Dupla XP / Védelem

Indította Raisen, 2013 december 25, 03:19:27 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

Raisen

Üdv kivételesen szükségem volna egy kis segítségre és szívesen fognám az ötleteket.

Az alap koncepció az, hogy weben aki meghívja ismerősét és online van mind a kettő dupla xp-t tud aktiválni.
Kivitelezéssel pár gond felmerült bennem ugyanis Magyarok minden kiskaput megtalálnak, hogy "csalással" hasznukra váljon.
Eredetin persze, hogy nem kell szinte semmi, mert saját magad nem veszed meg 2x a játékot és gamecardot, hogy beinveld és 2 accal 2x xp-t kapj, de free szerver esetében ez elég cinkes.
Probléma itt kezdődik. Ip cím szerint, csak egyszer aktiválhatón gondolkodtam, de aki egy hálózatról játszik azok kiesnek a jutalomból, viszont ha akár ki aktiválhatja regisztrál 2 felhasználót benyit 2 wowot és egyikkel csak afkzik és kapja a dupla xp-t ezért ez sem jó. Jelenleg semmi ötletem nincs, hogyan lehetne megoldani a dupla xp-t úgy, hogy mindenkinek jó legyen viszont ne tudjanak kiskaput rajta találni, hogy saját magával játssza meg.

Akinek van ötlete milyen formában lehetne ezt megvalósítani ne tartsa magában írja meg :)
Válaszokat előre is köszönöm.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

AximCore

Esetleg ha egyik player megkapja az AFK flaget akkor egyből tiltod a dolgot, igaz ezt is kilehet játszani de a többi lehetőséget is. /* szerintem */
"Tanítani lehet az ostobát, de gondolkodásra bírni nem."
A Talmud

Windows Firewall
http://devopsreactions.tumblr.com/

Why use Windows, if you have open doors... to Linux

Raisen

Igen a többit is kilehet .. sajnos (proxy, vpn ), de fogalmaznám úgy, hogy legkisebb % redukálni annak az esélyét, hogy illetéktelenül használják. Afk-s dolog egész jó ötlet ezt megspékelném egy weben újra kell aktiválni dologgal és captcha ezzel is időt elvéve "majd megunja néven" esetleg ezt hozzáadni az ip címes dologhoz, hogy akkor lépjen érvénybe kettő ugyan olyan ip-t talál egy időben.


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

NevemSenki

Mi van akkor ha szinthez kötöd?

Akkor kell neki az XP ha fejlődik. Nem lehetne a 2 Player között csak maximum 1-2-3 szint eltérés.
Ha több van, akkor nem tudná a kedvezményt igénybe venni.
Ha az egyik csak AFK-zik akkor az nem fejlődik. És meglesz a szintkülönbség.

Vélemény?

Üdv.: Senki
Csak a Puffin ad neked erőt, és mindent lebíró akaratot!

Shyro

#4
NevemSenki otletebol kiindulva en annyi megkotest tennek, hogy a meghivott felhasznalo karakter szintjeinek maximuma legyen minimum kriteriumhoz kotve es nem vonatkozhat ra a dupla XP.
Pl. 10 - es minimum szint eseten:
- X meghivja Y - t
- Y ha elerte valamelyik karakterevel a 10 - es szintet es Y XP rataja nem duplazott, akkor X aktivalhatja a duplazast
- Mivel X - nak regisztralt felhasznalonak kell lennie Y meghivasahoz, igy a Y nem hivhatja meg X - et (reflexivitas kizarva)
- Mivel X csak akkor aktivalhatja a duplazast, ha Y felhasznalo XP rataja nincs duplazva, igy X es Y is csak jogosan (normal korulmenyek kozott) juthat duplazashoz
- Ha kulon felhasznalokkal (de 2 szemely) ki akarna jatszani a rendszert, az mindig garantalja, hogy valamelyikuk normal korulmenyek kozott huzza a karakteret (jelen esetben 10 - es szintig)

Remelem jol gondoltam vegig, es igaz amiket leirtam.  :)
                                                                                 

Elnezest, csak nem szerettem volna dupla post - olni. Nem akarom tulcifrazni a dolgot, de eszembe jutott meg valami, ami (szerintem) kikenyszeritene a dolog lenyeget.

Szval, XP duplazas elofeltetelei:
- Ha sajat karaktereid kozul legalabb egy min. N szintu, akkor meghivhatsz 1 masik jatekost
- Ha a meghivott jatekos felhasznalot regisztral ES rendelkezik min. N szintu karakterrel ES nincs aktivalt duplazasa -> aktivalhatod a duplazasod
(En a duplazast felhasznalora ertem, orok eleture, de deaktivalhatora -> ujraaktivalashoz uj jatekos meghivasa szukseges, egyazon feltetelekkel)

Azert tartom hasznosnak ezt a pontositast, mert igy 1 szemely 2 felhasznalo eseten a szemelynek 2 karaktert kellene felhuznia N szintre, es 1 felhasznalora aktivalhatna sikerrel a duplazast (ez a szerver szempontjabol hasznos -> dupla jatekido)
Viszont ha 2 szemely 2 felhasznalo esete all fent, mindegyik szemely 1 karaktert huz fel, es ez a meghivo szempontjabol elonyosebb az elozo verzional (ahol duplan dolgozott), viszont a meghivott szemely szamara is, mert az XP duplazas egyik feltetele teljesult (igy szamara szinten elonyos) es nem utolso sorban a szerver is jol jar.

Ennel jobban en nem kivanom bonyolitani :)
makeSystem :: Integral a => [a] -> [a]
makeSystem l = concat (zipWith (\ a b -> replicate (fromIntegral a) (fromIntegral b)) l [ product x | x <- inits l ])
makeSystem [ 60, 60, 24, 7, 52 ] = ?

Raisen

Ez nagyon jó ötlet így fogom megcsinálni. Köszi :)


▀█▀ █▀▀▄ █▀▀ █▀▀█ ▒█▀▀█ █▀▀█ █▀▀█ █░█ █▀▀█ █▀▀ █▀▀ ░ █░░█ █░░█
▒█░ █░░█ █▀▀ █░░█ ▒█▀▀▄ █▄▄█ █▄▄▀ █▀▄ █▄▄█ █░░ ▀▀█ ▄ █▀▀█ █░░█
▄█▄ ▀░░▀ ▀░░ ▀▀▀▀ ▒█▄▄█ ▀░░▀ ▀░▀▀ ▀░▀ ▀░░▀ ▀▀▀ ▀▀▀ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

Shyro

makeSystem :: Integral a => [a] -> [a]
makeSystem l = concat (zipWith (\ a b -> replicate (fromIntegral a) (fromIntegral b)) l [ product x | x <- inits l ])
makeSystem [ 60, 60, 24, 7, 52 ] = ?

Powered by EzPortal