Kliens oldali módosítások ( Leírások / Info / Tutorial )

Indította NevemSenki, 2012 június 15, 08:36:05 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Raisen

#135
Mert ez nem egy turmix gép felépítése alapján működik, hogy mindent belerakunk és magától megy. Legjobb példa ami eszembe jut csinálsz egy bat fájlt, hogy x szöveges dokumentumot tegye át y helyre és attól, hogy a mappába raksz még egy szöveges dokumentumot más néven nem fogja átmásolni, mert a bat fájlba + sor kell rá vagy az eredetit átírod ami az x txt volt és akkor működik.

De ha érdekel a teljes válasz tessék.

Közép kordináták felbontás arányok méret arányok id-k mozgás animáció csatolások textúra csatolások egyéb anyag csatolások ha ez megvan a kliensben akkor még dbc is kell, hogy a szerver és a játék közötti lekéréséekbe egyezzenek a funkciók. Mivel az adatbázis tartalmazza az adott npc-k tárolását is ezért a munkafolyamat így megy sql lekérdi a fájlt megnézi az id-t dbc-ben kikeresi a hozzá tartozó fájlokat (ezért kell módosítani) ha betöltötte elküldi a packaget a kliensnek ott is belenyúl az mpq-ba megnézi a dbc által kódolt üzenetet egyezik e a kliensel vissza küldi a csomagot és a szerver elvégzi a feladatot.

Ha csak a dbc-t módosítod akkor ugyan a szerver lekérdezés nem lesz hibás viszont a kliensben keresett módosítás vagy ha meg sem csináltad a fájlt nem fogja találni és nem fog megjeleníteni semmit. Ennél egyszerűbben nem lehet megfogalmazni. :)

Kérdezd meg mondom NevemSenkit a dologról régen ő mutatta nekem is, hogyan kell és hol találhatók ezek a fájlok amiket módosítani kell + neki volt a custom launcherje amiben elv megoldotta + más buildszámon ment a szerver és a kliens ez miatt csak az tudott felmenni akinek custom launcher leszedte a patcheket bugok elkerülése miatt.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

NevemSenki

Részben olvastam végig a beszélgetést...

Ha új modell az nem olyan bonyolult.

Létezik egy modeldata és egy creaturedisplayinfo / extra DBC-k. Ugye egy modell áll egy csontvázból és egy bőrből. 
Ugyebár minden modell egy mappában van ahol ugyan az a modell név mint a mappanév. Ez így van az M2-nél és a BLP-knél is. Ezt mind kiszeded.
Beteszed egy MPQ-ba a teljes mappát, amiben minden kellő fájl benne van.
Most megnyitod a modelldata DBC-t és egy új ID-vel beteszed, figyleve az elérésre és az MDX kiterjesztésre.
Ha ez megvan, akkor szintúgy egy új sor a creature_d_info DBC-be, ahol megadod a képek elérését.
Ha ez eddig megvan, akkor ezt a két DBC-t beteszed a kliensed egy MPQ-jába, és egyúttal bemásolod a TC DBC mappájába is.
Aztán SQLyog World --> creature_model_info itt megadod értelem szerűen egy új sorba az információkat.
Ha ez megvan, készítesz egy NPC-t a létrehozott DisplayID-vel.
Majd bemész a játékba, leteszed és ennyi.
Van egy olyan hogy animation data DBC. Ezen ID-t leklónozod valahonnan. Nem kell újat csinálni, csak egy meglévőt adsz meg. Különben csak áll mint egy darab kaki.

Hirtelen ennyi jutott eszembe, nem biztos hogy teljes a leírásom..... ez csak egy támpont.

A másik pedig az, hogy Cata-ban vagy épp MOP-ól kivett dolgokat csak úgy tudsz betenni ha HEX editorral átírsz benne 1-2 dolgot. Mert különben átlátszó lesz, lehet lent lesz, de nem fogod látni. De erről majd aok egy leírást.

És be lehet tenni mindent. Nézzétek meg a Login képernyőmet. Cataból van, és randomra vált akárhányszor megnyitod a wow-ot. Mozog, látható, úgy mint eredetileg kéne neki.

Itt meg lehet nézni:

http://infobarkacs.hu/index.php/topic,8282.msg80826.html#msg80826

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Raisen



▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Tudvari

#138
Mindent úgy csináltam,ahogy írtad.De ott lehet a baj,hogy a creature_model_info-ban nem adtam hozzá.Most hozzáadom és mindjárt írok,hogy mi lett az eredmény.

Na most nem ír ki hibát,de nem látszódik az npc.Nem targetolható,nincs model stb.
Ezeket csináltam:(már leírtam egy angol fórumra is)
Version to 264
nTextUnits to 1
ofsTextUnits to the value of ofsTransLookup
nCameras to 0
nCameraLookup to 0
nParticleEmitter to 0
ofsParticleEmitters stayed the same

In the skin:
every TEXU TExtureUnits:
enum TEXTUNITFLAGS flag to 0
uint16 order to 0
uint16 d4 to 1


DBC fájlban csak klónoztam az utolsó sort és kicseréltem a nevet és az elérhetőséget(Az elérhetőség .mdx-ben van,de a fájl maga .m2)

NevemSenki

Ez nem tűnik jónak. Nekem volt valami 3400 is... nálad ilyet nem látok.... szerintem ez így nem jó.... Utána fogok nézni, mert ha nem kapsz hibát, akkor csak ezzel lehet baj.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!


NevemSenki

Szinte semmi Klienses dolog nincs fent a gépemen..... Adok egy M2 fájlt, ezt nézd meg. Én írtam át és működik.

DOWNLOAD NOW!

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Tudvari


Powered by EzPortal