[Tc2]Hogyan k

Indította Bluerák, 2010 július 03, 02:24:00 DÉLUTÁN

Előző téma - Következő téma

fonix80

Üdv mindenkinek! :) Első sorban had kezdjem azzal,hogy immáron több mint 1 éve olvasgatom a fórumot és kisebb nagyobb sikerekkel sikerült is létrehoznom dolgokat saját házi készítésü szerveremen,és elérkezettnek látom az időt arra hogy saját erőmből beruházzak egy Catás szerverbe és azt csinálni is tudjam.No de a lényeg amit meg szeretnék kérdezni.
Mivel a téma:Saját készítésü itemek,questek,etc.. Ezért úgy gondoltam hogy ráfér a topicra némi Up-Date:)
Sok olyan ismeretlen fogalommal futottam össze a minap,ami még nekem nem világos.Részletesen leírom és ha van olyan segítő szándékú fórumer akinek van rám egy csöppnyi ideje,annak nagyon hálás tudnék lenni ha leforditaná magyarul mit is takarnak ezek a változók.Lehetséges hogy olyat is meg fogok említeni ami már szerepel a topicban,e-miatt elnézést kérek.
UI:Lehet hogy csak én nem vettem észre,de a változók közt nálam nem szerepel a min-Max Damage érték.
Ezt egyszerüen persze hozzá adtam az adatbázishoz,és müködött.

IdézEntry
IdézClass
IdézSubclass
Idézunk0
IdézName
IdézDisplayid
IdézQuality
IdézFlags
IdézFlagsExtra
IdézBuyCount
IdézBuyPrice
IdézSellPrice
IdézInventoryType
IdézAllowableClass
IdézAllowableRace
IdézItem Level
IdézReqiredLevel
IdézRequiredSkill
IdézRequiredSkillRank
IdézRequiredspell
IdézRequiredHonorrank
IdézRequiredCityRank
IdézRequiredReputationRank
IdézMAxcount
IdézStackable
IdézContainerSlots
IdézStat_Type1,Stat_Value1...etc Max 10
IdézScaling Stat Distribution,Value
IdézDamage Type
IdézDelay
IdézRanged Mod Range
Idézspellid_1
IdézSpelltrigger_1
IdézSpellcharges_1
IdézSpellppmRate_1
IdézSpellCooldown_1
IdézSpellcategory_1
IdézSpellcategorycooldown_1
IdézSpellid_2...ETC Mint az előbbiekben egészen 5 ig skálázva
IdézBlonding
IdézDescription
IdézPageText
IdézLanguage ID
IdézPAge MAterial
IdézStartQuest
Idézlockid
IdézMaterial
IdézSheath
IdézRangomProperty
IdézRandom Suffix
IdézBlock
IdézItemset
IdézMaxDurability
IdézArea
IdézMap
IdézBag Family
IdéztotemCategory
IdézSocketColor_1,SocketContent_1..etc 3 Gem Slottig
IdézSocket Bonus
IdézGemProperties
IdézRequiredDisenchantSkill
IdézArmorDamageModifier
IdézDuration
IdézItemLimitCategory
IdézHolidayId
IdézScriptName
IdézDisenchantID
IdézFloodType
IdézMinMoneyLoot,maxMoneyLoot
IdézWDBVerified


BEst Regards Fonix

Raim

Sziasztok lenne egy kérdésem az, hogy csináltam egy ("Illi pengét") de a Rogue se a warrior se a dk nem tudja használni, vagyis autó attakolni tudnak. de  spelleket nem tudnak használni, ezt mivel tudom kiküszöbölni?

Előre is köszönöm, Raim

Bluerák


MacBook Pro 13' 2.26 GHZ, 4 GB RAM - White
iPhone 4S 16GB - Black
iPad 3 - Black

NEW PC:
Asus EAH6670 (1GB 128 bit)
AMD FX AM3+ (4x3.8GHZ)
ASRock 970 EXTREME3
8GB RAM

hope

Hello
Arra lennék kíváncsi, hogy tudnám beállítani, hogy a quest levegye a CD-t arról aki megcsinálja.
.coold asszem a gm parancs.
Írtad, hogy quest végén kapható: spell, de az akkor .learn ID lenne, ez meg simán .coold parancs.
Esetleg HA db ben átírnám a .coold parancsot valamire (pl. learn coold), akkor quest ezt rakná rá a játékosra és meg is lenne...
Mit lehetne ennek érdekében tenni?

K3nNy

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy ha én Scriptből szeretnék NPC-t, mint PL. egy Hunter Pet npc-t be is van forgatva a Script a core-ba, és el is indul meg minden, elkészítettem hozzá az NPC-t meg minden, beállítottam, de mégsem adja a hunternek a petet.
Gondolom NPCFlaghez kell valamit állítani, de mit?
Próbáltam már az összes flaget de egyikkel se volt jó :S tudnátok segíteni benne? köszönöm előre!

Locutus

Szia!
Először is mond el hogy meg tudod e nézni benne a dolgokat. Ha tudsz az npc vel beszélni akkor nem flag problémája van. Ha nem akkor flag et állísd 1 re. Ha nem csinálja amit kéne mikor rákattintasz akkor az már script hiba lesz. Akkor nézd meg hogy mikor leforgattad nem e írt ki script hibát. Ha nem akkor valamelyik számot írtad el. Bár így vakon nehéz... Kéne látni a scriptet, hogy tudjuk hogy mit szurátl el. Meg az npc adatokat is.
Üdv Locu
Álljon fel az ország imádandó széki!
Nemzetek, országok, hódoljatok néki!
Uralkodjék köztünk ész, érdem, igazság,
Törvény s egyenlőség, s te, áldott szabadság!

K3nNy

Szia!
Először is kösz, hogy segítesz.

Itt a script

#include "Object.h"

class npc_pet_vendor : public CreatureScript
{
public:
npc_pet_vendor() : CreatureScript("npc_pet_vendor") { }

void TameCreature(Player *pPlayer, Creature *pVendor, uint32 npcid)
{
    if (pPlayer->GetPetGUID())
        return;

    if (pPlayer->GetCharmGUID())
        return;

    TempSummon* npc = pVendor->SummonCreature(npcid, pVendor->GetPositionX(), pVendor->GetPositionY(), pVendor->GetPositionZ(), 0,TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN, 40000);
npc->SetUInt64Value(UNIT_FIELD_SUMMONEDBY, pVendor->GetGUID());

if (pPlayer->getClass() != CLASS_HUNTER)
    return;

Pet* pet = pPlayer->CreateTamedPetFrom(npc, 13481);
if (!pet)                                               // in very specific state like near world end/etc.
        return;

float x, y, z;
pPlayer->GetClosePoint (x, y, z, npc->GetObjectSize(), CONTACT_DISTANCE);
pet->Relocate(x, y, z, M_PI-pPlayer->GetOrientation());
pet->SetReactState(REACT_DEFENSIVE);
  uint8 level = (npc->getLevel() < (pPlayer->getLevel() - 5)) ? (pPlayer->getLevel() - 5) : npc->getLevel();
    pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, level - 1);
    pet->GetMap()->AddToMap(pet->ToCreature());
  pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, level);
    pPlayer->SetMinion(pet, true);
    pet->InitTalentForLevel();
    if (pPlayer->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)
    {
        pet->SavePetToDB(PET_SAVE_AS_CURRENT);
        pPlayer->ToPlayer()->PetSpellInitialize();
    }
if (npc)
npc->DisappearAndDie();
}

bool OnGossipHello(Player *pPlayer, Creature *pCreature)
{
if (pPlayer->getClass() == CLASS_HUNTER){
    pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Boar", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Bat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Hyena", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Ravager", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Silithid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wind Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Carrion Bird", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Cat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Moth", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Raptor", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Tallstrider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wasp", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Wolf", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Crab", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Crocolisk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Scorpid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Warp Stalker", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18);
pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(GOSSIP_ICON_CHAT,"Worm", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19);
pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(36501, pCreature->GetGUID());
}
else
pCreature->MonsterWhisper("Te nem vagy hunter!", pPlayer->GetGUID());
    return true;
}

bool OnGossipSelect(Player *pPlayer, Creature *pCreature, uint32 /*uiSender*/, uint32 uiAction)
{
    switch(uiAction)
    {
        case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,3098);
        break;
   

        case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,1512);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,5427);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,23326);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,19784);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,11728);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,26806);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,18470);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,28097);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,18468);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,9684);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,2322);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,20198);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,30455);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,24478);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,28002);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,21864);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,23219);
        break;

case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19:
            TameCreature(pPlayer,pCreature,29390);
        break;

}
    return true;
}
};

void AddSC_npc_pet_vendor()
{
    new npc_pet_vendor();
}


CT sorok:

Entry: 80000
name: Hunter Pets
min-maxlevel: 50-50
faction_A-H: 35
npcflag: 1
unit_flags: 512
unit_flags2: 2048
type: 7
ScriptName: npc_pet_vendor
WDBVerified: 12340


A többi default.
A script-et úgy töltöttem le, a szolgáltatótól, bent volt a forrsákódban.

zerus

A ScriptLoader.cpp-be is beírtad? vagy be van írva?

Locutus

Igen Zerus kérdése a következő hogy scriptloader.cpp be be lett e írva.Mer a script első ránézésre hibátlannak tűnik, az npc stimmel így csak ott lehet a gond egyenlőre.
Álljon fel az ország imádandó széki!
Nemzetek, országok, hódoljatok néki!
Uralkodjék köztünk ész, érdem, igazság,
Törvény s egyenlőség, s te, áldott szabadság!

K3nNy


Powered by EzPortal