED:
  index < m_fieldCount
[0x43f14]
[0x1da851]
[0x1db024]
[0x1db2a1]
[0x1db3ee]
ACE_TP_Reactor::dispatch_i()+0xa8 [0x0]
ACE_TP_Reactor::handle_events()+0x123 [0x0]
ACE_Reactor::run_reactor_event_loop()+0x2e [0x0]
[0x3575d]
ACE_Task_Base::svc_run()+0x2e [0x0]
ACE_Thread_Adapter::invoke_i()+0x88 [0x0]
ACE_Thread_Adapter::invoke()+0x83 [0x0]
endthreadex()+0x3a [0x0]
endthreadex()+0xe4 [0x0]
GetModuleFileNameA()+0x1ba [0x0]


A rész, amit a Log-ban említ:


class PreparedResultSet
{
    public:
        PreparedResultSet(MYSQL_STMT* stmt, MYSQL_RES* result, uint64 rowCount, uint32 fieldCount);
        ~PreparedResultSet();

        bool NextRow();
        uint64 GetRowCount() const { return m_rowCount; }
        uint32 GetFieldCount() const { return m_fieldCount; }

        Field* Fetch() const
        {
            ASSERT(m_rowPosition < m_rowCount);
            return m_rows[uint32(m_rowPosition)];
        }

        const Field & operator [] (uint32 index) const
        {
            ASSERT(m_rowPosition < m_rowCount);
            ASSERT(index < m_fieldCount);
            return m_rows[uint32(m_rowPosition)][index];
        }

    protected:
        std::vector<Field*> m_rows;
        uint64 m_rowCount;
        uint64 m_rowPosition;
        uint32 m_fieldCount;

    private:
        MYSQL_BIND* m_rBind;
        MYSQL_STMT* m_stmt;
        MYSQL_RES* m_res;

        my_bool* m_isNull;
        unsigned long* m_length;

        void FreeBindBuffer();
        void CleanUp();
        bool _NextRow();

};


Szerintem megint az oszlopokkal problémázik. De szerintem ezt segítség nélkül nem fogom tudni megoldani. Ha valakinek van ötlete, akkor azt szívesen fogadom.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Gameka

Senki, egy olyan kerdesem volna, hogy WoW-ba akar bele tudom rakni a starcraft2-es modelleket? Csak mert a multkor ugye azt emlitetted hogy eleg sok mindent at lehet varrialni. :) mi meno lenne mar egy World of StarCraft szerver. :D Meg lehet mindezt valositani szerinted?

Armin

Persze, hogy meg. Egy mezei MPQ editor, és már dobálja is ki neked a karikat animációval, és mindennel együtt.

NevemSenki

#111
Elméletben működhet, de a gyakorlatban nem biztos. Ezt ki kell próbálni, másként nem megy. De én látok esélyt rá.

Frissítés...

Én azzal a játkkal sosem játszottam. Ha adsz 1-2 M2 fájlt, és a hozzájuk tartozó dolgokat, akkor megnézhetem neked. Gondolom ebben is vannak karakterek vagy ilyenek. Na mondjuk azokból egyet. Ha nincsen, akkor valami mást.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Gameka

Nem tudtok ilyen megjelenito progit, amivel a .m3 modelleket meg lehet nezni plusz az animacioikat? Mert ilyen mpq viewerem van, de azzal csak kiszedni tudom ugyebar, megneznezni mar nem annyira. Nos?


Gameka

most jut eszembe, azt hiszem az sc2 editor-ba meg lehet oket nezni, ha jol emlekszem, de nem biztos. majd kiprobalom, hat ha bejon, csak mert kellene a jatekomhoz is valami model megoldas. :)

NevemSenki

#115
Bányászgattam a gépemen, és találtam egy megjelenítőt. Elméletileg ezzel meg tudod nézni.

DOWNLOAD NOW!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ha egy kicsit jobban beleásod magad, akkor itt egy Plugin 3DSMax-hoz, amivel be tudod tölteni az M3 fájlokat, majd M2-két tudod Export-álni.

DOWNLOAD NOW!

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

NevemSenki

Ez a Locale betéttele nem ment. Bárhogy próbáltam, nem sikerült. Biztosan én szúrtam el valamit.... kis idő elteltével majd újrapróbálom.
Most lecseréltem a ruRU-t huHU-ra. Így tökéletesen működik a dolog.
Magyar Kliens, Magyar szövegek.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Gameka

Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 30, 02:12:59 DÉLUTÁN
Ha egy kicsit jobban beleásod magad, akkor itt egy Plugin 3DSMax-hoz, amivel be tudod tölteni az M3 fájlokat, majd M2-két tudod Export-álni.

Igen ez mind szep es jo, amit a 3dsMax pluginrol irtal, de nem nagyon sikerult edig meg osszehoznom, sem azzal sem pedig blenderrel. (ahhoz is van ilyen plugin publikalva google code-n) Szoval ha esetleg egy ahhoz tartozo installaciot ami tenylegesen mukodik az adott programmal az adott verzioju pluginnel, akkor azert orok halam lenne, mivel az animaciokat is elvileg meg lehet vele nezni, nekem pedig arra volna szuksegem sprite img-k elkeszitesehez. :)

Minden esetre, nagyon szepen koszonom a segitsegedet! :) Megy a +1, mint ahogy mindig is. :D

kagebunshin

IdézEz a Locale betéttele nem ment. Bárhogy próbáltam, nem sikerült. Biztosan én szúrtam el valamit.... kis idő elteltével majd újrapróbálom.
Most lecseréltem a ruRU-t huHU-ra. Így tökéletesen működik a dolog.

Én is terveztem már korábban, hogy rendesen elvégzem a módosításokat nem csak elméletbe. Általában nem adok ki semmit a kezemből amíg nem teszteltem. Annak azért örülök, hogy legalább a rövid verzió működött.
"-Egy dolgot viszont elárulhatnál nekem. Ki találta ki, hogy a fák őreinek erejével szálljatok szembe velem, mert nem te ugye? Te nem tudtad!
-Nem... de azért vagyunk többen, hogy valaki tudja."

NevemSenki

Idézetet írta: kagebunshin Dátum 2013 március 31, 01:04:29 DÉLELŐTT
IdézEz a Locale betéttele nem ment. Bárhogy próbáltam, nem sikerült. Biztosan én szúrtam el valamit.... kis idő elteltével majd újrapróbálom.
Most lecseréltem a ruRU-t huHU-ra. Így tökéletesen működik a dolog.

Én is terveztem már korábban, hogy rendesen elvégzem a módosításokat nem csak elméletbe. Általában nem adok ki semmit a kezemből amíg nem teszteltem. Annak azért örülök, hogy legalább a rövid verzió működött.

Köszönöm az eddigi segítséget. Nem tudom hogy hol bukhatott meg a dolog, mert a Core elindul, de mikor belépek egyszerűen kilövi a worldszerver-t. Egyenlőre úgy gondolom, hogy így is ki tudom vitelezni a Magyrosításokat. Ha a későbbiekben megoldódik a probléma, megszületik a megoldás, akkor már nem lesz túl nagy dolog a loc8-at átenni a loc9-es oszlopba. Most benne hagytam a loc9-es oszlopokat a táblákban, nem zavar semmit. És tényleg köszönöm a segítséget, nagyra becsülöm a segítőkészségedet Kagebunshin!




Idézetet írta: the_scv Dátum 2013 március 30, 10:35:44 DÉLUTÁN
Idézetet írta: NevemSenki Dátum 2013 március 30, 02:12:59 DÉLUTÁN
Ha egy kicsit jobban beleásod magad, akkor itt egy Plugin 3DSMax-hoz, amivel be tudod tölteni az M3 fájlokat, majd M2-két tudod Export-álni.

Igen ez mind szep es jo, amit a 3dsMax pluginrol irtal, de nem nagyon sikerult edig meg osszehoznom, sem azzal sem pedig blenderrel. (ahhoz is van ilyen plugin publikalva google code-n) Szoval ha esetleg egy ahhoz tartozo installaciot ami tenylegesen mukodik az adott programmal az adott verzioju pluginnel, akkor azert orok halam lenne, mivel az animaciokat is elvileg meg lehet vele nezni, nekem pedig arra volna szuksegem sprite img-k elkeszitesehez. :)

Minden esetre, nagyon szepen koszonom a segitsegedet! :) Megy a +1, mint ahogy mindig is. :D


A 3DSMax-al nekem is akadt problémám. Ha eljutok odáig, akkor kipróbálgatok dolgokat, és hátha sikerül valahogy összehoznunk.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Powered by EzPortal