SkyFire MovementType

Indította GiZM, 2013 január 21, 07:32:39 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

GiZM

Hali! Problémám akadt a Northshire Valley-ban lévő halott farkasokkal, mégpedig ,hogy halott létére egy megadott koordinátán mozog. Megváltoztattam a MovementType-ot a "creature" táblában "0"-ra. Így működik, viszont a worldserver-t induláskor teleírja azzal ,hogy null érték van megadva ebben a sorban. Mit lehet ilyenkor tenni ,hogy jó legyen?


Szilárd

Én ilyen módon fixeltem ezt a problémát még anno:
Kód (sql) Kijelölés

/*
Issue Number: 0008533
Fix for Blackrock Battle Worg with the ID of 49871.
Content:
  - Fixes the moving dead worgs.
*/
UPDATE `creature` SET `curhealth`=42 WHERE `id`=49871;
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

GiZM

Kösz a segítséget  :D kiderült ,hogy félre értelmeztem az egészet. Most már minden megy rendesen. Viszont azt még mindig nem értem ,hogy ha a Movement Type-ot átírom 0-ra, ami állítólag egy természetes megadható érték akkor miért jelzi pirossal a worldserver indulásakor. Elég idegesítő, és ha más npc-nél is ezt az értéket akarom használni akkor nem túl biztató ,hogy így teleszarja a worldserver-t.

Szilárd

Nem fogja teleszarni, ha a "spawndist" oszlopot is 0-ra állítod.
Ezek tulajdonképpen csak warningok, amit azért kapsz, mert a kliensnek szükséges az értékeket állítania, nem pedig előre lettek ezek a lépések megtéve.
Java / C# / Swift Programmer

Apple
----------
OS X / iOS User
iPhone 6 Plus
iPad Air 2
MacBook Pro 13" Retina

Powered by EzPortal