NPC kill-hez kötött Object vagy NPC spawn [ DB-ben, nem Script-el! ]

Indította Shimion, 2013 január 21, 11:20:34 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

Shimion

Üdv.

Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e olyat csinálni adatbázison belül, hogy ha megölsz egy NPC-t, a hullája megidézzen valamit? Mondjuk egy Gameobject-et, ami elportol valahová.

Raisen

#1
Igen meglehet smartAI-val. Logikája. npc hp 1%-ra be állítod, hogy elkasztoljon egy voidsummon spellt majd a voidra is külön megírod, hogy megidézés után 10 mp rakjon rád egy aurát ami elportol. Erről van leírás itt a fórumon + kicsi logikával innét ki tudod bogarászni mi mire jó.  http://collab.kpsn.org/display/tc/Creature+ai+scripts+tc2

Action typek.

http://collab.kpsn.org/display/tc/Creature+ai+scripts+tc2#Creatureaiscriptstc2-action_type
(12 ACTION_T_SUMMON CreatureID Target Duration)


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Shimion

Üdv
Megidéztetni gameobjektet, npc-t azt sikerült. A gond csak az, hogy ha gameobjektet rakatok le a mobbal, akkor az a gameobjekt nem csinál ssemmit. Mm ha csak úgy lerakom, ID-vel, akkor elportol oda, ahová beállítottam, de ha a mob megölésével rakatom le, akkor nem is usolható. Meg lehet ezt valahogy oldani? köszi előre is

Raisen

Én aurára gondoltam amit rátesz a játékosra nem objectre. Másik megoldás írsz egy gossip npc-t amit megidéz és tőle tudnak elportolni.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Shimion

próbaképp megidéztettem vele egy npc-t, ami kasztol egy OG portot. és csodálatos módon, a portál amit nyit, nem usolható. Aura meg lehet jó, de hogyan kell csinálni teleportos aurát?

Powered by EzPortal