Írjuk újra a WoW-ot

Indította Armin, 2013 március 01, 05:46:14 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Gameka

És, ha teszem azt az illetők mégis megcsinálták volna, akkor a publikálás része hogy lett volna hogy blizzard bácsi ne csukassa le őket azonnal? :D (csak mert úgy tudom, nem engedélyezett beleturkálni a játék cuccaiba - de lehet rosszul tudom)

Armin

Idézetet írta: Gameka Dátum 2013 december 26, 08:51:11 DÉLUTÁN
És, ha teszem azt az illetők mégis megcsinálták volna, akkor a publikálás része hogy lett volna hogy blizzard bácsi ne csukassa le őket azonnal? :D (csak mert úgy tudom, nem engedélyezett beleturkálni a játék cuccaiba - de lehet rosszul tudom)

Ez most hogy is? Ennyi erővel az összes tört szerverest le lehetne csukatni  ;D
Az összes fun szerver szétbarmolja az alap wow-ot.

Raisen

#122
Saját játék készítéséhez ajánlom Cryenginet vagy unreal mind a kettő ingyenesen elérhető és jól kezeli a 3d modellezőket nem utolsó szempont marha jól lehet velük optimalizálni. Unity 3D semmire nem való csak tesztelgetéshez és funnoláshoz. Példának okán egy nagyobb volumenű kitet össze raksz shadderek lehalnak és úgy laggol mint valami gigant crysis 3 kocc grafikán. Inkább akkor már blender <- ingyenes 3d modellező és játékmotor ebben megtudsz minden fontosat tanulni, de szintén a baja, ha túl telepakolod szétesik.

Régit tudok mutatni belőle cryengine mit tud. "Ez a csatornám nagyon régi és 2 éve ilyet lehetett belőle kihozni"

http://youtu.be/_rmQESmb3X0

Nem tudom hogyan érek rá, mert közben más project is alakulóban van, de ha valaki komolyan gondolja, majd dobhat egy üzit játék fejlesztés only cryengine <3 mással nem állnék neki. Kikötés csak annyi, hogy ne wow project legyen vagy remake, mert ilyenből annyi van mint a szemét és bőven van még mit  kiokoskodni amiből jó játékmenet csinálható. Modellezős része elhihetitek nem a legnehezebb része, mire beletanultam és kb mindent megtudtam csinálni elfogytak a játék ötletek és egyszerűen nem volt mit modellezni. Animációk modellek megcsinálása épp olyan nehéz mint level design vagy egy sztori megírása.

C4D abbahagyása valahol itt volt nagyon old project.


Felturbózzam a kedélyeket egy mmo így néz ki cryengine alatt :) Új része régi wiu adták ki ez pc-re fog érkezni.
http://youtu.be/yXgO9a1cmAw

Beta teszt el is kezdődött "gameplay a játékból".
http://youtu.be/UkzYI830Usk


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Gameka

Idézetet írta: Armin Dátum 2013 december 26, 11:13:59 DÉLUTÁN
Ez most hogy is? Ennyi erővel az összes tört szerverest le lehetne csukatni  ;D
Az összes fun szerver szétbarmolja az alap wow-ot.

Armin, ezt most, hogy kell értelmeznem? Ugyan úgy belenyúlnak a dbc-be, átírják a megjelenést, adnak hozzá/elvesznek modelleket, a világot/zónákat/városokoat újakat raknak be/elvesznek? (csak mert nem igazán értem, amit mondasz, mert én egy olyan külföldi fun szervert nem láttam még amelyik módosított klienssel üzemelne :-\ )

Raisen, nem saját játékot szeretnék írni, ahhoz van már XNA-s tapasztalatom, de igaz egy komoly játékhoz az nem elegendő, hogy ismered az XNA-t meg tudsz benne csinálni ezt-azt. :) De vissza térve, nem szeretnék játékot készíteni, inkább csak moddingba gondolkodtam, de ez csak egy puszta ötlet felröppenés volt a pici bukómba benne, mert gyakorlatilag mindent ki lehetne benne cserélni, avagy átrajzolni. Eleinte még anno nagyon a kezdet kezdetén (erről minap konzultáltunk NevemSenkivel), hogy nekem anno milyen ötleteim voltak, avagy mit szerettem volna megvalósítani. Ha esetleg valakit érdekelne, hogy mi volt az, az nyugodtan írjon pm-et vagy itt is akár. :)

Minden esetre nagyon szépen köszönöm mindkettőtök válaszát, és ezért gondoltam ide írok, mert itt már volt erről szó, és örülök, hogy nem lettem meglincselve az offért. :D

Armin

#124
Idézcsak mert nem igazán értem, amit mondasz, mert én egy olyan külföldi fun szervert nem láttam még amelyik módosított klienssel üzemelne

Gonzy - PvP Island módosított dbc-vel megy, plusz van valami patch-ük, amit le kell tölteni. Utóbbi nem tudom, mit takar, mert sosem próbáltam.

Dispersion-WoW - Szintén van saját patch, ami módosítja a klienst.

Heroes-WoW - Szintén teljesen egyedi az egész, saját patch.

Így hirtelen ez a 3 ugrott be, de ha körülnézel, szerintem találsz még vagy 30-at.

Plusz ugye a rengeteg egyedi item-es, egyedi instás, stb. szerverről ne is beszéljünk. Gondolom ezeket teljesen legálisan lehet módosítani.

Raisen

#125
Hát nem tudom. A wow moddolása elég bukott ötlet. Elég béna a felépítése és a modellek módosítása is. Sajnos megvannak a polygonok határozva amit még tud kezelni rendesen régen kiszedtem párat belőle azthiszem humanon tesztelgettem a legtöbbet kb 4x növeltem polyk számát be smootholtam marha jól nézett ki a modellezőben azonban ahogy visszakerült a játékba megint az az ocsmány lesarkított kinézete volt. Illetve az actionok m2 vázak kiszedése módosítása valami borzalom. Milkshape-ban készültek a wow modellek, de valami ocsmány rossz az a program még szerencse támogatja a 3dsmax exportot :) viszont m2 hiába szeded ki amilyen kedve van vagy működik vagy nem. Textúrákról nem is beszélnék a blp2 megint egy isten csapása és mint valami  2001-ben gyártott játék egy felületen van az egész karakter textúrája vagy cuccé széthúzva felbontása 240p eléri talán.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Gameka

Értem srácok, köszönöm a válaszokat.

Újabb kérdés. HTML5-höz tudtok esetleg valami m2/m3 model megjelenítő scriptet, vagy esetleg hogyan lehetne elindulni afelé, hogy saját készülhessen? (igaz még csak ma álltam neki a dologonak, hogy keressem, ha majd lelépnek a vendégek, tovább fogok keresni) VAGY a wowhead-en volt (régebben, habár nagyon rég nem foglalkoztam mélyebben wow-val) egy olyan dolog, amikor a karaktert renderelte eléd az adott cuccosba 3D-be. Azt hogyan valósították meg? AS2.0-3.0 (ActionScript)? Vagy már esetlegesen azt is HTML5(canvas)+js komboval? :)


Armin

Na de hogy azért a kérdésre is válaszoljak, hogy mi lett a project sorsa:

Nem lett belőle semmi, mivel nagyjából 1 embert érdekelt a dolog. 10 évet pedig nem akartam rászánni.
De amúgy valami félreértés lehet itt, mert nem a kliens akartuk teljesen újra megcsinálni, hanem magát a játékmenetet. Mindezt ugye szerver oldalon (emu + db).
De nem baj, az ötlet az megmaradt, és egy részét tudjuk használni majd a cata fejlesztésnél. Szóval nem elveszett dolog  :)

Ott amennyire lehet, maradunk azért a blizz keretei között, viszont fejlődésre a követők megmaradnak (csak oda, se instára, se pvp-re, sehova máshova), lesz egy rakás egyedi, szépen script-elt küldi, és valószínűleg a meglévő pályákon bekerülnek azok a küldik is, amik csak pandában lennének elérhetőek. Ezek közül nyilván csak azok, amikhez már adott minden catában is (npc-k, mobok, stb.).
Alakul szépen minden, de ugye ez sem 2 napos project.

Gameka

Nekem valami olyasmi fajta ötletem van/volt, hogy akár teszem azt, egy új class-t létrehozva, sc2-ből kivenni egy két modellt, és arra valamiféle story-t keríteni. :) példa kedvéért, human-hoz berakni teszem azt a class-nak, hogy marine (mint pl death knight), és akkor tovább futtatni vele a világ dolgait, saját kezdőhellyel (sc2 modellekkel stb)
De hát sajnos, az elképzelés nem túl jó, mert eléggé szívás átrakni wowba a modelleket, mivel Raisen is említette már, hogy "elavult" a dolog, és pl tudtommal az .m3 modellekkel nem túl kompatibilis. :-\  :( vagy hát nem tudom, annyira még nem sikerült utána néznem a dolgoknak, de spec az interface-ket áttudom hozzá rajzolni, stb... tehát szerintem ez sem lehet lehetetlen küldetés. (már mint ami a modell átpakolást jelenti)

Raisen

#129
Amit te akarsz ahoz már tört launcher is kell. NevemSenkinek egyszer sikerült véletlen valahogy kiiktatni azt a szemét védelmet akár, hogy próbálkoztunk régebben nem sikerült reprodukálni. Teljesen új dolog kerül be külön dbc kell bővíteni ami tartalmazza a kódjaid viszont betöltése az exeben történik és ha hozzá írsz még egy sort akkor meghal "kliens felől" vagy akár egy számot, pontosan tudja eredetileg mekkora méretének kell lennie mennyi dbc-t kell betöltenie. Hex editorral van kedved nézegesd át. Sokkal okosabb volt a Blizzard kliens ügyileg mint gondolnátok. Jobban átnézitek teljes wow felépítését minden össze van valamivel kötve 3-4 lépcsőben még elértek a célig vagy a forrásig.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Gameka

Nézegetném én ha érteném is mit látok.. :D (hex editor)

Raisen

Régebben meg nem mondom milyen hex editorom volt, de kettő fele volt osztva bal oldalt hex írta jobb oldalt pedig a fordítása volt és rendes szöveggel írta a kódokat persze így is maradt bőven amit nem tudott értelmezni az pedig sakkozás volt mire rájöttél mi mi.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Gameka

#132


Elkezdtem a minap újból szórakozni XNA-val. Addig - addig, hogy már "idegesítettem" vele magamat ... míg nem végre sikerült. :)

Raisen

#133
Az én műveim no comment amit wowból csináltam. :D




XNA-ban is van kraft úgy érzem o.O

http://youtu.be/OiGADgezjC8



▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Gameka

Nagyon komoly a zsiguli.. :D
Btw, van benne rendesen kraft, nem kell attól félni, de a videót amit küldtél már HLSL modell. :) Amit én raktam fel, az csak egy szimpla modell megjelenítés, mindenféle "különleges" effekt nélkül. :)

Powered by EzPortal