Újra ráfüggés a játék készítésre és közösségi cucc :).

Indította Raisen, 2013 július 14, 05:43:24 DÉLELŐTT

Előző téma - Következő téma

Raisen

Nincs mit kommentálnom elég a képet megnézni. A jövőre nézve nem akarok semmi komolyat elkezdeni ezért arra gondoltam minden ötletet szívesen fogadok és megpróbálom megvalósítani játék formájában. Igazából semmi értelme nem lesz minden stílust írhattok vagy eszközt járművet történetet és a végén egy mindenki ötletéből származó valami lesz.

Ja és a beígért kép :)

http://kepfeltoltes.hu/130714/jatekkep_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀


AximCore

"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

Raisen

#3
Köszi Axim, ha jól látom ez a havok motort rejtegeti a motorháztető alatt ami tetszetős dolog. Egyenlőre cryengine 3 fogom használni, mert abban valamennyire jártas vagyok viszont megér egy pár nap szenvedést a havok engine is, szóval mindenképp kipróbálom, néztem pár videót egyszerűbbnek tűnik a felépítése.

Cryengine 3-ban azt nem szeretem, hogy elég maceráns saját dolgokat össze hoznod, mert mindenért bele kell nyúlkálnod a motor lelkébe és egy halom plugin szükséges maga egy saját modell berakásához vagy beszéljünk egy egyszerű animációról, mozgás scriptről + amiért letudnám vágni a fejlesztők fejét az updatekban mindig össze vissza pakolják a felületét és előröl kezdheted mi hol van :\.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Raisen

Játék mellett újra neki vágtam a 3d modellezéseknek csak, most nem blenderrel hanem 3ds max-el és abból is a régi verzióval. Itt meg is osztok egy kezdőknek való véleményt ami hasznos lehet :) Blender és cinema 4d-vel dolgoztam elég sokat és még így sem merek belevágni az új modellezőkbe, mert ahány fejlesztő cég annyi új felület és én személy szerint úgy szoktam új dologba belevágni, hogy előtte a régit ki kisérletezem, mert eléggé letisztultak voltak régebben minden külön pontok alá volt szedve nem gyorsmenüre 8000 ikon és azon belül még annyi almenü. Ezt ajánlom játék készítésre is én régen game makerel kezdtem majd blender game enginel folytattam jött az unity 3D és utolsó sorban cryengine, persze jó előnyt szolgált a wow szerveres élet, mert a végén már a klienst bütykölgettem és a modellek ugyan olyan folyamatokon estek át mint egy játék motorba berakás esetén annyi változással, hogy itt nem kell szétkapni a motort :).


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Raisen

#5
Neki estem a 3ds maxnek most elsőre 10-15p alatt ezt sikerült kihozni szerintem ennél maradok és a régi verziónál, mert az elrendezése kézre álló nekem.


Nagyításért katt a képre

Renderelt kép


Nagyításért katt a képre


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Powered by EzPortal