Wow siege of orgrimar.darkmoon faire,timeless isle to 3.5.5

Indította trinity, 2013 december 17, 07:34:54 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Apocalipto

"Tanulj a tegnapból, élj a mának és reménykedj a holnapban. A legfontosabb azonban, hogy ne hagyd abba a kérdezést." (Albert Einstein)

trinity

#16
Már megvan annyi volt a hiba hogy rossz voidet írtam be a script loader-ba.

Most viszont azt nem tudom hogy.hogyan lehetne azt megcsinálni hogy az npc-m haszálja a scriptet.
Azt hogyan lehetne?

Armin

Adatbázis/Creature_template

ott megkeresed az npc-det, és van egy olyan mező, hogy ScriptName
Oda kell beírnod a script nevét.

trinity

OK már csak az kellene hogy jöjjön be a halála után az arthas cinematic.


Raisen

#20
Kiszedték tök egyszerűen modelles dologra.

Viewer <-- hmm jelenthet valamit ez az egy szó belőle nem ? :O

Mpq editor kell hozzá és hex editor.

A játék szám/betű sorrend alapján nézi, hogy felsőbb rendű e a fájl vagy sem tehát ha van patch-1 célszerűbb patch-2.mpq létrehozni, mert akkor ha elrontod nem kell újra húznod az egészet és fontos, hogy a modell elérési útja a patch-2 ugyan az legyen mint az 1-ben, illetve, ha teljesen új tartalmat húzol át ami még nincs a játékban szívtad az egészet, mert jó öreg hex editorral szétkel kapnod a wow exet és ott hozzáadnod, mert a játék egésze byte pontos védelemmel úgy be van poloskázva, hogy egy betűvel bővítve sem fog elindulni vagy alternatíva ként kitörölsz egy másik elérést és a helyére hozzá adod a hiányzó dbc eléréseket kliensbe.
Elég sok meló a teljesen új tartalom ha nem régi modellre húzod rá vagy meglévő textúrára közel 2 éves ismerettel álltam ennek már neki és így is jó párszor megszívatott ez a dolog.
Sikerül védelmet kilőnöd onnantól gyorsan tudsz haladni persze ezt nem osztják ingyen ilyen indító aranyat ér :)
Ezért a legcélszerűbb egy meglévő npc vagy akár milyen modellt kidobni és a helyére rakni a tartalmat.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

trinity

Le akartam forgatni a szerverem és a végén worldserver errort kaptam:
http://pastebin.com/UFcfUxZC

pls help

NevemSenki

Ismeretlen oszlop a " equipment_id " . Nézd meg az adatbázisodat! ( creature_template )

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

trinity

Már megvan egy régebbi tdb-kellett hozzá már ez a hiba valami map fájlal van hiba pedig raktam bele:
http://pastebin.com/petDd4Hi

tunnr




Raisen

#27
3.3.5a maps vmapsot szedd le újra vagy wowodból extratold ki.

maps
http://lordcraft.net/Maps.zip

Vmaps:
http://lordcraft.net/Vmaps.zip


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

tunnr

LineOfSight:1, getHeight:1, indoorCheck:1 PetLOS:1
ezeket az értékeket a world confban 0-zd le

trinity


Powered by EzPortal