Írjuk újra a WoW-ot

Indította Armin, 2013 március 01, 05:46:14 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Armin

Hát először is át kell túrni magát az emut, szerkeszteni kell a dbc-ket, módosítani a kliens-en belül a kari készítő ablakot, megcsinálni minden új kasztnak a cuccait adatbázisban, stb.
Szóval nem olyan egyszerű az  ;D

NevemSenki

Emun belül nem kell babrálni, vagyis én nem babráltam ott semmit. Igaz, GlueXML + LUA az kell, és DBC is. Na meg a playercreate ..
De ezen kívül más nem nagyon.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

De ott is kell, mert a fajok egyrészt ki vannak kommentelve, másrészt pedig a handler-eknél is be kell állítani őket, mert ott sincsenek meg.


switch (race)
    {
        case RACE_HUMAN:    SetTaximaskNode(2);  break;     // Human
        case RACE_ORC:      SetTaximaskNode(23); break;     // Orc
        case RACE_DWARF:    SetTaximaskNode(6);  break;     // Dwarf
        case RACE_NIGHTELF: SetTaximaskNode(26);
                            SetTaximaskNode(27); break;     // Night Elf
        case RACE_UNDEAD_PLAYER: SetTaximaskNode(11); break;// Undead
        case RACE_TAUREN:   SetTaximaskNode(22); break;     // Tauren
        case RACE_GNOME:    SetTaximaskNode(6);  break;     // Gnome
        case RACE_TROLL:    SetTaximaskNode(23); break;     // Troll
        case RACE_BLOODELF: SetTaximaskNode(82); break;     // Blood Elf
        case RACE_DRAENEI:  SetTaximaskNode(94); break;     // Draenei
             
            }



Csak azt nem tudom, hogy a SetTaximaskNode() mit akar jelenteni.

NevemSenki

Én semmit nem állítottam, és mégis működött. Csak arra kellett figyelni, hogy a Tc dbc mappájában is le legyen cserélve a megfelelő dbc a módosítottra. És ennyi. Lehet azóta változott a Core, nem tudom.
Azért ha eljutsz idáig, akkor próbáld le Core módosítás nélkül is, hátha.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

DBC file-ok közül kettőt kell módosítani. Az egyikben be kell állítani, hogy játszható legyen a faj, melyik oldalon, stb. A másikban pedig, hogy melyik fajból milyen karit lehessen indítani. Emu résznél meg van ilyen is:


enum Races
{
    RACE_NONE               = 0,
    RACE_HUMAN              = 1,
    RACE_ORC                = 2,
    RACE_DWARF              = 3,
    RACE_NIGHTELF           = 4,
    RACE_UNDEAD_PLAYER      = 5,
    RACE_TAUREN             = 6,
    RACE_GNOME              = 7,
    RACE_TROLL              = 8,
    //RACE_GOBLIN             = 9,
    RACE_BLOODELF           = 10,
    RACE_DRAENEI            = 11
    //RACE_FEL_ORC            = 12,
    //RACE_NAGA               = 13,
    //RACE_BROKEN             = 14,
    //RACE_SKELETON           = 15,
    //RACE_VRYKUL             = 16,
    //RACE_TUSKARR            = 17,
    //RACE_FOREST_TROLL       = 18,
    //RACE_TAUNKA             = 19,
    //RACE_NORTHREND_SKELETON = 20,
    //RACE_ICE_TROLL          = 21
};


Itt ugye ki van kommentelve a többi faj


#define RACEMASK_ALL_PLAYABLE \
    ((1<<(RACE_HUMAN-1))   |(1<<(RACE_ORC-1))          |(1<<(RACE_DWARF-1))   | \
     (1<<(RACE_NIGHTELF-1))|(1<<(RACE_UNDEAD_PLAYER-1))|(1<<(RACE_TAUREN-1))  | \
     (1<<(RACE_GNOME-1))   |(1<<(RACE_TROLL-1))        |(1<<(RACE_BLOODELF-1))| \
     (1<<(RACE_DRAENEI-1)))

#define RACEMASK_ALLIANCE \
    ((1<<(RACE_HUMAN-1)) | (1<<(RACE_DWARF-1)) | (1<<(RACE_NIGHTELF-1)) | \
     (1<<(RACE_GNOME-1)) | (1<<(RACE_DRAENEI-1)))

#define RACEMASK_HORDE RACEMASK_ALL_PLAYABLE & ~RACEMASK_ALLIANCE


itt pedig be van állítva, hogy melyik faj legyen alli-horda.

NevemSenki

Esküszöm neked hogy én nem nyúltam ezekhez, kivéve az elfogadandó Build számokhoz adtam hozzá 2 új értéket.
Beléptetés szempontjából volt fontos.

Jonatánnak is segítettem annó kicsit, és Ő is Core módosítás nélkül hozzáadott 4 új, játszható fajt a játékhoz.

Én nem értek a C-hez, még, szóval nem szállok vitába. Csak azt tudom hogy nálam biztosan működött.
És egy jó tanács, a 9-es race ID-t ne használd, mert azzal valami oltári szívás van.... azt inkább felejtsd ki. Én akár hogy csináltam, ha a 9-est használtam, egyszerűen nem akart működni. Ha meg akarsz spórolni egy kört majd a későbbiekben, ezt a számot inkább hagyd ki.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

Na akkor majd a későbbiekben beavathatnál, hogy hogyan is működik ez  ;D
Goblin kivételével jöhetne akár az összes faj.

NevemSenki

Oké, de cserébe te pedig segítesz elindulni a creature script-ekben. :)
Oké?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin


Armin

Éljen a rendszeretés hatalma. Van kb. 4 fajta TC emu a gépen, persze az összes leforgatva, mindennel együtt. Van már kb. 20 tábla mysql-ben, persze mindegyik az emukhoz, 5 fajta world db-vel, és már azt se tudom ki-kivel van  ;D

A Fun-ról próbálom kimenteni az eddigi dolgaimat, mert az még a 48-as TDB-ben van, gondoltam átpakolom az új emu alá, és az 51-es DB-re, de azt se tudom, már melyikben mi van  ;D ;D ;D

Armin

Na. A Fun rajongók örömére:

Először a Fun szervert fogom elindítani, minden extrával, ami fentebb szerepelt. A teljes játék kialakítása elég hosszadalmas project, és így legalább lesz alkalmam letesztelni is a dolgokat élesben.
Sikeresen betettem mindent a legújabb TC emuba, az adatbázis is gond nélkül át lett pakolva, szóval alakul.
Előnye is van, mert így legalább már lesz egy kis híre a szervernek, mielőtt elindulna a fejlődős realm.  ;)

Az előre tervezett áprilisi nyitást megpróbálom betartani, bár most 1-2 hétig nem foglalkoztam vele az újítások miatt. Annyit megígérek, hogy a BG-k iszonyat pörgősek lesznek, szóval készítsetek be legalább napi 2 egeret + billentyűzetet  ;D

Armin

Reggeli csemege, avagy pár kellemetlen perc a leendő játékosoknak  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=iqSkk3jwL-U

NevemSenki

Ez nekem tetszett. A fear spell-t is a boss tolta, vagy csak beijedt a karid?  :D

Ment a +1.

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Armin

#103
Boss tolta  ;D

Na, ha minden igaz, akkor délután teszek fel egy videót a követőkről duel közben. Hát komolyan mondom, egy élmény velük játszani  ;D

Haláli lesz velük BG-zni, az tuti  ;D

Armin

Hunter vs. Lock mindkét oldalon egy druiddal. Kb. infinity fight  ;D Ebből annyi tanulság azért lett, hogy a healerek egy erős Spell power csökkentést kaptak.

http://www.youtube.com/watch?v=ZgV1mdO4FLs

Powered by EzPortal