Szerző Téma: TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render  (Megtekintve 13192 alkalommal)

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Dátum: 2013 Augusztus 27, 10:30:48 am »
Hali.

Adott a TC forráskódja.
Adott a WowModelViewer forráskódja.

Ebből a kettőből kéne összehozni egy Static-Render-t. Magyarul karakter portrékat PNG képecskékben.

A WowModelViewer képes megjeleníteni a karaktereket, mindent ami wow-al kapcsolatos. Egy karakter minden része ( Kopasz karaktertől a ruhákon át egészen az encsikig ) megvan adatbázisban. Ebből felépítenénk a karaktert a WowModelViewer alapjaira építve ( A felesleget kiszedve! ) majd összekombinálnánk a TC forráskódjával. Összekombinálás alatt azt értem, hogy amikor a TC ment egy karaktert adatbázisba, ezzel azonos időben Build-olja fel 3D-ben a karaktert, majd mentsen róla egy PNG képet.

Aki ért a C-hez, annak ez nem lehet olyan nehéz dió. Én intézném az adatbázis részét hogy mi hol van, és mi micsoda... meg a kliensből a fájlokat. Csak annyit kéne tenni hogy rátaláljon a fájlokra, elérje az adatbázist, és hogy mentsen egy képet.

( Én mindezt  Falsh-ben próbáltam, de az a baj hogy egy szétbontott SWF-et nagyon nehéz, vagy éppen a lehetetlennel határos újra Build-olni. Előröl írni pedig elég nagy szaktudást igényel, ezért vetettem el a Flash dolgot, és tértem erre a gondolatmenetre. )

Aki tud ebben a dologban valami okosat mondani, az írjon legyen szíves. Felesleges hozzászólásokat nem kérek, csak is a témával kapcsolatban. Érveket, ellenérveket, mit is miért lehet vagy nem lehet.

Őszinte leszek, nem értek a C-hez, ezért is kérek segítséget... mert hogy egyedül kezdeni tudjak ezzel a dologgal valamit, eléggé rá kéne feküdnöm a dologra.... és ez már kicsit sok.... Adatbázis, PHP, falsh, Jquery... Kliens...és még C is? Nem bírom már egyedül csinálni....

Ötleteket várok!!!

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető Raisen

  • Globális Moderátor
  • Elvetemült
  • *****
  • Hozzászólások: 653
  • bigtorrent.eu
    • http://lithiumwow.eu5.org/index.html
  • Op. Rendszer: Windwos 7 x86
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #1 Dátum: 2013 Augusztus 28, 04:46:15 pm »
Ha jól értelmeztem akkor ez nem egy jó ötlet és elég sok számítást igénylő folyamat.
Pár játékosnál jól működhet, de 100 ember egy időben logol ki brutálisan megizzasztaná a vasat még felbuildol egy karaktert és menti pngbe. Gondolom weben akarod ezt megjeleníteni és akkor nézzük a folyamatot.

Logout(adatbázis lekérdi az adatokat)->(Lekérdezést buildolja a 3d engine)->(Készít egy képet)->Web bekéri az adott ember adatait ->Társítja a wow adatbázishoz->wow adatbázis lekérdezés->Utolsó buildolt kép betöltése-> elküldi a webnek
ez a folyamat 100 embernél még Paksot is lerobbantaná :D Főbb probléma az egyidejű buildolás és a kép mentése, mert rengeteg számítási idő csak próbálj ki egy 1 mp videót renderelni és ezt a folyamatot indítsad el 5x-6x egy időben a gép megzavarodik és a ramod elfogy.

Webre szeretnéd jobban ajánlom hogy minden frissítésnél nézzen rá a rajta lévő cuccokra akár csinálhatsz másik táblát is neki vagy egy másik gép adatbázisbázisába mentse ezeket az adatokat és onnét olvassa ki és a weben buildolja össze szóval egy armoryhoz hasonló ugyanis a cuccok ugyan azok és egyszerűbb meglévő képekből dolgozni mint mindig újra buildoltból.

Megeshet, hogy rosszul gondolom remélem érkezik még válasz.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 28, 05:57:27 pm írta Raisen »


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Nem elérhető zerus

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 168
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #2 Dátum: 2013 Augusztus 28, 05:58:06 pm »
Ha jól értelmeztem akkor ez nem egy jó ötlet és elég sok számítást igénylő folyamat.
Pár játékosnál jól működhet, de 100 ember egy időben logol ki brutálisan megizzasztaná a vasat még felbuildol egy karaktert és menti pngbe.

Miért kell egyszerre legenerálni az összes képet? Lehet azt szépen egymás után is...

Aki ért a C-hez, annak ez nem lehet olyan nehéz dió. Én intézném az adatbázis részét hogy mi hol van, és mi micsoda... meg a kliensből a fájlokat. Csak annyit kéne tenni hogy rátaláljon a fájlokra, elérje az adatbázist, és hogy mentsen egy képet.

Az ehhez szükséges embert nem itt  fogod megtalálni, mert egy komoly C++ tudás kell hozzá!

Nem elérhető EroniX

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 224
  • www.azuregoswow.com
  • Op. Rendszer: Windows 8 Pro x64
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #3 Dátum: 2013 Augusztus 28, 06:07:18 pm »
Az ehhez szükséges embert nem itt  fogod megtalálni, mert egy komoly C++ tudás kell hozzá!
<OFF>
Ladiszlai lesz a te embered! :)
</OFF>

Összekombinálás alatt azt értem, hogy amikor a TC ment egy karaktert adatbázisba.
Én a tehelyedben egy külső programban gondolkoznék. Amikor a TC ráment a karakter öltözetére bekéne szúrni egy custom táblába a karakter guidját. A külső program pedig lefut mondjuk 10percenként (akár másik szervergépen) és amelyik karakter guidját megtalálja a táblában arról készít egy új képet. Ahogy itt a zerus kolléga említette szépen sorjában, nem kell semmit sem agyonterhelni (paks lájkolni fogja).
Azuregos Delta Force

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #4 Dátum: 2013 Augusztus 29, 06:20:57 pm »
Jó ötlet a külön program. Nekem bővel elég lenne ha hetente csinálna / frissítene képeket.
A különálló adatbázis is jó ötlet. Ebben akár a 3D-s megjelenítéshez szükséges fájlok pontos elérési útját is tárolhatnám, hogy a programnak már csak azt kelljen kiolvasnia. De ez részletkérdés már.
Az is fontos lenne, hogy a mentett képek mérete ( width, height ) megadható legyen.
Esetenként egy háttér is kéne a kép készítése előtt. Mert a későbbiekben, a már kész képeket a weboldalon szeretném felhasználni.
Mint láthattátok, vagy nem... :) 2 fajta kinézettel rendelkezi a Wajcraft CMS-ben a felhasználóablak.
Az egyik az alap, amikor egy sima kocka alakú kis portré jelenik meg, a másik pedig mikor a karakter a mellkasától felfele teljesen látszik.
Lenne még egy kép ( ide kéne a háttér ) amikor a karakter profilját láthatjuk, nem lesz mindenkinek 3D-s a megjelenítés.
Alapból a VIP-eseknek jelenik meg 3D-ben a karakterük. A többieknek alapértelmezetten egy JPG kép lenne ott ami a pontos karakterüket ábrázolná, és 2 kattintással és $_POST['x']-al tudna átváltani csak a Flash 3D-s nézetre.

Akkor a TC-t elfelejtem, maximum majd a szükséges adatokat mentem másik táblába / adatbázisba.... Ez kisebb Core módosítás.

Megoldhatóak lennének ezek a dolgok amiket fentebb írtam a ModelViewer forráskódjából kiindulva?

( Ebben ugye vannak animációk, teljesen felöltöztethető a karakter, és ki is lehet menteni a képet. )
Annyival kéne véleményem szerint leegyszerűsíteni / bonyolítani, hogy a rajta lévő textúrákat és attachment-eket ne kézzel keljen bevinni, hanem az adatbázisból kiolvasott adatokból dolgozzon ( elérési utak, type ), és hogy a képet automatikusan képes legyen menteni.



Másik lehetőség!
Most éppen ezzel a Flash 3D-s megjelenítéssel foglalkozom. Ebben tökéletes lenne a megjelenítés, és ez már meg van írva...
Ha lehetséges lenne az a dolog, hogy szétbontani az SWF fájlt, majd egy Bitmap PNG exort-al kiegészíteni, amit összekapcsolnánk a Pose_Save gombbal, akkor le lenne a gond. Még egy XML attributum-mal definiálni kéne az utolsó mentés időpontját, mindezt azért hogy ne tudja mint a hülye 10s-enként új képet csinálni a karijáról. Ezt heti intervallumra be kéne lőni.
Ha jók az információim, akkor PHP-vel is lehetne képeket vágni...
Ha csinál egy képet a karakteréről, az ugye egy minumum 500 x 400-as kép lesz. Mivel tudok a Flash-be hátteret betölteni, így az is Export-olódna vele együtt. Ekkor meglenne a profiljában látható kép a teljes karakteréről tetőtől talpig, háttérrel.
Itt jönne majd a képbe a PHp amivel megvágnám a képet a nekem kellő pontba... Ha még el is tolja a karakter X és Y koordinátáit, az is mentődne ugye a Pose_Save gombbal és a képpel egyidejűleg. Ebből számolnám majd vissza a karakter elhelyezkedését.


A másik és egyben utolsó lehetőség még az, hogy megadok egy pontos pozíciót Anim Subanim... x,y,z, timer adatokkal. Amikor betöltődik a háttér és a karaktere a Flash-be, ellenőrizné hogy készíthet-e képet az XML attributum idejének megfelelően, ha igen, akkor azonnal mentene egy képet PNG-be.... Ugye ez is pngExport Flash... De azzal a különbséggel, hogy itt nem függ a felhasználó beállítgatásaitól a dolog...


Várom, a véleményeteket!

Üdv.: Senki
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 29, 06:33:37 pm írta NevemSenki »
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #5 Dátum: 2014 Február 22, 10:48:40 pm »
Hali.

Megcsináltam a Static Render-t!

Az előző Post-jaimban láthattatok egy karaktert, Baelgunk névvel. Az a GM karim, azzal próbálgatok mindent.
Például, ennél a hozzászólásnál is Őt használtam.
http://infobarkacs.hu/index.php/topic,8928.msg81941.html#msg81941

Ezeket a képeket már én csináltam, automatizálva!







És ezt tömegesen le lehet gyártani, akár 100000 karakterre is! Egyenként meg lehet szabni a mentés helyét, bármit!

Már csak egy baj van, a háttérképben benne van a karakter árnyéka.... és nekem viszont szükségem lenne az üres hátérre. Esetleg ha valaki meg tudná szerezni annak örülnék!
Erről az árnyékról lenne szó:



Üdv.: Senki



Az összehasonlítás kedvért, itt az eredetiről lekapott 2 képet láthatjátok:





Üdv.: Senki
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 25, 02:23:12 pm írta NevemSenki »
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #6 Dátum: 2014 Február 27, 12:36:54 am »
GG+ nagyon komoly, a backgroundok nem azonosak a kliensben lévő karakter készítő hátterekkel?

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #7 Dátum: 2014 Február 27, 09:11:05 am »
Igen, azonosak, részben.

Csak az a baj, hogy én nem vagyok profi a képszerkesztésben. Megoldható lenne a dolog, mert én szétpakoltam a LUA / XML kombót a kliensben, és így képes lettem kifényképezni a hátteret.
Topic: http://infobarkacs.hu/index.php/topic,9397.0.html

Összevasalom a két képet, meg bedobom amit én csináltam, és nézd meg a különbséget.





Az eredeti kép 992x773 az enyém pedig 1024x768. Ez még nem is lenne baj! A baj ott van hogy nem vagyok képes árnyékolni. El van sötétítve a kép széle, és meg van variálva a kép teteje hogy illeszkedjen az oldal, egyel feljebb lévő DIV háttérképéhez ( a két felső sarokban látható kis "pöcök" ) . Ezeket nem vagyok képes újraalkotni.

Azért nem kérdeztem rá a dologra, mert úgysem foglalkozik a dologgal senki, azzal meg pláne nem hogy nekem elkészítsen 9 ilyen képet.

Ha véletlenül van valaki aki ezt meg tudná csinálni, az írjon vagy valami....

Üdv.: Senki
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 27, 11:34:51 am írta NevemSenki »
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #8 Dátum: 2014 Február 27, 10:20:14 am »
:D 2 perces munka Photoshop-ba, dobd fel a nyerseket egy .rar-ba és megcsinálom.

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #9 Dátum: 2014 Február 27, 11:33:35 am »
Király vagy!!

Ebben benne van a 10 Race háttér, és külön a 6-os Class.

A kép 2 darabból áll.

A teljes mérete 992x773, de ki van vágva belőle egy rész középről, ami 740x550. A kivágás az fontos ( mert a 2 kép egymásra illik, és nekem külön kell használnom a belsejét és a külsejét is ). Feltöltöttem egy mintát is, meg az összes hátteret.
Minta+Full.rar


Ha esetleg ezekre a hátterekre valahogy át lehetne rakni az eredetiről vett " karakterárnyékot " az jó lenne, de ez mellékes. Mert kéne egy üres meg egy árnyékos kép is. De a lényeg az üres!
[ Mivel a meglévő képeim amit eredetiről szedtem, nem egyeznek meg a 3.3.5.12340-ban foglaltakkal. És ha valaki elhagyta már a LV10-et, de még nem kreáltam le a Render-el a képeket, valaminek azért kéne hogy legyen a helyén. És persze ez Race-nek és Gender-nek is megfelelően. ]

Előre is köszi, remélem valahogy sikerülni fog és nem túl nagy munka.


Itt láthatod hogy miként illik bele a kép az egészbe, és miért kell az árnyékolás meg minden.

http://us.battle.net/wow/en/character/malygos/Dund/simple

Üdv.: Senki
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 27, 11:36:36 am írta NevemSenki »
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #10 Dátum: 2014 Február 27, 10:51:02 pm »
Sikerült megszerkesztenem a kártyák hátterét árnyék nélkülire. Ez egyszerűbb volt, mert voltak üres kártyák, meg ugye a háttér. ( Belinkelek még pár hasonló képet is amit a Goggle segítségével találtam. )









Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető Roamer

  • Haladó
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Kezdő weblapszerkesztő
    • Kayn Production
  • Op. Rendszer: Windows 7
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #11 Dátum: 2014 Február 27, 11:38:21 pm »
Ezeket a bejegyzéseket/feljegyzéseket olvasva csak ámulok és bámulok O.O Most már komolyan neki kéne esni annak a php és barátai tanulásának. O.O

Mellékesen kérdezném, hogy ezeket a munkákat Aquaflame-ra csinálod igaz? Mert a képek felépítés alapján arra hasonlítanak :)
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

Nem elérhető NevemSenki

  • Adminisztrátor
  • Cube Head
  • *****
  • Hozzászólások: 967
  • Kliens Editer
  • Op. Rendszer: Windows Xp Home Edition
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #12 Dátum: 2014 Február 28, 12:18:43 am »
Nem. Én egy sajátot fejlesztek már elég sok ideje. Az enyém kicsit más mint az a másik oldal.
Egy átkozott képet nem vettem át tőlük.
Még mikor nekiálltam a PHP tanulásnak belenéztem, de egy katyvasz volt, tele felesleges kódokkal... 
Mivel nem találtam egy értelmes weboldalt sem, se azt, sem másikat.. így nekiálltam magam.

Fejlesztik ők is maguknak, meg én is magamnak. Csak nekik nincs se Armory-juk, se semmilyen megjelenítőjük, se Reder-er progijuk. Nekem van Event Lister-em is plugin-ként beépítve, lehet nekik is van nem tudom. Ha kíváncsi vagy rá, a Topic-omban megtalálod a róla készült képeket és videókat. Igaz, csak nagyon kevés van.. mert nem éri meg mutogatni.
És lehet hogy ők nem is 3.3.5.12340-ra fejlesztik.

Üdv.: Senki
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 28, 12:23:17 am írta NevemSenki »
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Nem elérhető Roamer

  • Haladó
  • ****
  • Hozzászólások: 301
  • Kezdő weblapszerkesztő
    • Kayn Production
  • Op. Rendszer: Windows 7
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #13 Dátum: 2014 Február 28, 12:22:34 am »
Az igaz nem is kicsit, hogy katyvasz volt. Kb mint amit elsőnek csináltam Cata webet, ami még most is fenn van itt a fórumon. Rengeteg lekérés a blizz webről jön és fölös sorok is vannak benne nem is kevés.

Maximális elismerésem a saját fejlesztésed terén! :)
"A google a barátom, wikipedia a barátnőm, youtube a szeretőm!"

Nem elérhető eztcsekk

  • Középhaladó
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:TrinityCore Source + Modelviewer Source = Static-Render
« Válasz #14 Dátum: 2014 Február 28, 01:35:41 pm »
Nos igen, néhány kép valóban a karakterválasztó alapján lett elkészítve, de pl. a Human-nál teljesen más részlet van SW-ből.

Üres hátterek:
http://fbe.am/rdN

Az én javaslatom, háttérmentes PNG-t renderelni a karakterekről, és akkor utána szabadon bárki bármilyen háttér elé be tudja rakni illetve nem nézne, ki rosszul a üres fekete háttér előtt.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27