Szerző Téma: Spell Nerfelés  (Megtekintve 5324 alkalommal)

Nem elérhető ramizz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Spell Nerfelés
« Dátum: 2013 Szeptember 17, 08:13:47 pm »
Sziasztok!

Egy spellt szeretnék le gyengíteni, mert hatalmasakat üt, és a Spell_bonus_data táblába nem lehet rajta módosítani, azaz hiába módosítok, ugyanolyan erős marad, mert direct_bonus, dot_bonus, ap_bonus, és a ap_dot_bonus 0-n van.
Kérdésem az lenne, hogy Core-n belül hogyan tudom gyengíteni a spellt? Illetve DBC-ben lehetséges nerfelni?


Nem elérhető Anubisss

  • Haladó
  • ****
  • Hozzászólások: 401
    • anuka.me
Re:Spell Nerfelés
« Válasz #1 Dátum: 2013 Szeptember 17, 09:11:15 pm »
Hat sokat segitene ha elarulnad, hogy mi a spell es milyen verzioju a WoW. :)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 17, 09:34:16 pm írta Anubisss »
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

Nem elérhető ramizz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Spell Nerfelés
« Válasz #2 Dátum: 2013 Szeptember 17, 09:28:30 pm »

Nem elérhető Anubisss

  • Haladó
  • ****
  • Hozzászólások: 401
    • anuka.me
Re:Spell Nerfelés
« Válasz #3 Dátum: 2013 Szeptember 17, 09:33:51 pm »
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

Nem elérhető ramizz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Spell Nerfelés
« Válasz #4 Dátum: 2013 Szeptember 17, 09:45:29 pm »
Nekem ez így le írás nélkül Kínai  :'(

Nem elérhető Anubisss

  • Haladó
  • ****
  • Hozzászólások: 401
    • anuka.me
Re:Spell Nerfelés
« Válasz #5 Dátum: 2013 Szeptember 18, 04:59:16 pm »
:)
Ha bug miatt akarod javitani, akkor annak a normalis javitasaba inkabb nem mennek bele, mert ugy sem ertened szerintem. :)

Ellenben ha csak nerfelni akarod, vagy esetleg igy szeretned/probalod javitani a bugot, akkor a damage valtozot allitgasd.

// Hammer of the Righteous
if (m_spellInfo->SpellFamilyFlags[1]&0x00040000)
{
    // Add main hand dps * effect[2] amount
    float average = (m_caster->GetFloatValue(UNIT_FIELD_MINDAMAGE) + m_caster->GetFloatValue(UNIT_FIELD_MAXDAMAGE)) / 2;
    int32 count = m_caster->CalculateSpellDamage(unitTarget, m_spellInfo, EFFECT_2);
    damage += count * int32(average * IN_MILLISECONDS) / m_caster->GetAttackTime(BASE_ATTACK);
    break;
}


pl. ha azt szeretned, hogy a mostani sebzesnek csak a 85%-at sebezze akkor a kovetkezot hasznald: damage *= 0.85f;

azaz a teljes kod:
// Hammer of the Righteous
if (m_spellInfo->SpellFamilyFlags[1]&0x00040000)
{
    // Add main hand dps * effect[2] amount
    float average = (m_caster->GetFloatValue(UNIT_FIELD_MINDAMAGE) + m_caster->GetFloatValue(UNIT_FIELD_MAXDAMAGE)) / 2;
    int32 count = m_caster->CalculateSpellDamage(unitTarget, m_spellInfo, EFFECT_2);
    damage += count * int32(average * IN_MILLISECONDS) / m_caster->GetAttackTime(BASE_ATTACK);
    damage *= 0.85f;
    break;
}

UI.: Persze az is elofordulhat, hogy ez nem pont 85% lesz, mert ezt a damage valtozot kesobb meg mas is modosithatja, sot nagyon eselyes, hogy fogja is. Probalgatni kell, hogy neked mikor lesz szimpatikus a sebzes. Azt hiszem a semminel az boven jobb nerfelesre es meg egyszeru is. :)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 18, 05:01:04 pm írta Anubisss »
Háromfajta ember van. Aki tud számolni és aki nem.

Nem elérhető ramizz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Spell Nerfelés
« Válasz #6 Dátum: 2013 Szeptember 21, 09:19:38 am »
Kösz tesó  ;D

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27